למי שיקר ×¨×•× ×Ÿ שובל, למתפקדי הבית היהודי ×ו לבית המשפט?
××—×—×—, ×ª×¢× ×•×’.
×¨×•× ×Ÿ שובל לומד על בשרו עד כמה ×¡×•×‘×œ× ×™ הציבור חובש הכיפות. בעקבות מ×מר מרתק של תומר פרסיקו על הפילוסופיה הפוליטית של שובל (תקציר גס – שובל ×”×•× ×©×˜×¨×וסי×× ×™ שמ×מין בâ€×©×§×¨ ×”×צילי†של ×פלטון, שי×פשר ל×ליטה ×‘×¢× ×™ עצמה ×œ× ×ª×‘ ×ת ההמון), תוהה ×תר “כיפה†ה×× ×¨×•× ×Ÿ שובל ×”×•× ×™×”×•×“×™ רפורמי. ×תמול, הזכיר ×תר “סרוגי׆(×”×”×•× ×©×ª×ž×š בשתיקה ×‘×ž×—× ×•×ª השמדה ×œ×¢×ž×œ×§×™× ×בל ×œ× ×‘×‘×™×§×•×¨×ª עליה×) שפע×, ×œ× ×›×œ כך מזמן, ×¨×•× ×Ÿ שובל העמיד ×¤× ×™ â€œ×™×ž× ×™ שפוי†ו××£ “×יש מרכז.â€
כל ×–×” ×”×›× ×™×¡ ×ת שובל למצוקה מסוימת, ×•×”×•× ×¤×¨×¡× ×‘×¢×ž×•×“ שלו ×ת התגובה ×©× ×ª×Ÿ לâ€×¡×¨×•×’×™×,â€ ×¢× ×ž×¢×˜ הרחבות.
שובל טוען ×©×”×•× ×יש ימין מזה יותר מעשור, ×©×”×•× ×”×™×” ×‘×¢×ž×•× ×” (פברו×ר 2006), ×©×”×•× ×©×‘×ª רעב במהלך ×”×”×ª× ×ª×§×•×ª × ×’×“ המהלך ×”×–×”. ×”×מת, הטקסט ×”×–×” ×”×™×” מוכר לי – ×›×™ שובל ×מר ×ת ××•×ª× ×”×“×‘×¨×™×, כמעט מילה במילה, לערוץ 7 ב-2008:
“×× ×™ × ×’×“ × ×¡×™×’×•×ª – שיקדמו רק ×ת הטרור. × ×’×“ העברת סמכויות ×‘×™×˜×—×•× ×™×•×ª ×œ×¤×œ×©×ª×™× ××™× â€“ תגידי ×”×©×ª×’×¢× ×• ? × ×’×“ עקירת מ××—×–×™× â€“ שבתתי רעב 12 ×™×ž×™× × ×’×“ ×”×”×ª× ×ª×§×•×ª (×‘×ª× ×›×ª×•×), ×•×’× ×”×™×™×ª×™ ×‘×¢×ž×•× ×”. (×גב, ×× ×™ ממש × ×’×“ ×לימות ×בל ×–×” סיפור ×חר).â€
טוב לדעת ×©×”×•× × ×’×“ ×לימות. ×ולי ×”×•× ×¦×¨×™×š לומר ×ת ×–×” ×œ×ª×•×ž×›×™× ×©×œ×•, ×›×™ ×œ× × ×¨××” ×©×”× ×§×œ×˜×• ×ת המסר.
×ו, על כל ×¤× ×™×, ×”×™×” × ×’×“ ×לימות. ×–×”, ×›×מור, ×”×™×” ב-2008. ×’× ××– שובל ×”×™×” מועמד לבית היהודי. ×בל פחות ×ž×©× ×ª×™×™× ×œ×חר מכן, שובל ×‘×•×¨× ×ת עצמו מחדש. בר×יון הידוע לשמצה שערך ×יתו ×”×ידיוט המועיל בן כספית, שובל מתו×ר ×›×יש מרכז ×•×›×—×™×œ×•× ×™. בר×יון ההו×, ×ומר כספית ששלוש מפלגות ×”×ª×¢× ×™×™× ×• בשובל – הליכוד, קדימה והעבודה. ×›× ×¨××” שכספית (שכותב בתחילת 2010) ×œ× ×™×“×¢, ×ו בחר שקור×יו ×œ× ×™×“×¢×•, ששובל ×”×™×” מועמד של הבית היהודי ב-2008. כידוע, ×›×©× ×™×¡×• בוויקיפדיה העברית לכתוב ×ת ×”×מת – שâ€×× ×ª×¨×¦×•â€ ×”×™× ×ª× ×•×¢×ª ימין – שובל ××™×™× ×¢×œ×™×”× ×‘×ª×‘×™×¢×ª דיבה ×× ×™×¢×–×• לכתוב ×©×”×™× ×ž×©×”×• ש××™× × ×• â€œ×ª× ×•×¢×ª מרכז ×¦×™×•× ×™×ª.â€
לשקר ×œ×¢×™×ª×•× ××™× ×–×” ספורט מקובל בקרב ×ž×•×¢×ž×“×™× ×¤×•×œ×™×˜×™×™×. לשקר ×œ×ž×¦×‘×™×¢×™× ×©×œ×”×, ×× ×תה מ×מין ש×ין ×מת ××œ× ×”×מת ש×תה בור×, ×–×” דבר שבשגרה. לשקר לבית המשפט, מצד ×©× ×™, ×–×” כבר סיפור יותר בעייתי.
בתחילת דצמבר 2011 – כלומר, כשלוש ×©× ×™× ×•×™×•×ª×¨ ×חרי התגובה שלו לערוץ 7 – הגיש שובל תצהיר לבית המשפט המחוזי בירושלי×, כחלק מתביעת הדיבה שהגישה “×× ×ª×¨×¦×•â€ ×›× ×’×“ ×”×× ×©×™× ×©×”×¢×–×• לומר עליה ×©×”×™× ×¤×שיסטית. בתצהיר, ×©×”×•× ×”×¦×”×¨×” בשבועה שעל שקר בה צפוי שובל להרשעה בעדות שקר, כתב שובל ש×× ×ª×¨×¦×• ×”×™× â€œ×ª× ×•×¢×ª מרכזâ€, ציין ×©×”×•× ×ž×ž×§×™×ž×™ ×”×רגון, ושמטרת העמוד “×× ×ª×¨×¦×• ×ª× ×•×¢×” פ××©×™×¡×˜×™×ªâ€ ×”×™× â€œ× ×¡×™×•×Ÿ ×œ×©×™× ×§×¥ לפעולת התובעת, פעיליה ×•×”×¨×¢×™×•× ×•×ª ×©×”× ×ž×§×“×ž×™×.†שובל ×œ× ×ומר ×ת ×–×” במפורש, ×בל במשתמע ×”×•× ×ž×¦×”×™×¨ ×©×”×•× ×יש מרכז. כלומר, מכר לבית המשפט ×ת ×ותו הבולשיט ×©×”×•× ×ž×›×¨ לבן כספית – ושעכשיו, הו ×”××™×¨×•× ×™×”, שב ×•× ×•×©×š ×ותו ×›×©×”×•× ×ž× ×¡×” ×œ×©×›× ×¢ ×ת מצביעי הבית היהודי ×©×”×•× ×ª×ž×™×“ ×”×™×” ×יש ימין × ×מן.
(במ×מר מוסגר, שובל טוען כעת שâ€×¤×¨×¦×• לו למ×גרי המידע.†×ת ×”×˜×¢× ×” הזו העלו ×”×× ×©×™× ×©×œ×• ×œ×¤× ×™ כשבועיי×, וכפי שכתבתי, ×”×™× × ×¡×ª×¨×” על ידי ×”×˜×¢× ×” הר××©×•× ×” שלה×. ר×וי ×’× ×œ×¦×™×™×Ÿ ששובל מייבב ×©×ž×¢×œ×™×œ×™× ×¢×œ×™×• ×©×”×•× ×ž×’×™×™×¡ ×›×¡×¤×™× ×©×œ× ×›×—×•×§ – וש×× ×ª×¨×¦×• מיהרה להכחיש ×‘×¢×™× ×™, מבלי שהדובר ×©×œ×”× × ×©×ל על כך, ×©×”×™× ×ž×©×ª×¤×ª פעולה כספית ×¢× ×©×•×‘×œ.)
לכל דבר ×•×¢× ×™×™×Ÿ, שובל ×”×•× ×× ×ª×¨×¦×•. בית המשפט, כשפסק שיש ב×× ×ª×¨×¦×• ×¡×ž×ž× ×™× ×¤×שיסטיי×, עשה ×–×ת בעיקר תוך ×”×©×¢× ×•×ª על תורתו הפוליטית של שובל. כששובל ×ומר מצד ×חד ×©×”×•× ×יש ימין, ×•×§×•×“× ×œ×›×Ÿ טען ×©×”×•× ×ž×•×‘×™×œ â€œ×ª× ×•×¢×ª מרכז,â€ ×”×•× ×ž×©×§×¨ למישהו. לדעתי, ×”×•× ×©×™×§×¨ לבית המשפט, לבן כספית, ולפחות ×ו יותר כל התקשורת היהודית. ×× ×—× ×• הרי ×–×•×›×¨×™× ×ת מה ×©×”×•× ×מר ב-2008, ×œ×¤× ×™ הפריצה של ×× ×ª×¨×¦×•: שביתת רעב ×‘×”×ª× ×ª×§×•×ª, השתתפות ×‘×¢×ž×•× ×”.
××– למי שיקר שובל? ×œ×ž×¦×‘×™×¢×™× ×©×œ×•, ×ו לבית המשפט ולכלל ×”××–×¨×—×™× ×”×™×©×¨×לי×? לשובל עצמו ×ין ×ת היושרה ×œ×¢× ×•×ª על הש×לה הזו. ×× ×™×© בקרב מצביעי הבית היהודי יושרה, ×”× ×œ× ×™×›× ×™×¡×• לרשימה ×©×œ×”× ××“× ×©×›×œ המהות הציבורית שלו ×”×™× ×©×§×¨, ×œ× ×™×¡×™×™×¢×• לבזות ×ת ×”×›× ×¡×ª עוד יותר על ידי בחירת ××“× ×©×›×œ מל×כתו רמיה.
ולו ×ž×©×•× ×©×›×ª× ×”×©×§×¨ ×”×–×” ידבק ×’× ×‘×”×. ולו ×ž×©×•× ×©×”× ×ž×ª×™×™×ž×¨×™× ×œ×”×מין בâ€×ž×“בר שקר תרחק.â€
הערה ×ž× ×”×œ×ª×™×ª: ×‘×™×ž×™× ×”××—×¨×•× ×™× ×”×ª×§×‘×œ×• מספר תרומות גדולות בקרן הבעת הרצון הטוב והתודה. ×× ×™ רוצה להודות בז×ת לתורמי×.
(יוסי גורביץ)
פיספת ×ת ×–×”?
http://www.haaretz.co.il/news/education/1.2536176
התגובה שלך by משתמש אנונימי (לא מזוהה) — 12 בינואר 2015 @ 20:19
×”×•× ×œ× ×¤×™×¡×¤×¡, ×–×” קישור בפוסט
התגובה שלך by עדו — 12 בינואר 2015 @ 22:58
×× ×™ תוהה ×”×× ×¢×ž×•×“ הפייסבוק ×”×œ× ×§×™×™× "×¨×•× ×Ÿ שובל – ×יש מרכז", ×’× ×¦×¤×•×™ לתביעת דיבה בקרוב.
התגובה שלך by גורו ×™××™× — 12 בינואר 2015 @ 20:47
בית המשפט ×œ× ×§×‘×¢ ש×× ×ª×¨×¦×• ×”×™× ×¤×©×™×¡×˜×™×ª, ××œ× ×©×ž×•×ª×¨ ל××“× ×ו ×רגון לומר-במסגרת חופש הביטוי- על "×× ×ª×¨×¦×• " ×©×”×™× ×¤×©×™×¡×˜×™×ª.
כלומר : חופש הביטוי כולל ×ת הזכות לומר על מ×ן דהו ×©×”×•× ×˜×™×¤×©/מכוער /פשיסט.
התגובה שלך by קו 451 — 12 בינואר 2015 @ 21:04
×”×˜×¢× ×” היתה "×מת דיברתי". ×œ× "חופש הביטוי"
התגובה שלך by מודי תולששש — 13 בינואר 2015 @ 1:30
×פשר להציע לבית היהודי לקזז ×ת ×¨×•× ×Ÿ שובל ×¢× ×לדד ×™× ×™×‘
התגובה שלך by × — 12 בינואר 2015 @ 21:12
ל×ליטה ×‘×¢× ×™ עצמה –> ×‘×¢×™× ×™ עצמה
התגובה שלך by מודי תולששש — 13 בינואר 2015 @ 1:25
שובל משקר במשתמע, ×בל ×× ×™ ×œ× ×—×•×©×‘ שזה מספיק כדי להרשיע ×ותו בעדות שקר. ×”×•× ×™×›×•×œ לטעון שדעותיו ×™×ž× ×™×•×ª ×בל "×× ×ª×¨×¦×•" עוסקת בפעילות מרכז, כמו ש××“× ×“×ª×™ יכול לטעון שפעילותו בעמותה ×›×œ×©×”×™× ××™× ×” קשורה לדתיות.
התגובה שלך by מודי תולששש — 13 בינואר 2015 @ 1:36
×©×œ×•× ×ž×¨ גורביץ,
רציתי לומר לך תודה מקרב לב על ×”×›×¡×¤×•×ª×™× ×”×ª×›×•×¤×™× ×©×תה מקדיש לד"ר שובל. (×ו ד×לק שובל.) בזכותך יכולתי ×œ×‘×•× ×”×™×•× ×œ×›× ×¡ ב××•× ' ת"× ×¢× ×©×לות קשות ×ž×•×›× ×•×ª ולהתקיל ×ותו. למרבה הצער ×”×›× ×¡ × ×¤×¡×§ ×‘×˜×¨× ×¢×ª ×›×™ ×ž×¤×’×™× ×™× ×œ×”×˜"×‘×™× ×•×¡×•×¦×™××œ×™×¡×˜×™× ×¢×•×¨×¨×• ×©× ×ž×”×•×ž×ª ×לוהי×, ×•×œ× ×”×™×” שלב שו"ת, ×בל יכולתי לגשת ×ליו ב×ופן פרטי, ×‘× ×•×›×—×•×ª מספר תומכי שמ×ל להט"×‘×™× ×חרי×, ולש×ול ×ותו ×‘× ×•×©×. ×גב, ×מרתי לו ש×תה מחכה לתגוב לגבי הטלפון לגב' וקס.
שוב תודה רבה, ×”×¤×¢× ×ž×¨×ש לקר×ת ההתקלות ש×× ×™ ×ž×ª×›× ×Ÿ לקר×ת פ×× ×œ×™× ×¤×•×œ×™×˜×™×™× × ×•×¡×¤×™×.
התגובה שלך by An Cat Dubh — 13 בינואר 2015 @ 2:55
טיפוס מוזר ×¨×•× ×Ÿ שובל.
תומר פריסקו ×œ× ×ž×ž×© מגיע ×œ×ž×¡×§× ×” ×©×”×•× ×¤×©×•×˜ ××•×¤×•×¨×˜×•× ×™×¡×˜ ×©×ž× ×¦×œ ×ת הפלטפורמה ×”× ×•×—×” ביותר שיש לו.מצד ×©× ×™ לי ×ישית קשה לפקפק בזה ×©×”×•× ×יש ימין. מצד שלישי ×”×יש משקר בכמעט כל דבר ×©×”×•× ×ž×¤×¨×¡×ž× (משקר, מסלף, מציג חצי ×מת).
סביר ×©×”×•× ×‘×מת מ×מין בערבון מ×וד מוגבל ×•×’× ×œ× ×ž×ž×© שומר מסורת. ××– מה כן? ×¦×™×•× ×•×ª ×¨×•×—× ×™×ª ×‘×¡×’× ×•×Ÿ ×חד ×”×¢×? ×¡×ª× ×¨×“×™×¤×” ×חר השלטון? ×›×™ בשביל ×–×” ×× ×™ ×œ× ×‘×˜×•×— ×©×”×•× ×”×™×” צריך לעבור ×œ×”×ª× ×—×œ×•×ª.
יש לי התחושה שכמו עוד כמה חברי ×›× ×¡×ª מהצד הפוליטי שלו, ×”×•× ×œ× ×ž×•× ×—×” על ידי הגיון ×‘×¨×™× ×©×œ ממש (×יילת שקד זו עוד דוגמ×). מה כן ×ž× ×™×¢ ×ות×? ×ולי × ×™×ª×•×— של פסיכולוג ×ו פסיכי×טר יכול להסביר
התגובה שלך by ×ין לי ×©× — 13 בינואר 2015 @ 8:29
× ×• די ×¢× ×”×”×ª× ×©×ות ×”×–×ת.
יש ימין ל×ומי/ל××•×ž× ×™, × ×™×¦×™, "פטריוטי" וחובב ×רץ ישר×ל השלמה בלי להיות דתי ושומר מסורת בהקפדה. לומר שזה ×ž×•× ×¢ מ"חוסר הגיון" – ממש ×œ× ×¢×•×–×¨ להבין ×ת הצד ×©×›× ×’×“.
התגובה שלך by ×סףר — 13 בינואר 2015 @ 10:21
×סף, זו ממש ×œ× ×”×ª× ×©×ות.
יש ×™×ž× ×™× ×œ××•×ž× ×™×, חובבי ×רץ ישר×ל השלמה, ×œ× ×“×ª×™×™× ×•×œ× ×©×•×ž×¨×™ מסורת. ×× ×™ ×œ× ×‘×˜×•×— ×©×‘× ×™ בגין מסורתי. ×× ×™ ×œ× ×‘×˜×•×— שדן מרידור ×’× ×‘×™×ž×™ הזוהר שלו ×”×™×” מסורתי ×ו דתי.
ספציפית ×× ×©×™× ×ž×וד ×§×•× ×§×¨×˜×™×™× ×›×•×ž ×יילת שקד ×•×¨×•× ×Ÿ שובל, ×©×‘×•×—×¨×™× ×œ×—×‘×•×¨ ×“×•×•×§× ×œ×‘×™×ª היהודי? ×‘×¢×™×™× ×™ זו תעלומה, כש×חד ×ž×”×¤×ª×¨×•× ×•×ª לה ×–×” חוסר שפיות ברמה כזו ×ו ×חרת. בטח במקרה של שקד, שמצטיירת ×›×¤×™×¨×•×ž× ×™×ª ×והבת ×לימות ×œ×©× ×”×לימות, ×בל ×’× ×‘×ž×§×¨×” של שובל, שהיה יכול ב×ותה המידה להתמודד בליכוד ×•×œ× ×‘×ž×¤×œ×’×” דתית.
התגובה שלך by ×ין לי ×©× — 13 בינואר 2015 @ 21:08
ש×לתי ×ת שובל ×‘× ×•×©× ×תמול. ×”×•× ×מר ×©×”×•× ×œ× ×”×¦×˜×¨×£ לבית היהודי ×ו לישר×ל ×‘×™×ª× ×• ×›×™ ×”× ×‘×¢×“ ×ž×“×™× ×” ×¤×œ×¡×˜×™× ×™×ª.
התגובה שלך by An Cat Dubh — 14 בינואר 2015 @ 4:41
×× ×™ מצטער, לטעון שזה "חוסר שפיות" זו עדיין ×”×ª× ×©×ות.
רק ×œ×©× ×“×•×’×ž×”, ×יפה היית ×©× ×ת ××œ×™×™×§×™× ×”×¢×¦× ×™?
התגובה שלך by ×סףר — 15 בינואר 2015 @ 12:51
×× ×™ ×œ× ×™×•×“×¢ ×יפה הייתי ×©× ×ת ××œ×™×§×™× ×”×¢×¦× ×™, ×× ×™ ×œ× ×ž×›×™×¨ ×ותו מעבר לקרי××” שטחית ×•×œ× ×™×•×“×¢ מה הדעות שלו. ×× ×™ ×’× ×œ× ×˜×•×¢×Ÿ שכל ×ž×ª× ×—×œ ×ו ×™×ž× ×™ ×©×”×•× ×œ× ×“×ª×™ ×”×•× ×œ× ×‘×¨×™× ×‘× ×¤×©×•.
×× ×™ ×œ× ×¤×¡×™×›×™×טר ×•×œ× ×ž×¦×™×¢ ×›×ן הסבר חד משמעי ×œ×”×ª× ×”×’×•×ª של ×יש מה×. ×× ×™ כן חושב שזה ×œ× ×ž×ª× ×©× ×œ×¢×¡×•×§ בזה ולהבין ש×× ×©×™× ×ž×•× ×¢×™× ×ž×›×œ ×ž×™× ×™ ×’×•×¨×ž×™× ×•×¡×™×‘×•×ª. כשיש לך חברת ×›× ×¡×ª שכותבת ומדברת על ×לימות בלהט ×©×œ× ×”×™×” מבייש, סלח לי, מלכת ס×דו מקצועית, ××– ×× ×™ ×œ× ×—×•×©×‘ שזה ×ž×ª× ×©× ×œ×ª×”×•×ª לגבי ×–×”.
יש ×œ×”×‘× ×ª×™ ×œ× ×ž×¢×˜ ×ž×—×§×¨×™× ×©×¢×•×¡×§×™× ×‘×¤×¡×™×›×•×œ×•×’×™×” ופוליטיקה ×•×‘×•×—× ×™× ×“×ž×•×™×•×ª של ×ž× ×”×™×’×™× ×¨×“×™×§×œ×™×, כמו היטלר (שזה ×›× ×¨××” ×”×›×™ × ×“×¨×©) ×ו ×חרי×. ×œ× ×¨×•××” ×©×•× ×“×‘×¨ ×ž×ª× ×©× ×‘×”×¢×œ××” של תהיות דומות לגבי דמויות ×לימות במיוחד בביצה המקומית ×©×œ× ×•.
התגובה שלך by ×ין לי ×©× — 15 בינואר 2015 @ 14:37
לפחות ×©× ×§×œ לקהל לסווג ×ותו, ולהבין ×©×”×•× ×œ× ×ª×•×ž×š בו. מסוכן הרבה יותר ×”×™×” ×”× ×™×¡×™×•×Ÿ להציג ×ת עצמו בתור "×”×¦×™×•× ×•×ª המרכזית" ו×ת כל מי ששמ×לה ×ž×ž× ×• כבוגד ×œ× ×œ×’×™×˜×™×ž×™ (×¢"×¢ הקרן החדשה). זו הייתה ×’× ×™×‘×ª דעת מודעת ×•×ž×›×•×•× ×ª של הקהל הרחב, ×©×›×™×•×•× ×• ×’×•×¨×ž×™× ×ž×ª× ×—×œ×™×™× ×‘×¨×•×¨×™×, ושיצרה מחול ×©×“×™× ×ž×˜×•×¨×£ × ×’×“ השמ×ל (בסיוע "גיבורת היו×" ×”×¢×‘×¨×™×™× ×™×ª פ××™× ×” ×§×™×¨× ×©×‘×ו×, ודרישתה ×œ× ×”×œ ×‘×›× ×¡×ª מ×בק × ×’×“ מימון של ×ª× ×•×¢×•×ª לזכויות ×ד×). עדיף לי ששובל × ×ž×¦× ×‘"בית היהודי". ×›×›×” ×œ× ×™×”×™×” ל××£-×חד ספק מה תוקפן וערכן של ×˜×¢× ×•×ª×™×• ×”× ×‘×•×‘×•×ª.
התגובה שלך by עידן — 13 בינואר 2015 @ 19:37
ליברמן ×œ× ×”×‘×˜×™×— לו שריון ובליכוד ×œ× ×”×¡×ª×“×¨, ××– הזיקית הלכה ל××—×™× ×”×™×”×•×“×™×
התגובה שלך by שמחה — 14 בינואר 2015 @ 0:21
ר×וי ×œ×”×ª× ×¢×¨ ×ž×—×œ×§×™× ××¨×•×›×™× ×•× ×¨×—×‘×™× ×‘×˜×§×¡×˜ של פרסיקו, ולו בגלל ×©×”×•× – כמו בכל דבר ×חר כמעט – מצטט רק מקורות ×ž×©× ×™×™×. ×”×•× ×œ× ×™×•×“×¢ דבר על סורל פרט למה ×©×§×¨× ×•×¦×™×˜×˜ מישעיה ברלין, ×•×›× ×¨××” חושב ש"×¨×•×ž× ×˜×™×§×” ×’×¨×ž× ×™×ª" ×”×™× ×ž×™×Ÿ ×©× ×§×•×“ מובחן היטב. בלי ×‘×œ×‘×•×œ×™× ×¨×‘×™×, בלי מחלוקות ×קדמיות, בלי שיש סיבה טובה לחשוב שזה ×œ× ×”×›×™ ×¨×•×ž× ×˜×™, ×”×¨×•×ž× ×˜×™×§×” הזו, ×•×’× ×œ× ×œ×’×ž×¨×™ ×’×¨×ž× ×™×ª.
כל ×–×” ×œ× × ×•×¨× ×‘×›×œ×œ, היות ×•×”×ª×•×‘× ×” המרכזית שלו עומדת בהחלט, ו×פשר להוסיף עליה קצת, כלהלן:
1. "חכמת הלב", קהילת הלהיט הרפורמית, מופיעה ×’× ×‘"×× ×ª×¨×¦×• – כוכב מישר×ל, ×ž× ×™×¤×¡×˜ ×œ×¦×™×•× ×•×ª המתחדשת". עמ' 45. ב×ותו ×¢× ×™×™×Ÿ, ×פשר ×œ×©×™× ×œ×‘ ששובל מדבר על "× ×™×ו-×¦×™×•× ×•×ª" ועל "×¦×™×•× ×•×ª מתחדשת". ×œ× ×ž×Ÿ ×”× ×ž× ×¢ ש×כן שובל ×ž×™×™×©× ×‘×¦×™×•× ×•×ª ×ž×‘× ×™× ×¨×¢×™×•× ×™×™× ×‘×¢×œ×™ השר××” רפורמית, ומה ×’× ×©×”×•× × ×•×˜×” לבקר ×ת ×”"×©×ž×¨× ×•×ª" ×‘×—×•×’×™× ×”×ורתודוקסיי×, בדיוק ×‘×¢×ž×•×“×™× ×”×§×•×“×ž×™× (43-44). מדי ×¤×¢× ×ž×‘×œ×™×—×” בספר הצבעה על ×”× ×™×ו-×¦×™×•× ×•×ª החיובית, ×ו ×יך ×©×œ× ×§×•×¨××™× ×œ×” ש×, כהשלמה ר×ויה המכילה ×’× ×ת ×”×—×™×œ×•× ×™×•×ª ×•×’× ×ת הדתיות (69-70).
2. רצון ×•×¡×•×‘×œ× ×•×ª: "×”×× ×˜×™ ×¦×™×•× ×™… ×× ×כן זוהי פסגת ש×יפותיו… ×ין ×©×•× ×˜×¢× ×œ×”×ª×•×•×›×— עמו. על ×¨×¦×•× ×•×ª ××™ ×פשר לחלוק" (37). לפיכך, רצון ×”×•× ×ž×©×”×• עמיד ×œ×•×•×™×›×•×—×™× ×•×ž×—×œ×•×§×•×ª. זו ×œ× ×‘×“×™×•×§ עמדה יהודית קלסית, וממש ×œ× ×”×¢×ž×“×” שלי, ×בל ×”×™× ×›×Ÿ קשורה ×‘×–×¨×ž×™× ×¨×¢×™×•× ×™×™× ×ž×”×¡×•×’ שפרסיקו חש ×‘×”× ×•×¦×™×™×Ÿ ×ות×. מכל מקו×, רצון × ×¨××” קשור ל"×× ×ª×¨×¦×•", ש×כן ×œ× × ×¨××” ×©×”×©×ª×›× ×¢×” ממשהו, ××™ פע×. למרות ×–×ת, ×”× ×œ× ×œ×’×ž×¨×™ ×¨×•×“×¤× ×™×. יש סיבה לדבר, ×•×”×™× ×¡×•×‘×œ× ×•×ª. לשיטתו של שובל, בעלי הרצון, ×לו ש××™ ×פשר להתווכח ××™×ª× – ומכל ×ž×§×•× ×œ× ×‘×”×¦×œ×—×” – ××•×—×–×™× ×‘×¢×ž×“×” לפיה ×¡×•×‘×œ× ×•×ª, ×‘×©×•× ×” מפלורליז×, ×”×™× ×¢×ž×“×” הכרוכה בסבל. × ×“×ž×” לי שמשתמע מכך ×©×”×¡×•×‘×œ× ×™× ×”× ×§×•×¨×‘× ×•×ª, ×בל × ×“×ž×” ×’× ×©×ž×©×”×• מטעמה הטוב של התי×ולוגיה ×”× ×•×¦×¨×™×ª רוויית הסבל ×”×¡×ª× ×Ÿ ×יכשהו למקדש היהודי, ×ו ×”× ×™×ו-יהודי. וכך:
"×. ×”×¡×•×‘×œ× ×•×ª ××™× ×” רלטיביסטית. מקורו של רעיון ×”×¡×•×‘×œ× ×•×ª × ×¢×•×¥ ×‘×¢×•×œ× ×©×‘×• קיימת ×מת ×ובייקטיבית [השערתי: ×יין ר×× ×“, שמופיעה ×’× ×‘×¡×¤×¨×•×ª המוערת בסוף הספר].
ב. ×”×¡×•×‘×œ× ×•×ª גורסת ×›×™ לעמדה ×ליה ×”×™× × ×“×¨×©×ª לגלות ×¡×•×‘×œ× ×•×ª יש ערך שלילי.
×’. ×”×¡×•×‘×œ× ×•×ª ××™× ×” ×’×—×ž× ×™×ª ו××™× ×” שרירותית. ×œ×”×ª× ×’×“×•×ª לעמדה ×”× ×¡×‘×œ×ª יש ×˜×¢×ž×™× ×ž×‘×•×¡×¡×™×. לצד ×˜×¢× ×ª×• שהצדק ×יתו, ×”××“× ×”×¡×•×‘×œ× ×™ מרסן ×ת עצמו ומקשיב ×œ×˜×™×¢×•× ×™×• של הצד ×”×©× ×™.
ד. ×”×¡×•×‘×œ× ×•×ª ××™× ×” פלורליסטית. בעוד שהפלורליסט ××™× ×• ×ž× ×™×— שיש לעמדותיו עדיפות מוחלטת על עמדות הזולת ×•×ž× ×™×— ×ת ×”×פשרות שהזולת צודק, ×”××“× ×”×¡×•×‘×œ× ×™ ×ž× ×™×— ב×ופן מוחלט שה×מת מצויה לצדו."
×“×‘×¨×™× ×לו היו × ×¤×œ××™× ×ילו × ×›×ª×‘×• כתי×וריה של השמ×ל. כפי שה×, ביטוי × ×•×¨×ž×˜×™×‘×™ של הר×וי, ×”× ×§×¦×ª בעייתיי×. בין היתר, ×§×™×™× ×›×ן דמיון ×œ× ×ž×‘×•×˜×œ ל"×¨×¦×•× ×•×ª" ×©×œ× × ×™×ª×Ÿ להתווכח ×ת×: ×’× ×¢× ×”×¡×•×‘×œ× ×™ הסובל ××™ ×פשר להתווכח. לכל היותר הסובל(× ×™) × ×“×¨×© ×œ× ×ž×§ לעצמו ×ת עמדתו. שוב, מדובר במשהו מ×ד שמ××œ× ×™. ×בל כתי×ור ×•×œ× ×›×תיקה, ×‘×©× ×”×©×.
התגובה שלך by סמולן — 14 בינואר 2015 @ 1:04
תגובתי מס' 11 הייתה ×ž×›×•×•× ×ª לפוסט שלך.
התגובה שלך by ×ין לי ×©× — 14 בינואר 2015 @ 8:51
למה ×–×” שמ××œ× ×™? ×¢× ××™×–×” ×–×¨× ×©×œ השמ×ל ×–×” מתחבר?
התגובה שלך by משתמש אנונימי (לא מזוהה) — 16 בינואר 2015 @ 0:27
×ž×¢× ×™×™×Ÿ.
צריך ×œ×ž×¦×•× ×ת הזמן ×•×œ×§×¨×•× ×ת הספר ×©×œ×”× ×›×‘×¨.
×גב, ×’× ×”×¤×•×¡×˜ שלו על ההיסטוריה של ימין ושמ×ל (שפריסקו מתייחס ×ליו ×’×) ×•×”×•× ×“×™ ×ž×¢× ×™×™×Ÿ. ×”×•× ×ž×¢× ×™×™×Ÿ בעיקר ×›×™ ×”×¨×•×©× ×©×œ×™ ×”×™×”, ×חרי שקר×תי ×ותו, ששובל עושה סלט (בין ×× ×ž×›×•×•×Ÿ ×ו ל×).
החלוקה, למשל, ×œ×¦×™×•× ×•×ª ××ª× ×™×ª ×ו ×ž×“×™× ×™×ª (מה ×©×”×•× ×ž×ª×™×™×—×¡ ×ליו ×›"ימין ושמ×ל" בגדול) הייתה קיימת לפחות מסוף המ××” ×”-19. כך ×’× ×”×“×™×‘×•×¨×™× ×¢×œ ×× ×˜×™ ×ו פוסט ×¦×™×•× ×•×ª ×›"פוסט ×ž×•×“×¨× ×™×–×" ×”× ×œ×¢×™×ª×™× ×¨×™×§×™× ×œ×ž×“×™ מתוכן. ×œ× ×¦×¨×™×š לחיות ×‘×¢×•×œ× ×©×‘×• ×ין ×מת ×ובייקטיבית, כדי לבקר ×ת ×ž×“×™× ×ª ישר×ל ו\×ו לחשוב ×©×”×™×”×•×“×™× ×”× ×œ× ×”×§×•×¨×‘×Ÿ של ×”× ×¢×©×” ב×"×™ במ××” ×©× ×™× ×”××—×¨×•× ×•×ª.
×•×¢× ×–×ת ×”×•× ×›× ×¨××” הפוליטיק××™ היחיד ברמה של חבר – ×›× ×¡×ª – עוד – רגע, שהוגה תי×וריות פילוסופיות ×›×ו ×‘×™×ž×™× ×• לציבור הרחב.
התגובה שלך by ×ין לי ×©× — 14 בינואר 2015 @ 8:50
×× ×™ ×œ× ×—×•×©×‘ שדבריו של שובל ×”× ×ž×•×¤×¨×›×™× ×ו ×ž×¢×™×“×™× ×¢×œ פשיזי×.
×ומות × ×‘× ×•×ª סביב ×ž×™×ª×•×¡×™× ×•×–×” ×œ× ×ž×ž×© ×ž×©× ×” ×× ×”× ××ž×™×ª×™×™× ×ו ×œ× , מה שחשוב ×–×ת הסימליות.
כל ילד ×מריק××™ יודע ×œ×“×§×œ× ×ת ×”×”×ž× ×•×Ÿ ×”××מריק××™ :"×”×× ×ª×•×›×œ לר×ות ב×ור השחר הבוהק.." השיר מת×ר ×ת דבריו של ×œ×•×—× ×‘×§×¨×‘ במלחמת ×”××–×¨×—×™× ×œ×חר שהמוצב שבו × ×œ×—× ×¢×ž×“ כביבול ב25 שעות של הפגזה רצופה.
×”×× ×–×” ב×מת ×”×™×”? ×”×× ×–×” ב×מת חשוב?
לדעתי ל×. מה שחשוב ×”×•× ×©×”×™×• ×מריק××™× ×©× ×œ×—×ž×• ×•× ×”×¨×’×• בשביל לקבל עצמ×ות.
לדעתי לזה שובל התכוון , ×©×ž×™×ª×•×¡×™× ×ž×›×•× × ×™× ×ומה ו×לו ×©×ž×˜×¤×—×™× ×ž×™×ª×•×¡×™× ×ž×ª×¢×œ×ž×™× ×œ× ×¤×¢× ×ž×”×¢×•×‘×“×•×ª כמו למשל ×לה ×©×›×•× × ×• ×ת מיתוס תל-×—×™ התעלמו מהעבדה שלמעשה מדובר ×”×™×” בטרגדיה של טעויות.
בכל מקרה ×¤×©×™×–×™× ×ין פה.
התגובה שלך by × ×ª×Ÿ — 14 בינואר 2015 @ 11:14
×”×”×ž× ×•×Ÿ ×”×מריק××™ × ×›×ª×‘ ×חרי מלחמת 1812, ×œ× ×חרי מלחמת ×”×זרחי×.
התגובה שלך by ×ž× ×™ זהבי — 14 בינואר 2015 @ 21:42
צודק. תודה על התיקון. מדובר במלחמת העצמ×ות.
התגובה שלך by × ×ª×Ÿ — 15 בינואר 2015 @ 11:07
מלחמת 1812 ×”×™× ×œ× ×ž×œ×—×ž×ª העצמ×ות.
התגובה שלך by משתמש אנונימי (לא מזוהה) — 15 בינואר 2015 @ 15:09
× ×›×•×Ÿ, טעות שלישית ×× ×™ ×§×•× ×” לעצמי גלידה…….
התגובה שלך by × ×ª×Ÿ. — 15 בינואר 2015 @ 23:52
× ×ª×Ÿ ת×רת פ××©×™×–× ×‘×”×ª×™×™×—×¡×•×ª שלך לשורה ×‘×”×™×ž× ×•×Ÿ…= העדפת סמלי ל××•× ×¢×œ זכויות ×זרח…= העדפת שורה בשיר שהפכה לסמל על ×—×™×™× ×©×™×›×œ×• ×œ×”× ×¦×œ ×‘×ž× ×™×¢×ª מלחמה ×”×‘× ×•×™×” על ×¢×¨×›×™× ×©×œ "טוב למות וגו…"
התגובה שלך by מיכ×ל — 15 בינואר 2015 @ 3:21
ו×ללה, פשיז×, ×œ× ×¤×—×•×ª…
× ×•×ª×¨ ×”×¢× ×™×™×Ÿ הפעוט של להבין מי בדיוק מעדיף ×ת סמלי הל××•× ×•×’×•'. ×יכשהו, יש לי ×¨×•×©× ×©×œ× ×ž×¢×˜ ×× ×©×™× ×ž×¢×“×™×¤×™× ××•×ª× ×ž×¨×¦×•× × ×”×—×•×¤×©×™ (עד כמה ×©×§×™×™× ×¨×¦×•×Ÿ חופשי).
עכשיו, ×–×” ××™× ×• ×מור להפתיע. ×‘× ×™ ××“× ×”×ª×¤×ª×—×• ×›×™×™×¦×•×¨×™× ×¢×“×¨×™×™× (טוב, חברתיי×) ל×ורך ×ž×™×œ×™×•× ×™ ×©× ×•×ª ×בולוציה. היכולת לספר ×œ×¢×¦×ž× ×¡×™×¤×•×¨ משותף ולה×מין בסיפור ×”×–×” ×”×™× ×—×œ×§ מההתפתחות ×”×–×ת, כמו ×’× ×”×™×›×•×œ×ª להקריב כל ×ž×™× ×™ ×“×‘×¨×™× ×©×—×©×•×‘×™× ×œ×™×—×™×“ למען ×¡×™×¤×•×¨×™× ×›×לה.
×–×” ××™× ×• ×ומר ×©×”×ª×›×•× ×•×ª ×©×™×¨×©× ×• מ××‘×•×ª×™× ×• ×”××‘×•×œ×•×¦×™×•× ×™×™× ×™×™×©×רו ××ª× ×• ×œ× ×¦×—. כיו×, ×× ×—× ×• ××™× ×“×™×•×•×™×“×•××œ×™×¡×˜×™× ×”×¨×‘×” יותר משהיו ××‘×•×ª×™× ×• ×œ×¤× ×™ מ××” ×©× ×”, ×©×œ× ×œ×“×‘×¨ על מ××” ×לף ×©× ×”.
מצד ×©× ×™, ×–×” כן ×ומר של×× ×•×©×•×ª ×ין × ×™×¡×™×•×Ÿ ממשי של ×—×™×™× ×‘×ž×¦×‘ בו ×”××™× ×“×™×•×•×™×“×•××œ×™×–× ×”×•× ×”×“×¨×š המרכזית שלה להתייחס ×ל העול×. מי שרוצה ×œ×§×“× ×ª×¤×™×¡×•×ª ××™× ×“×™×•×•×™×“×•×ליסטיות, רש××™ לעשות ×–×ת, ולו מן ×”×˜×¢× ×©×ž× ×™×¢×ª ×§×™×“×•× ×©×œ תפיסות ×›×לה ×ª×’×¨×•× ×™×•×ª×¨ × ×–×§ מ×שר ××™-×ž× ×™×¢×ª×•. ×בל רצוי ×©× ×–×›×•×¨ ש×× ×—× ×• ×ž×ª×§×“×ž×™× ×œ×ª×•×š ×ª×—×•× ×©×™×© ×œ× ×• מושג קלוש בלבד מה × ×™×ª×Ÿ לעשות ולמה × ×™×ª×Ÿ לצפות בו.
התגובה שלך by ×ž× ×™ זהבי — 15 בינואר 2015 @ 10:09
מיכ×ל. ×× ×©×™× ×ž×•×›× ×™× ×œ×¡×›×Ÿ ×ת ×—×™×™×”× ×œ×ž×¢×Ÿ ×¢×¨×›×™× ×ž×¡×•×™×ž×™× ×ž××– שחר ההסטוריה.
למעשה כל הזכויות ×©×‘× ×™ ××“× × ×”× ×™× ×ž×”× ×”×™×•× ×”×•×©×’×• רק ל×חר מ×בק.
×× ×™ ×œ× ×—×•×©×‘ שזה פשיזי×.
התגובה שלך by × ×ª×Ÿ — 15 בינואר 2015 @ 11:11
"תקציר גס – שובל ×”×•× ×©×˜×¨×וסי×× ×™ שמ×מין בâ€×©×§×¨ ×”×צילי†של ×פלטון, שי×פשר ל×ליטה ×‘×¢× ×™ עצמה ×œ× ×ª×‘ ×ת ההמון"
ובכן, כמו ש×ומר שובל, ×–×” מורכב יותר.
כיו×, ×¢× ×–×¨×™×ž×ª מידע ממקורות ×©×•× ×™× ×©×™×© עליה מעט מ×וד הגבלות מעשיות, ×©×•× ×ליטה ××™× ×” יכולה "×œ× ×ª×‘ ×ת ההמון" ×›×¨×¦×•× ×” (××œ× ×× ×”×™× ×ž× ×”×œ×ª משטר צפון קורי×× ×™, ×•× ×¨××” לי ששובל ×—×›× ×ž×¡×¤×™×§ כדי להבין שזה ×œ× ×ž×©×”×• שיעמוד לרשותו ××™ פע×).
מה ששובל מציע לציבור הו×, בסך הכל, מה ×©×”×•× ×—×•×©×‘ שהציבור רוצה — סיפור ישן ומוכר של "הכל ×›×ן ×©×œ× ×•, ×”××œ×•×”×™× ×‘×¢×¦×ž×• הבטיח ×œ× ×• (×’× ×× ×œ× ×‘×“×™×•×§ ×‘× ×œ× ×• ×œ×§×™×™× ×ת הדרישות ×©×”×•× ×œ×›×ורה הציב), ומי שזה ×œ× ×ž×•×¦× ×—×Ÿ ×‘×¢×™× ×™×• יכול ללכת לסוריה". וככל ×”× ×¨××”, חלק גדול מהציבור ×כן רוצה ×ת הסיפור ×”×–×” בדיוק.
×–×” ש×פשר לבצע על הציבור ×ž× ×™×¤×•×œ×¦×™×•×ª ×§× ×˜×•×ª פחות ×ו יותר, ×–×” × ×›×•×Ÿ (וכל פוליטיק××™ עושה ×ת ×–×”), ×בל ×”×ª× ××™ שמ×פשר ×ת ×–×” ×”×•× ×œ×¡×¤×¨ לציבור סיפור בסיסי שהציבור ×ž×¢×•× ×™×Ÿ בו. שובל עצמו ××™× ×• מחדש ×›×ן כלו×.
התגובה שלך by ×ž× ×™ זהבי — 15 בינואר 2015 @ 0:05
×‘×©× ×”×¢×©×¨×ª הדיון עוד קצת, ×•×‘×©× ×”×¤×¨×›×ª ×”"×¨×•×ž× ×˜×™×§×” הצרפתית", ×”× ×” פיסת מחקר עצמ××™. מדובר בתקציר התיזה של שובל, כפי שהוגשה ל×חד מהפוסט-×¡×•×¨×‘×•× ×™×.
Soutenance : La sainteté collective dans la politique biblique : aux sources de la théologie politique
Portrait Shoval
(C) DR
M. Ronen SHOVAL, présente ses travaux de recherche en vue de l’obtention du doctorat en Lettres et Sciences Humaines, le 16 juin 2014 à 9h30 à l’université Paris Ouest Nanterre La Défense, bâtiment B – salle B016 Paul Ricoeur.
Directeur de thèse : M. Shmuel TRIGANO, Professeur Emérite
Membres du jury
M. Gidéon KOUTS, Professeur des Universités, Université Paris 8
M. Georges Elia SARFATI, Professeur des Universités, Université Clermont Ferrand
Mme Catherine CHALIER, Professeure des Universités, Université Paris Ouest Nanterre La Défense,
M. Shmuel TRIGANO, Professeur des Universités, Université Paris Ouest Nanterre La Défense,
Résumé
La thèse analyse le rôle social et politique de la « sainteté » dans la théologie politique biblique. Nous l’abordons comme la poutre maîtresse d’un système qui inscrit la transcendance dans l’immanence. L’objet de notre recherche se focalise sur l’univers de l’action sociale qui se règle sur une certaine représentation de la Divinité et du système de relations qu’elle engendre. Notre recherche a montré que la conception de la sainteté, telle qu’elle fut appréhendée dans la recherche (chez Durkheim, Otto, Eliade, James, Underhill, Zehner, Comstock, Berger) ne suffit pas à épuiser le sens de la sainteté biblique. En effet, les théories de ces auteurs partagent toutes l’axiome d’une séparation de la sainteté et du profane et l’idée que le message religieux vise à communiquer la sainteté, qui se limite elle-même, au profane, et ainsi à exercer ses effets sur le milieu. Toutefois, comme l’a montré Joseph Dan, cette conception échoue à rendre compte de la pensée biblique parce que dans sa perspective, la réalité ne se divise pas en deux domaines séparés, le profane et le saint dans la mesure où le texte biblique oppose l’impureté à la sainteté et à la pureté, en elles-mêmes deux notions distinctes, tandis que le profane n’y joue qu’un rôle secondaire.
Nous avons soutenu l’idée que la sainteté biblique dérive de l’idée d’alliance, cadre du système des relations entre la transcendance et l’immanence, dans lequel le politique trouve son impulsion. Elle reflète l’exigence adressée au peuple biblique de fonder une histoire théocentrique sanctifiant l’espace public. La sainteté, qui est imposée à l’individu, s’inscrit dans le cadre d’une finalité à l’échelle collective exigeant tant de l’individu que du collectif un travail moral sur soi. Elle comprend une série de présuppositions philosophiques, qui concernent les relations matière-esprit et le rôle du libre choix. La finalité de la sainteté n’est donc pas individuelle, mais collective: elle est destinée à « produire » la sainteté collective d’une communauté politique. Cette nation s’inscrit, selon le récit biblique, dans une finalité universelle. Notre recherche contribue à pénétrer les arcanes de la philosophie politique biblique, en analysant la place que la sainteté collective y occupe ainsi que ses effets sur les cérémonies, les institutions et la Constitution.
התגובה שלך by סמולן — 15 בינואר 2015 @ 1:03
×ופס, ×›×•×•× ×ª×™ היתה לטעון × ×’×“ ×”×¨×•×ž× ×˜×™×§×” ×”×’×¨×ž× ×™×ª, ×™×¦× ×¨×•×ž× ×˜×™×§×” צרפתית. מכל מקו×, × × ×œ×©×™× ×œ×‘ שבצרפתית, ××•×ª× ×“×‘×¨×™× ×¢×¦×ž× × ×©×ž×¢×™×, כלומר מתפרשי×, הרבה יותר ×× ×œ×™×˜×™×™×.
×× ×›×‘×¨, מצ"ב ×ª×¨×’×•× ×× ×’×œ×™ מצויין של גוגל.
The thesis analyzes the social and political role of the "holiness" in the biblical political theology . As we approach the main beam of a system that registered transcendence in immanence. The purpose of our research is focused on the world of social action that is set on a certain representation of Divinity and system of relationships it creates. Our research has shown that the design of holiness, as it was understood in the research ( Durkheim , Otto, Eliade , James Underhill, Zehner , Comstock, Berger) is not enough to exhaust the meaning of biblical holiness. Indeed , theories of these authors all share the axiom of separation of holiness and the secular and the idea that the religious message is to communicate holiness, which is limited itself to the profane , and thus exert its effects on the environment. However, as shown by Joseph Dan , this view fails to account for biblical thought because in his view , the reality is not divided into two separate areas, the profane and the holy insofar as the biblical text objects impurity to holiness and purity , in themselves two distinct concepts , while the secular plays only a secondary role.
We supported the idea that biblical holiness derives from the idea of ​​alliance framework relations system between transcendence and immanence in which the policy has its pulse. It reflects the requirement addressed to the biblical people found a theocentric history sanctifying the public space. Holiness, which is imposed on the individual, is part of a finality on a collective scale requiring both the individual and the collective moral work on oneself . It includes a series of philosophical presuppositions concerning relations mind-matter and the role of free choice. The goal of holiness is not individual but collective : it is intended to "produce" collective holiness of a political community . This nation falls , according to the Bible, in a universal purpose . Our research contributes to penetrate the mysteries of the biblical political philosophy, by analyzing the role that corporate holiness it occupies its effects on ceremonies , institutions and the Constitution.
התגובה שלך by סמולן — 15 בינואר 2015 @ 12:45
מה ×–×” "פוסט ×¡×•×¨×‘×•× ×™×"?
התגובה שלך by משתמש אנונימי (לא מזוהה) — 15 בינואר 2015 @ 17:51
××•× ×™×‘×¨×¡×™×˜×ª פריז (יען, סורבון) פורקה ל-16 ×§×ž×¤×•×¡×™× ×©×•× ×™× ×‘×©× ×•×ª השישי×, שכל ×חד × ×ž×¦× ×‘×—×œ×§ ×חר של ×יל-דה-×¤×¨× ×¡ ומתעסק בתחומי מחקר ×©×•× ×™×. למשל, המתמטיקה ×”×™× ×‘××•× ×™×‘×¨×™×¡×˜×ות פריז מס' 6 ו-7.
התגובה שלך by Alon Levy — 16 בינואר 2015 @ 14:57
×בל למה "פוסט"?
התגובה שלך by משתמש אנונימי (לא מזוהה) — 16 בינואר 2015 @ 16:23
[…] שובל – מס 16 ברשימה ×œ×›× ×¡×ª. שרלטן פוליטי, ×©×”×§×™× ×ª× ×•×¢×ª רמיה שהתחזתה לâ€×ª× ועת מרכז†בעודה ×ª× ×•×¢×ª […]
פינגבאק by קופת ×”×©×¨×¦×™× ×©×œ הבית היהודי, מדריך ר××©×•× ×™ | ×”×—×‘×¨×™× ×©×œ ×’'ורג' — 24 בינואר 2015 @ 12:41