עוד ×œ× × ×¨×’×¢×” ×”×רץ מכת השטן החרדית שהתגלתה בירושלי×, על ×ª× ×•×¨×™ ×’×™× ×‘×Ÿ ×”×™× ×•× ×©×œ×”, על "טיהורי" הילדי×; עוד הרב ר×ש ×”×›× ×•×¤×™×” מבוקש על ידי ×”××™× ×˜×¨×¤×•×œ, וצצה לה עוד פרשיה המציגה ×ת הצ×ן הקדוש ב×ור ×œ× ×ž×™ יודע מחמי×.
מעשה ×‘×ž×™×œ×™×•× ×¨, ×ª×•×¨× ×™×“×•×¢, ובבתו הסוררת, שחשקה בבן המעמדות ×”× ×ž×•×›×™× ×‘×§×¨×‘ ×”×—×¨×“×™× (גילוי × ×ות: המדובר בקרובי משפחה. ול×, ×× ×™ ×œ× ×ž×ª×›×•×•×Ÿ למסור ×¤×¨×˜×™× ×ž×¢×‘×¨ לכך). הבת, למרות מ××ž×¦×™× ×¢×§×©× ×™×™× ×ž×¦×“ ×”×ב, החליטה ×œ×”× ×©× ×œ×¦×¢×™×¨.Â
בכל חברה ×חרת, ×œ×”×•×¦×™× ×ולי החברה המוסלמית, בזה ×”×™×” × ×’×ž×¨ הסיפור. הצעירה התעלמה ממשפחתה, בחרה בגורלה, וזהו. ×œ× ×‘×ž×§×¨×” ×”×–×”. ×›×ן, ×¤× ×” ×”×ž×™×œ×™×•× ×¨, ×ו שלוחיו, ×ל ×”×¨×‘× ×™× ×¨×שי העדר, והללו – ×©×™×•×“×¢×™× ×¢×œ ××™×–×” צד של הקרקר ×ž×•× ×— הדג המלוח – מיהרו והוצי×ו פסק הלכה ×›× ×’×“ ×”×—×ª×•× ×”.
ספק, בלשון המעטה, ×× ×œ×¤×¡×§ ההלכה ×”×–×” יש תוקף כלשהו. "בגרה הבת", כותב הרמב"× (×ž×©× ×” תורה, ספר × ×©×™×, הלכות ×ישות, ב' טז'), "×ין ל×ביה בה רשות; והרי ×”×™× ×›×©×ר ×”× ×©×™×, ש×ין מתקדשת ××œ× ×œ×“×¢×ª×”". ×בל ×–×” ×œ× ×”×¤×¨×™×¢ ×œ×¨×‘× ×™× ×œ×”×•×“×™×¢ שמדובר ב"× ×™×’×•×“ לדעת התורה", ×•×œ×¤×¨×¡× ×›×¨×•×–×™× ×”×ž×’×“×™×¨×™× ×ת ×”×—×ª×•× ×” – ×œ× ×¤×—×•×ª ×•×œ× ×™×•×ª×¨ – "×©×œ× ×›×“×ª משה וישר×ל". מה ×©× ×¢×©×” פה, למעשה, ×”×•× ×”×›× ×” לערעור ×‘×¤× ×™ בית דין ×¨×‘× ×™; ×˜×¢× ×” ×©×”× ×™×©×•××™× â€“ ×©×”×¨×‘× ×™× ×œ× × ×›×—×• ×‘×”× â€“ ××™× × ×ª×§×¤×™×. מה ×”×™× ×”×œ×›×” מפורשת מול כסף מזומן, ×ו גרוע מכך – החשש מהפסקת זרימתו?
×œ× ×–×• ××£ זו: ×חרי שכתבו ×”×¨×‘× ×™× ×ת דברי הבלע ×©×œ×”× â€“ בין הש×ר הגדילו לטעון ×©×”×—×ª×•× ×” ×”×™× "חילול ×©× ×©×ž×™×™×" – יצ×ו ×”×›×¨×•×–×™× ×•×¡×‘×‘×• ×ת ערי ×”×ž×¡×›× ×•×ª שבירושלי×, וקר×ו ל×ספסוף לצ×ת ולמחות.
ועשרות ×ברכי×, ×©×¤×¨× ×¡×ª× ×¢×œ×™ ועליכ×, עזבו ×ת לימודי תפלות×, סגרו ×ת הגמרות, ויצ×ו להפגין. מה ×œ×”× ×•×œ× ×•×©×? דבר ל×. ×¨×•×‘× ×œ× ×©×ž×¢ ×ת שמע הכלה, החתן ×ו החותן ×§×•×“× ×œ×›×Ÿ. ×”× ×œ× ×”×›×™×¨×• ×ת ×”× ×•×©×, ×œ× ×‘×—× ×• ×ותו, ×œ× ×©×§×œ×• ×פשרויות, ×œ× ×“× ×•; ×”×¨×‘× ×™× ×¦×œ×¦×œ×• בפעמון, וכלבי ×”×ספסוף יצ×ו, מריירי×, ×ž×¨×—×¨×—×™× ×•×ž×’×œ×™× ×‘×וויר ×¡×™×ž× ×™× ×œ×קשן × ×›×¡×£. מה ×œ×”× ×•×œ×—×ª×•× ×” הזו, ש×פשר ×©×”×™× ×¤×–×™×–×” ×בל וד××™ ×©×”×™× ×מיצה? דבר ל×.
וכל מילות הקוד הללו – "× ×‘×œ×” × ×¢×©×ª×” בישר×ל", "×× ×©×™× ×‘× ×™ בליעל", "עזות מצח" – הפעילו ×ת תופי הט×-×˜× ×©×œ בורי התלמוד, ×•×”× ×™×¦×ו לרחובות. כמו במצעד ×”×’×ווה, כמו ×‘×”×ª× ×’×©×•×™×•×ª השבת, ×”×¨×‘× ×™× ×©×¨×§×• וה×ספסוף ×‘× ×‘×¨×™×¦×”. ×”×•× ×œ× ×ž×•×—×” על מעשה × ×‘×œ×”; ×œ×¢×™×ª×™× ×§×¨×•×‘×•×ª ×ין לו מושג במה מדובר; ×”×•× × ×™×–×•×Ÿ משמועות; ×בל ×”×¨×‘× ×™× ×™×•×“×¢×™× ×“×‘×¨ גדול. ×”× ×™×•×“×¢×™× ×©×”×ספסוף שלה×, ×”×›×œ×•× ×‘×™×Ÿ ×¡×¤×¨×™× ×”×ž×ž×™×ª×™× ×ת הרוח ובין ×ž×œ×ž×“×™× ×”×ž×ž×™×ª×™× ×ת ×”× ×¤×©, ×ת העוז, ×ת החשיבה - ה×ספסוף ×”×–×” ×¦×ž× ×œ×קשן, לפורקן. תן לו ×קשן, תן לו משהו להתפוצץ עליו, ×•×”×•× ×›×‘×¨ יתפרק.
×–×” כל סוד כוח הגיוס החרדי, ×©×ž×¨×‘×™× ×œ×“×‘×¨ בשבחיו ל××—×¨×•× ×”: הבטלה הכפויה, החדלון המתמיד של המוח, השבירה ×”×יטית ×ך הבטוחה של ××™× ×˜×œ×§×˜ על גלגלי ציות מ××•× ×¡, הפחד ×”××™×•× ×ž×—×¨×™×’×” מן השורה, הכוח המוחלט של ×”×¨×‘× ×™× ×›×œ×¤×™ הצ×ן, ×•×©×—×™×ª×•×ª× ×©×œ ×”×¨×‘× ×™× ×”×ž×•×›×¨×™× ×ביון בעבור × ×¢×œ×™×™×. רצוי ×™×”×™×” לזכור ×ת ×–×” ×‘×¤×¢× ×”×‘××” ×©×”×¨×‘× ×™× ×™×¦×œ×¦×œ×• בפעמון – ובכל הפעמי×, כמו מרתף ×”×¢×™× ×•×™×™× ×‘×™×¨×•×©×œ×™×, שבהן ×œ× ×¨×§ ×©×œ× ×¦×œ×¦×œ×•, ××œ× ××£ שלחו ×ת ×ª×•×¢×ž×œ× ×™×”× (שלו×, 'לי×ורה'!) כדי לכזב ולהסוות ×ת סרחון ×¨×§×‘×•× ×.
ומלבד ×–×ת, יש להפסיק ×ת רצח ×”×¢× ×‘×“×רפור.
(יוסי גורביץ)
ציטוט:
""והרי זו הייתה מקובלת בחברות ×ותן ×תה ×ž×›× ×” â€×—שוכות“ יחסית לחברות ×חרות ×©×“×•×•×§× ×סרו על הומוסקסו×ליות“
×. הב×תי רק ×“×•×’×ž× ×¨×œ×•×•× ×˜×™×ª ×œ×™×ž×™× ×• ותו ל×"
—
ל×, הב×ת ×ת ההומוסקסו×ליות ×›×“×•×’×ž× ×œ×™×©×•× *עיקרון*, ×”× ×” ×›×ן:
"בבסיס כל מה × ×™×ª×Ÿ ×œ×›× ×•×ª כמוסרי עומדת ×מפטיה והרצון ×œ×ž× ×•×¢ סבל ×ž×—×¤×™× ×ž×¤×©×¢ (×ו ×פילו כלל). ×›×›×” ×©×’× ×× ×× ×—× ×• תולדה של תרבות ×חת, ×× ×• ×™×›×•×œ×™× ×œ×–×”×•×ª ×יזו תרבות יותר מתקדמת על סמך × ×›×•× ×•×ª×” ×œ×§×™×™× ×ת ולהרחיב ×ת הבסיס המוסרי שלעיל. כך לדוגמ×, ×× ×™ משער ×©×©× ×™× ×• ×’×“×œ× ×• בתרבות ×©×œ× ×¨×תה הומוסקסו×ליות בעין יפה, ×ך יחד ×¢× ×–×ת, ×©× ×™× ×•, ×›×ž×“×•×ž× ×™, ×ª×•×ž×›×™× ×‘×©×™×•×•×™×•×Ÿ ×œ×œ× ×”×‘×“×œ×™ מין, מגדר ×ו משיכה ×ž×™× ×™×ª"
קבעת זהות לפיה × ×›×•× ×•×ª לקבלת הומוסקסו×ליות = ×מפטיה ורצון ×œ×ž× ×•×¢ סבל ×ž×—×¤×™× ×ž×¤×©×¢, והעמדת מדרג לפיו יש ×‘× ×›×•× ×•×ª לקבלת הומוסקסו×ליות ××™× ×“×™×§×¦×™×” לרמת מוסריות –
××– ×× × ×™×§×— ×œ×“×•×’×ž× ×ת הגדוד הקדוש של תבי שהיה גדוד עילית מובחר שהורכב במוצהר מ-150 זוגות הומוסקסו×לי×, ×ותו גדוד שהחברה ההטרוסקסו×לית העלתה על × ×¡ ×ת ×הבת חייליו כיתרון חברתי, ×œ× × ×ž×¦× ×ª×•×¤×¢×” ×פילו קרובה לכך ברמת הפירגון ×”×™×•× – ומכ×ן שלפי הפרמטר שלך חברת תב××™ העתיקה ×”×™× ×™×•×ª×¨ מוסרית מהחברה המערבית היו×, מה שסותר ×ת הטיעון ×”×–×” שלך:
"××£ ×חד ×œ× ×˜×•×¢×Ÿ שה×× ×•×©×•×ª עברה מוטציה פת×ומית ×•×”×›× ×™×¡×” ×ת ×הבת הזולת ×œ×“× â€œ× ×©×œ×”. הטיעון ×”×•× *שהתרבות* המערבית העכשווית ×”×™× ×”×ª×¨×‘×•×ª המתקדמת והמוסרית ביותר עד ×›×”. ××™ לכך, הצדקה ×ו תמיכה בתרבויות קודמות ומפגרות ×”×™× ×‘×”×›×¨×— תמיכה ×ו הצדקה של חוסר מוסריות."
—
ציטוטי×:
"ב. למיטב ידעתי, רוב התרבויות ש“מקבלות הומוסקסו×ליות“ ×“×•×•×§× ×ž×’× ×•×ª ×ותה."
"כך לדוגמ×, ×‘×¨×•×ž× ×”×¢×ª×™×§×”…"
—
היחס הרומ××™ להומוסקסו×ליות ×”×™×” מורכב ×•×”×©×ª× ×” בין ×ריסטוקרטיה (דחו) למעמד ×”×‘×™× ×™×™× (קיבלו), ×בל ×‘×ž×§×•× ×œ×”×ª×•×•×›×— ×¢× ×”×ª×™××•×¨×™× ×”×¤×œ×¡×˜×™×™×, × ×™×ª×Ÿ פשוט להר×ות ×“×•×’×ž× ×חת בה הדבר ×œ× ×”×ª×§×™×™× –
הומוסקסו×ליות ×œ× ×’×•× ×ª×” ×•×œ× × ×סרה בחברה התב×ית למשל, ובחברה של ××ª×•× ×” ×©× ×”×ª×§×™×™×ž×” לרוב ביחסי ×—×•× ×š-×—× ×™×š.
×’×™× ×•×™ (×× ×›×‘×¨) ×”×™×” קשור ×œ×ª×›×•× ×•×ª × ×©×™×•×ª של גבר מ×חר ×•×”× ×©×™× × ×—×©×‘×• × ×—×•×ª×•×ª – ×בל ×הבה גברית בין ×’×‘×¨×™× ×•× ×©×™×ª בין × ×©×™× ×”×™×™×ª×” מקובלת, ×©×œ× ×œ×•×ž×¨ מהוללת.
הצגת עיקרון ×•×”× ×” ×”×•× × ×¡×ª×¨ – מה קרה ב"רוב החברות" ×œ× ×¨×œ×•×•× ×˜×™ למדרג ×”×¢×§×¨×•× ×™ שהצבת.
—
ציטוט:
"×ת מתבלבלת בין הבסיס המוסר שעליו דיברתי לבין מימושו בפועל. ××£ ××“× × ×•×¨×ž×œ×™ ×œ× ×™×¨×¦×” להכ×יב ×œ×ª×™× ×•×§. ×–×” הבסיס. מה ×–×” ×ומר לגבי רוצח ×ו פדופיל ×–×” ×¢× ×™×™×Ÿ ×חר לגמרי, והיחס ×©×œ× ×• ××œ×™×”× ×”×•× ×ª×•×œ×“×” של × ×™×ª×•×— ×¨×¦×™×•× ×œ×™ ו×מוצי×× ×œ×™ של הבסיס המוסרי. ×”× ×™×ª×•×— ×”×–×” יכול להוביל למספר ×יד×ולוגיות ×ו תורות מוסר, ×בל כל עוד מספר ×”× ×—×•×ª היסוד הל×-×¨×¦×™×•× ×œ×™×•×ª × ×©×ר ×ž×™× ×™×ž×œ×™, × ×™×ª×Ÿ ×œ×§×™×™× ×“×™×•×Ÿ בדבר המוסר ×”×יד×ילי, ×ו הכיוון ×”×ידי×לי בו המוסר ×מור להתפתח.
ו×גב, ×× ×™ ×œ× ×¦×¨×™×š *להגדיר* מה ×–×ת â€×מפתיה“ ×ו â€×—פות מפשע“ (במיוחד ×× ×ž×“×•×‘×¨ ×‘×ª×™× ×•×§) – ×לו הגדרות שחרטות בכל מוח ×× ×•×©×™ תקין, ולמעשה מתקיימות ×’× ×‘×™×•× ×§×™× ×חרי×"
—
סליחה, ×בל ×–×” כבר מזכיר ×ת קווין קליין בסרט "דג ושמו ×•×•× ×“×”": ××™ ×פשר לרוץ ×חריך ולתקן ×ת כל העובדות השגויות ש×תה מפזר.
הפעולה הספציפית ×©×ª× ×™×‘ ×מפטיה, מתי תגבר ×”×מפטיה על שיקול קר ומי ×”×•× ×‘×“×™×•×§ ×—×£ מפשע *××™× ×Ÿ* "הגדרות שחרטות בכל מוח ×× ×•×©×™ תקין, ולמעשה מתקיימות ×’× ×‘×™×•× ×§×™× ×חרי×" (ש×פילו ×œ× ×™×•×“×¢×™× ×ž×”×• פשע): ×× ×תה מתעקש לטעון ×חרת – תוכיח.
מוסר ×”×•× ×ž×•×¡×¨, והפרדה מל×כותית בין בסיסו לישומו בפועל ×œ× ×ª×©×—×¨×¨ ×ותך מהסתירה ×ליה × ×§×œ×¢×ª:
*כל* פעולה בחברה × ×’×–×¨×ª מ"תולדה של × ×™×ª×•×— ×¨×¦×™×•× ×œ×™ ו×מוצי×× ×œ×™ של הבסיס המוסרי" – ×’× ×¢×•× ×©×• של רוצח, ×’× ×”×—×•×§ ×”×וסר רצח, ×•×’× ×§×™×“×•×© ×—×™×™ ××“× ×”×ž×’×Ÿ על ×”× ×¤×’×¢, ומפצה ×ותו (×ו ×ת משפחתו במקרה רצח).
×”× ×¡×™×•×Ÿ לשייך פעולה ×חת ל"בסיס המוסר" ופעולה ×חרת ל"ישומו בפועל" ×”×•× ×¤×™×ª×•×œ של השפה, ×•×ž× ×™×” וביה × ×¡×ª×¨:
×× ×˜×¢× ×ª "×מפטיה ×בסולוטית" עליך לישב ×ת הסתירה מ×חר ×•×”×™× × ×ž× ×¢×ª מרוצח על ×ž× ×ª ×œ×”×¢× ×™×©×•, ו×× ×˜×¢× ×ª "×”×§×˜× ×ª סבל ×בסולוטית" עליך לישב ×ת הסתירה מ×חר ×•×”×™× × ×ž× ×¢×ª מילדה ×”×ž×•×›× ×” למין תמורת ממתקי×, ×ו מיחסי ××— ו×חות.
—
ציטוט:
"קשה לקבל × ×ª×•×Ÿ כמו â€××¨×’×•× ×™ הטרור ×”×‘×™× ×œ×ומי ושיתוף הפעולה ×‘×™× ×™×”× ×”× ×”×¨×‘×” פחות מ××™×™×ž×™× ×ž×ž×” ×©× ×”×•×’ לחשוב“ – על מה בדיוק ×תה מבסס קביעה כזו?“
על ×–×” שב×רה“ב יותר ×× ×©×™× ×ž×ª×™× ×›×œ ×©× ×” מפגיעות ×‘×¨×§×™× ×ž×שר מטרור. ×›× â€œ×œ לגבי ×וסטרליה ×•× ×™×• ×–×™×œ× ×“ (×©× ×–×” כרישי×), שבדיה (מפולות שלגי×)וכו"
—
הדיון ×”×–×” × ×”×™×” הזוי מרגע לרגע – קליש××” ×”×™× ×‘×™×˜×•×™ ×©×‘×œ×•× ×™, × ×‘×•×‘, ×©×ž×¨×‘×™× ×œ×”×©×ª×ž×© בו בשפה המדוברת ×ך ××™× ×• מוסיף דבר למידע שבטקסט –
×. מדוע ×תה ×ž× ×™×— שמכת ברק ×”×™× "×œ× ×‘×¢×™×” גדולה"?
ב. ב×רה"ב × ×”×¨×’×™× 60 ×יש ×‘×©× ×” ממכת ברק
http://www.lightningsafety.noaa.gov/facts.htm
פיגוע הת××•×ž×™× ×œ×‘×“×• די בו כדי להשוות ×ת הסטטיסטיקה שלך ×œ×—×ž×™×©×™× ×©× ×”, ×תה עדיין ×ž×©×•×›× ×¢ ש×ין ×¡×›× ×” ממשית בטרור?
×’. מה קשור מחט לתחת? מה קשורה רמת ×”×¡×›× ×” מטרור למכות ברקי×? ×ž×–×™×§× ×” ×ž×ª×™× ×”×¨×‘×” יותר ×× ×©×™× ×ž×שר בת××•× ×•×ª ×“×¨×›×™× – ×–×” ×מור ×œ×’×¨×•× ×œ× ×• להרגיש יותר ×‘×˜×•×—×™× ×‘×›×‘×™×© ×ו מה?
ד. × ×–×§×™ הטרור ×ž×§×™×¤×™× ×”×¨×‘×” יותר ממוות ישיר, ×–×” הרי *כל הרעיון* בטרור, למען הש×:
×‘×¨×§×™× ×›×¨×™×©×™× ×•×ž×¤×•×œ×•×ª ×©×œ×’×™× ×œ× ×–×•×ž×ž×™× ×‘×ž×•×“×¢ לפגוע בכמה שיותר ×× ×©×™×, לשפר ×ת ×©×™×˜×•×ª×™×”× ×•×œ×”×’×“×™×œ ×ת ההספק שלה×. ×”× ×œ× ×ž× ×¡×™× ×œ×¢×‘×•×¨ ×‘× ×ž×œ×™ תעופה ומעברי גבול, לשלוח מעטפות מסתוריות, לשחרר ×’×–×™× ×‘×¨×›×‘×ª תחתית ×ו ×¡×ª× ×œ×”×˜×™×¡ ×ž×˜×•×¡×™× ×œ×ª×•×š גורדי שחקי×. ×”× ×œ× ×ž×ª×‘×¡×¡×™× ×‘×ž×“×™× ×•×ª ××, ×•×¡×›× ×ª× ×”×¢×ª×™×“×™×ª צפויה פחות ×ו יותר – ×˜×¨×•×¨×™×¡×˜×™× ×œ×, ולכן ×”× ×ž×©×ª×§×™× ×ו ×ž×›×‘×™×“×™× ×¢×œ מערכות גדולות בהרבה.
×”. ×•×ž×ž×™×œ× ×ž×” ×ž×©× ×” מספר ×”×”×¨×•×’×™× ×›×©×תה מדבר על *מוסריות*? הטרור ×§×™×™×, ×”×•× ×ž×¡×•×›×Ÿ, ×”×•× ×ž×•×›×¨/× ×¡×‘×œ/מגובה ×‘×—×œ×§×™× ×©×œ ×ותה חברה מערבית בכסות ×ידי×ולוגית של "לוחמי חופש" – לש×לה "מוסרי ×ו ל×" ×ין כל × ×’×™×¢×” ל*מספר* ×”×”×¨×•×’×™× ×ž×ž×™×œ×.
—-
ציטוטי×:
"שמעת על סובב ומסובב? מה ×’×•×¨× ×œ×š לחשוב שה×ובר-×§×¨×™×ž×™× ×œ×™×–×¦×™×” של כל דבר ב×רה“ב ×ž×§×˜×™× ×” ×ת כמות הפשע ×•×œ× ×ª×•×¨×ž×ª לגדילתו?"
"××•×ž×¨×™× ×©×™×© שלושה סוגי שקרי×: ×©×§×¨×™× ×¨×’×™×œ×™×, ×©×§×¨×™× ××¨×•×¨×™× ×•×¡×˜×˜×™×¡×˜×™×§×”.
סטטיסטית, בערב הסעודית ×ין ××•× ×¡. סטטיסטית, בבריה“מ ×œ× ×”×™×™×ª×” שחיתות. סטטיסטית, ×©×•×˜×¨×™× × ×œ×—×ž×™× ×‘×¤×©×¢.
צריך להיזהר כל ×¤×¢× ×©×“× ×™× ×‘× ×ª×•× ×™× ×¡×˜×˜×™×¡×˜×™×™× – "
—
במחילה, התפתלויות לתי×וריות ×§×•× ×¡×¤×™×¨×¦×™×” ×œ× ×™×—×œ×¦×• ×ותך מהסתירה –
×. מול הגידול בצי הרכב עליך לקזז ×ת הגידול ב×וכלוסיה (180 מליון ב-1960 ו-300 מליון היו×) מ×חר והסטטיסטיקה ×ž×ž×™×œ× ×ž×—×•×©×‘×ª ל-100,000 × ×¤×©×•×ª, ו×ולי יש יותר כלי רכב ×ך מצד ×©× ×™ יש יותר ×’× ×‘×™ רכב ×œ×¤×¨× ×¡, ×ž×ž×™×œ× ××™× ×š יודע ×ת ×חוז ×’× ×‘×™ הרכב מה×וכלוסיה, ומי יקבע כמה ×¨×›×‘×™× ×’×•× ×‘ ×’× ×‘ כדי ×œ×§×™×™× ×ת עצמו?
×בל ×’× ×× ×”×™×™×ª ×ž× ×›×” ×ת הגידול בצי הרכב ו×ת ×”×—×§×™×§×” ×‘× ×•×©× ××•× ×¡, ×œ× ×”×™×™×ª מגיע לקפיצה של 300% בסך כל ×”×¤×©×¢×™× – להזכירך: Property, Murder, Forcible Rape, Robbery, Aggravated assault, Burglary, Larceny-theft, and Vehicle theft.
ב. ×ž×ž×™×œ× × ×•×¤×œ×ª התי×וריה שלך ל×ור העליה הרציפה ל×ורך ×”×©× ×™× – לו הייתה × ×›×•× ×” ×”×™×™× ×• רו××™× ×§×¤×™×¦×” דרמטית בכל מועד ×”×›× ×¡×ª×• של כל חוק "חשוד" לתוקף – ×•×”× ×ª×•× ×™× ××•×ž×¨×™× ×חרת.
×’. ×פילו להר×ות שהעליה ×”×™× ×œ× 300% ×–×” ×œ× ×ž×¡×¤×™×§, מ×חר ולפי התי×וריה שלך ×מורה הסטטיסטיקה להצביע בכלל על *ירידה* – ×•×”×™× ×œ×, בהחלט ל×.
ד. הרי ×”×מריק××™× ×¢×¦×ž× ×”×§×™×ž×• מהומות על רקע הפשע הגו××”, ו××£ ×חד ×œ× ×˜×¢×Ÿ ×›×˜×¢× ×ª×š שהפשע ירד – ××– עכשיו מן ×”×¡×ª× ×’× ×”× ×œ× ×™×•×“×¢×™× ×ž×” קרה ×œ×”× ×‘×ž×“×™× ×” שלה×?
×× ×תה מתעקש לטעון שרמת הביטחון ×”×ישי של ×”×מריק××™× ×•×”×ירופ××™× *עלתה* ×‘× ×™×’×•×“ לסטטיסטיקה הרשמית ×•×‘× ×™×’×•×“ ל××™× ×¡×¤×•×¨ ×“×™×•×•×—×™× × ×–×¢×ž×™× ×‘× ×•×©× – תוכיח, ×•×‘× ×ª×•× ×™× ×›×¤×™ שעשיתי ×× ×™.
—
ציטוט:
"עכשיו ×ת רוצה ש×× ×™ ×גן על מערכת המשפט ×©×œ× ×•?
×”×ž×“×™× ×” ×”×™× ×œ×¨×•×‘ גוף ×ל-מוסרי וכל פעולה ×ו ××™ פעולה שלה בהכרח מבי××™× ×œ×¡×‘×œ ×ו ל××™-×ž× ×™×¢×ª סבל. ×›×›×” שהעקרון העיקרי בכל מה ×©× ×•×’×¢ לתפקוד ×ž×“×™× ×™ â€×ª×§×™×Ÿâ€œ (×‘× ×™×’×•×“ למוסר, ×›×ן כל ×חד יכול לקבוע מה ×–×” â€×ª×§×™×Ÿâ€œ) ×”×•× ×¦×ž×¦×•× ×”×¡×‘×œ ושמירה על ×–×›×•×™×•×ª×™×”× ×©×œ כל ×זרח ו×זרח (כן, לרוב ×לו מטרות סותרות. מה לעשות, ×›×›×” ×–×”).
מוסר ×”×•× ×‘×”×›×¨×— דבר ×ישי, ולכן קשה מ×וד לדון במוסריותה של ×ž×“×™× ×” כלשהי, ×ו ×פילו במוסריותו של × ×•×”×œ ×–×” ×ו ×חר. ×× ×™ ×œ× ×ומר ×©×œ× × ×™×ª×Ÿ ×œ×§×™×™× ×ת הדיון ×”×–×” ×•×’× ×œ× ×©×ין יוצ××™× ×ž×”×›×œ×œ ×©×¦×™×™× ×ª×™ לעיל – ×× ×™ רק ×ומר שזה משהו ש×× ×™ ×œ× ×¨×•×¦×” ×œ×”×™×›× ×¡ ×ליו עכשיו"
—
התבלבלת – הטיעון שלך ×”×™×” (ההדגשה במקור) "*שהתרבות* המערבית העכשווית ×”×™× ×”×ª×¨×‘×•×ª המתקדמת והמוסרית ביותר עד ×›×”. ××™ לכך, הצדקה ×ו תמיכה בתרבויות קודמות ומפגרות ×”×™× ×‘×”×›×¨×— תמיכה ×ו הצדקה של חוסר מוסריות."
×˜×¢× ×ª על מוסר של קבוצה – ועכשיו ×תה טוען ×©×‘×¢×¦× "מוסר ×”×•× ×‘×”×›×¨×— דבר ×ישי, ולכן קשה מ×וד לדון במוסריותה של ×ž×“×™× ×” כלשהי" – ×ישי ×ו חברתי, תחליט.
ו×× ×תה טוען שדיון במוסריותה של ×ž×“×™× ×” "×–×” משהו ש×× ×™ ×œ× ×¨×•×¦×” ×œ×”×™×›× ×¡ ×ליו עכשיו", ××– למה בכלל ×תה *כן* ×ž× ×”×œ ×ת הדיון ×”×–×”?
התגובה שלך by ×“×•×‘×©× ×™×ª עגומה — 16 באפריל 2008 @ 19:17
×ž× ×™ זהבי,
"××™×–×›×•×¨×™× ×©×œ עמלק בהקשר ×”×–×” ×”× ×ª×•×¤×¢×” די × ×“×™×¨×”"
כרגע × ×›× ×¡×ª×™ ל×תר "כיפה". חיפוש "עמלק" בעמוד "ש×ל ×ת הרב" × ×•×ª×Ÿ יותר תוצ×ות מ"חב"ד" ו"× ×˜×•×¨×™ קרט×" יחד, וקצת פחות תוצ×ות מ"ערלה".
×–×” ×œ× ×ž×—×§×¨ מקיף ×•×œ× ×›×œ הש×לות ×‘× ×•×’×¢ לעמלק קשורות לסכסוך ×”× ×•×›×—×™, יש תשובות סבירות ×©×ž× ×¡×•×ª להתרחק מהמצווה ×”×–×ת ויש ×œ× ×ž×¢×˜ תשובות חריפות ×‘× ×•×¡×— הרב סולובייצ'×™×§. ×בל ×¢×¦× ×–×” שיותר ×× ×©×™× ×ž×ª×¢× ×™×™× ×™× ×‘×¢×ž×œ×§ מ×שר בחב"ד ×•× ×˜×•×¨×™ קרט×, למרות ש×לו × ×•×©××™× ×™×•×ª×¨ ×¨×œ×•×•× ×˜×™× ×•×©×—×œ×§ ×œ× ×ž×‘×•×˜×œ מהתשובות הולך בעקבות ×”×¤×¨×©× ×•×ª המחמירה ביותר של ההלכה, מצביעה על תוקף רגשי שיש להלכה ×–×ת.
"×œ× ×‘×¨×•×¨ ב××™×–×” הקשר ×תה דורש הצהרה ×›×–×ת"
בהקשר הלכת עמלק, ×“×™× ×™ עבדות וכד'. ×לו ×œ× ×“×‘×¨×™× ×ž×•×¤×©×˜×™× – כל היופי בספר ×“×‘×¨×™× ×–×” ×©×”×•× ×œ× ×œ×™×¨×™. ×©×™× ×œ×‘, ×’× ×”×¨×‘× ×™× ×”××•×¨×˜×•×“×•×§×¡×™× ×”×œ×™×‘×¨×œ×™× ×‘×™×•×ª×¨ ×œ× ×©×•×œ×œ×™× ×ž×¦×•×•×ª העמלק, ××œ× ×ž×ª× ×’×“×™× ×œ×”×—×œ×ª×” על קבוצות ×‘× ×•×ª ×–×ž× × ×•. כל עוד ×›×•×œ× ×ª×•×ž×›×™× ×‘×¨×¦×— ×¢×, לפחות בת×וריה, הסיכוי גודל שימצ×ו ×× ×©×™× ×©×™×ª×ž×›×• בו בפועל.
"×תה מבין שזה ×œ× ×¢×•×‘×“ ×›×›×”, × ×›×•×Ÿ?"
כמובן. ×בל × ×¨××” שרצח ×¢× ×•×¢×‘×“×•×ª ×”× × ×•×©××™× ×ž×¡×¤×™×§ ×—×©×•×‘×™× ×•×ž×¡×¤×™×§ ×‘×¨×•×¨×™× ×‘×©×‘×™×œ הכרעה ×בסולוטית.
"כל ילד ×’× ×™×•×“×¢ ש“מוות לערביד ×”×™× ×¡×™×¡×ž×”, הדומה במובן ×ž×¡×•×™× ×œ×¡×™×¡×ž×” â€×”שופט בן ×–×•× ×”â€œ במשחק כדורגל"
ממש ממש ל×. ×× ×©×™× ×©×¦×•×¢×§×™× "השופט בן ×–×•× ×”" ×œ× ×‘×מת ×—×•×©×‘×™× ×©××ž× ×©×œ×• עובדת ליד הבורסה ברמת גן, ×”× ×¨×§ ×¨×•×¦×™× ×œ×¤×’×•×¢ בו ×›×™ ×œ×“×¢×ª× ×©×’×” ×ו התרשל ×ו ×¡×ª× ×¨×•×“×£ ×ת הקבוצה שלה×.
לעומת ×–×ת כל מי שצועק "מוות לערבי×" ישמח ×× ×™×ž×•×ª×• הרבה ערבי×: ×©×™× ×œ×‘ ×œ× ×™×ž×” של שעשוע קל שיש להרבה ×× ×©×™×, ×’× ×›×לה ×”×ž×’×“×™×¨×™× ×ת ×¢×¦×ž× ×›"שמ×ל", ×›×©×ž×“×‘×¨×™× ×¢×œ הדריסה בזמן ×”×—××’' ×ו ב××™×–×” סיפוק ×œ× ×ž×¢×˜ ישר××œ×™× ×ž×“×‘×¨×™× ×¢×œ הטבח של ×¡×•× ×™× ×‘×™×“×™ ×©×™×¢×™× ×•×œ×”×¤×š בעירק. ×× ×©×™× ×‘×מת ×¨×•×¦×™× ×ž×•×•×ª לערבי×, ×× ×”× ×ž×•×›× ×™× ×œ×¢×©×•×ª משהו בשביל ×–×” ×–×ת ש×לה × ×¤×¨×“×ª.
"השתתפו בפעילות ×לימה כלשהי ×”×ž×›×•×•× ×ª כלפי ×¢×¨×‘×™× ×”× ×ž×™×¢×•×˜ קטן"
כמו כל ×”× ×צי×, ×”×›×”× ×™×¡×˜×™× ×”× ××¤×¡×™× ×¤×—×“× ×™× ×©×ž×¡×•×’×œ×™× ×œ×¦×•×•×— ×ת הסיסמ×ות ×©×œ×”× ×¨×§ מ×חורי ×’×‘× ×©×œ כמה פלוגות.
הבעיה ×‘×”× ×”×™× ×œ× ×¨×§ ×©×”× ×¨×•×¦×™× ×œ×”×¨×•×’ ערבי×, עיקר הבעיה בכך ×©×”× ×ž× ×¡×™× ×œ×’×¨×•× ×œ×ž×“×™× ×” לבצע ×ת ×ª×•×›× ×™×ª× ×‘×©×‘×™×œ×.
"מדובר בגישה ×©×”×™× ×œ× ×¨×§ בלתי-ליברלית (בהיותה בלתי-×¡×•×‘×œ× ×™×ª)"
×›× ×¨××” ×©×œ× ×”×‘× ×ª ×ותי. כש×מרתי "×œ×”×ª× ×’×“" ×”×ª×›×•×•× ×ª×™ ×ך ורק ×œ×”×ª× ×’×“×•×ª ××™× ×˜×œ×§×˜×•×לית (בגלל ×–×” דיברתי על חשיבות הצהרות ×‘×’× ×•×ª ספר דברי×) ×•×œ× ×›×œ כפיה שפוגעת ×‘×–×›×•×™×•×ª×™×”× ×©×œ פרטי×.
×œ× ×¨×§ ×©×”×ª× ×’×“×•×ª ××™× ×˜×œ×§×˜×•×לית ×”×™× ×œ× ×‘×œ×ª×™-ליברלית, ××œ× ×©×”×œ×™×‘×¨×œ×™×•×ª כולה ×‘× ×•×™×” על ×ותה "לוחמה ליברלית" × ×’×“ דעות שמתירות פגיעות בזכויות ×ו ×©×œ× ×ž× ×¡×•×ª להגן על זכויות. כך, לדוגמ×, בקרי××” "מוות לערבי×" ×ין ×©×•× ×¤×’×™×¢×” ×‘×–×›×•×™×•×ª×™×”× ×©×œ ×¢×¨×‘×™× (שכן הזכות ×©×œ× ×œ×”×¢×œ×‘ ×”×™× ×œ× ×–×›×•×ª יסוד) ×•×œ×¢×¨×‘×™× ×™×© ×ת הזכות ×œ×¢× ×•×ª ב"×יטבח ×ל-יהוד". ×בל ×–×” של×× ×©×™× ×™×© זכות ×œ×”×ª× ×”×’ כמו בהמות ×œ× ×ומר ש×תה ×מור לגלות ×¡×•×‘×œ× ×•×ª כלפי שימוש ×–×” בחופש הביטוי, ×›×™ שימוש ×”×¨×¡× ×™ בזכויות, ×’× ×× ××™× ×• ×סור ולכן מותר, חותר תחת ×ותן הזכויות שבזכותן ×”×•× ×ž×ª×פשר.
"לפעול כדי ×œ×ž× ×•×¢ × ×¡×™×•× ×•×ª להשליט בכפייה ×ת ×ותה תרבות על מי ש××™× ×• ×ž×¢×•× ×™×™×Ÿ בה"
מה ×©×ž×¢× ×™×™×Ÿ בכל התרבויות המפגרות ×”×•× ×©×סור לך להגיד ש×תה ×œ× ×ž×¢×•× ×™×™×Ÿ להשתייך ל×ותה תרבות. שכן ×× ×ª×¢×©×” ×ת ×–×”, במקרה הטוב הקהילה שלך ×©×ª× ×“×” ×ותך והזכות היחידה שתש×ר לך ×”×™× ×”×–×›×•×ª לגווע ברעב.
×›×•×œ× ×™×•×“×¢×™× ×ת ×–×” ולכן למעט מ×וד ×× ×©×™× ×™×© ×ת ×”×ומץ להצהיר ×©×›×•×¤×™× ×¢×œ×™×”× ×ª×¨×‘×•×ª ש××™× × ×¨×•×¦×™× ×‘×”. ×”× ×¤×’×¢×™× ×ž×›×š ×”× ×›×ž×•×‘×Ÿ ×”×—×œ×©×™× ×‘×™×•×ª×¨: ×”× ×©×™× ×•×”×™×œ×“×™×.
×”×× ×ישה מוסלמיה יכולה לצ×ת × ×’×“ התרבות שלה ולהסתובב בלבוש ×ž×ª×™×¨× ×™ ×¢× ×‘×—×™×¨ לבה? כמובן ×©×”×™× ×™×›×•×œ×”. ××œ× ×©×™×© סיכוי ×œ× ×§×˜×Ÿ של×חר מכן תקרה לה ת××•× ×” מצערת כלשהי, ×œ×“×•×’×ž× ×¢×©×¨×™× ×“×§×™×¨×•×ª בחזה.
×’× ×™×œ×“ חרדי יכול להצהיר ש××™× ×• ×ž×¢×•× ×™×™×Ÿ להיות חרדי. ×בל מיד ל×חר מכן ×”×•× ×™×¦×˜×¨×š למכור ×ת גופו בגן העצמ×ות כדי לשרוד ×›×™ הוריו ×”× ××•×¨×™× ×’×™×¨×©×• ×ותו מהבית.
â€×”ש×יפה לעשות ×ת רצון ×”×ל“
×”×ל, ברוב המקרי×, מתו×ר כמגן ×”×—×œ×©×™× ×•×ž×©×›×™×Ÿ ×©×œ×•× ×•×¦×“×§, ×›×›×” שיש קורלציה בין ההגדרה שלי להגדרה שהב×ת. ×”× ×—×ª היסוד ×”×™× ×–×”×”, ×בל יש מחלוקת לגבי המצבע – ×”×× ×”×ל וחסידיו ×™×’× ×• ( בעזרת ××ž×•× ×ª× ×‘×ל ×•×ž×¢×©×™× ×˜×•×‘×™× ×‘×©×ž×•) על ×”×ª×™× ×•×§×•×ª ×ו שה×× ×©×™× ×™×¢×©×• ×ת ×–×” ×œ×‘×“× ×œ×œ× ×¢×–×¨×” מכוחות ×¢×œ×™×•× ×™×.
"×©× ×™× ×• ×’×“×œ× ×•, ×›×ž×“×•×ž× ×™, בתרבות הרו××” בצורה שלילית למדי ×ת התפיסה של â€×¤×©×¢×™× × ×¢×“×¨×™-×§×•×¨×‘× ×•×ªâ€œ"
ל×, ×× ×™ × ×•×œ×“×ª×™ בבריה"מ – ×©× ×¤×©×¢×™× × ×’×“ המפלגה ×•×”×ª× ×”×’×•×ª ×œ× ×ž×•×¡×¨×™×ª היו עבירות חמורות מ×וד. ×בל ×œ× ×¦×¨×™×š להיות ×’×ון גדול כדי להבין שיש ×ž×¢×©×™× ×©×’×•×¨×ž×™× × ×–×§ מוחשי ל××—×¨×™× ×•×™×© ×ž×¢×©×™× ×©×¡×ª× ×סור לך לעשות. כל ילד בגן ידע ×ת ×–×”. ×–×” רק הגיון ברי×.
"×× ×™ ×ישית די × ×’×¢×œ ×ž×¢×¦× ×”×¨×¢×™×•×Ÿ של מגע ×ž×™× ×™ בין גברי×"
×–×” ×‘×¢×¦× ×›×œ מה ×©× ×™×ª×Ÿ לבקש – להכיר בכך ש×ורח חייו של ×”×חר ×œ× ×¤×•×’×¢ בכך ולגלות ×¡×•×‘×œ× ×•×ª כלפיו ×’× ×× ××™× ×š ×ž×¡×›×™× ×œ×”×ª× ×”×’×•×ª×•.
"×× ×™ יכול להבין שבשביל ××“× ×“×ª×™, הומוסקסו×ליות ××™× ×” â€×¤×©×¢ × ×¢×“×¨-×§×•×¨×‘× ×•×ªâ€œ"
×יך ×תה יכול להבין ×ת ×–×”, כשזה ×ž× ×•×’×“ לכל הגיון? צריך המון ×”× ×—×•×ª יסוד מטורפות (×× ×™ חוזר ו×ומר: *מטורפות!* – הן סותרות כל הגיון ×‘×¨×™× ×‘×™×Ÿ ×× ×”×•× ×©×™×™×š ×œ×—×™×œ×•× ×™ ×ו לדתי) כדי לטעון שהדרך שבה ×©× ×™ ×× ×©×™× ×‘×•×’×¨×™× ×—×™×™× ×ת ×—×™×™×”× ×”×™× ×¤×©×¢ ×¢× ×§×•×¨×‘× ×•×ª מוחשיי×. למעשה בסופו של דבר ×ž×’×™×¢×™× ×œ×ž×©×”×• שדומה בטירופו למה ש×מר העבריין ×‘× ×™×–×¨×™.
"×× ×™ ×œ× ×“×•×¨×© ×ž×ž× ×• לה×מין ×חרת, כל עוד ×”×•× ×ž×•×›×Ÿ (למשל, מסיבות פרגמטיות) ×œ× ×œ×”×ª× ×›×œ בפועל להומוסקסו×לי×"
חבל. ×ין לך זכות לחייב ×ותו, ×בל ×תה בהחלט יכול (וצריך!) לדרוש. ×חד ×ž×”×¨×›×™×‘×™× ×”×—×©×•×‘×™× ×‘×™×•×ª×¨ בחברה פתוחה ×”×•× ×”×™×›×•×œ×ª ×œ× ×¡×•×ª ×œ×©×›× ×¢ ב×מצעות מ×בק ××™× ×˜×œ×§×˜×•×לי ×× ×©×™× ×ž×”×ž×—× ×” ×”× ×’×“×™ להצטרף ×œ×ž×—× ×” שלך. ×× ×¨×§ ×ž×’×‘×™×œ×™× ×ת ×”×ž×¢×©×™× ×”×לימי×, ×בל × ×•×ª× ×™× ×œ×“×¢×•×ª שמצדיקות ומעודדות ×ת ××•×ª× ×”×ž×¢×©×™× ×œ×¤×¨×•×— ×œ× ×™×¨×—×§ ×”×™×•× ×‘×• הצד ×”××œ×™× ×™×”×™×” מספיק ×—×–×§ כדי להשתלט בכוח על חלק ×חר בחברה.
××™ לכך פיין וש×ר ×בירי ×”×œ×™×‘×™×¨×œ×™×–× ×›×ª×‘×• ×¡×¤×¨×™× ×ž×וד ×—×¨×™×¤×™× × ×’×“ דעות חשוכות ×’× ×›×שר המלחמה הפיזית ×‘×ž×“×™× ×ª× ×”×¡×ª×™×™×ž×” ×‘× ×™×¦×—×•×Ÿ לצד שלה×. ×”× ×™×“×¢×• שכדי ×œ×ž× ×•×¢ ×לימות ושפיכות ×“×ž×™× ×¨×‘×” יותר בעתיד יש לבער (ב×מצעות ×”×©×›× ×•×¢ והלוגוס) ×ת התמיכה ב×לימות.
התגובה שלך by ×לכס ×–. — 17 באפריל 2008 @ 13:06
[…] הרב עובדיה יוסף, ×ותו עסקן פוליטי בעל הסמכה, ×”×•×¦×™× ×¤×¡×§ הלכה חדש ×•× ×¤×œ×:"×ין ×œ×—×ª×•× ×¢×œ כרטיס תרומת ××‘×¨×™× (×די) ×‘×©×•× ×ופן". יש ×›×ן הכול חוץ מהלכה. יש ×›×ן פוליטיקה בגרוש – ×”×¨×‘× ×™× ×”××©×›× ×–×™×, ובר××©× "פוסק הדור" ×לישיב, התרגזו על ×ª×ž×™×›×ª× ×©×œ ×”×¨×‘× ×™× ×”×¡×¤×¨×“×™× ×™×•×¡×£ ועמ×ר בחוק מוות מוחי. וכמו ש×פשר לר×ות בכל קרן רחוב ×¦×¢×™×¨×™× ×ž×–×¨×—×™×™× ×œ×‘×•×©×™× ×‘×ž×œ×‘×•×©×™ ×ציל ×¤×•×œ× ×™ מהמ××” ×”-17, ×’× ×”×¤×¢× ×”×¨×‘× ×™× ×”×¡×¤×¨×“×™× ×”×›×¤×™×¤×• ×¢×¦×ž× ×œ×ž×¨×•×ª× ×©×œ ×”××©×›× ×–×™×. על הדרך, הפוליטרב יוסף, ×–×” ×¢× ×”×¢×™×–×™× ×‘× ×™×“×” והחיטוט ב××£ בשבת, ביטל עוד ×”×–×“×ž× ×•×ª של ×”×ורתודוכסיה היהודית לצ×ת מהחשיכה שבה ×”×™× ×ž×¦×•×™×”. ×גב, זו ממש ×œ× ×”×¤×¡×™×§×” הפוליטית הר××©×•× ×”. […]
פינגבאק by רוחץ ×‘× ×§×™×•×Ÿ כפיו — 17 באפריל 2008 @ 20:12
×“×•×‘×©× ×™×ª עגומה,
"ל×, הב×ת ×ת ההומוסקסו×ליות ×›×“×•×’×ž× ×œ×™×©×•× *עיקרון*, ×”× ×” ×›×ן"
ל×, ×× ×™ יודע טוב מ×וד למה כתבתי ×ת מה שכתבתי. הומוסקסו×ליות ×”×™× ×”×–×™×¨×” ×”×¨×œ×•×•× ×˜×™×ª ×‘×™×ž×™× ×• ×•×‘×ž×“×™× ×•×ª מפותחות שבהן ש×ר המ××‘×§×™× ×¤×—×•×ª ×¨×œ×•×•× ×˜×™×™×. בצפון קור××”, לדוגמ×, יש ×“×‘×¨×™× ×§×¦×ª יותר ×—×©×•×‘×™× ×ž×©×™×•×•×™×•×Ÿ לזוגות חד-×ž×™× ×™×™×.
"×”×©×ª× ×” בין ×ריסטוקרטיה (דחו) למעמד ×”×‘×™× ×™×™× (קיבלו)"
פשוט ×œ× × ×›×•×Ÿ עובדתית: הפלבס היו הרבה יותר ×©×ž×¨× ×™×™× (במובן המערבי ×”× ×•×›×—×™, שכן התרבות המערבית כולה, כולל ×”×›× ×¡×™×” ×”× ×•×¦×¨×™×ª, מבוססת על תרבות ×¨×•×ž× ×”×¢×ª×™×§×”) מה×ריסטוקרטיה. בגלל ×–×” ×‘× ××•×ž×™× ×œ×¤×œ×‘×¡ תמיד ×”×•×©× ×“×’×© על חשיבות ×—×™×™ המשפחה (=גבר+×ישה) ×•×”×ª× ×’×“×•×ª לסטיות.
"הומוסקסו×ליות ×œ× ×’×•× ×ª×” ×•×œ× × ×סרה בחברה התב×ית למשל, ובחברה של ××ª×•× ×” ×©× ×”×ª×§×™×™×ž×” לרוב ביחסי ×—×•× ×š-×—× ×™×š.
×’×™× ×•×™ (×× ×›×‘×¨) ×”×™×” קשור ×œ×ª×›×•× ×•×ª × ×©×™×•×ª של גבר מ×חר ×•×”× ×©×™× × ×—×©×‘×• × ×—×•×ª×•×ª – ×בל ×הבה גברית בין ×’×‘×¨×™× ×•× ×©×™×ª בין × ×©×™× ×”×™×™×ª×” מקובלת, ×©×œ× ×œ×•×ž×¨ מהוללת"
× ×•, ×× ×¤×Ÿ ×חד ×•×œ× ×ž×‘×•×˜×œ של הומוסקסו×ליות ×–×›×” ×œ×’×™× ×•×™, ×יך ×פשר להגיד שהומוסקבו×ליות היתה מקובלת? ×גב, כל ××•×ª× ×”×•×ž×•××™× ×™×•×•× ×™× ×•×¨×•×ž××™× ×”×™×• עדיין ×—×™×™×‘×™× ×œ×—×–×•×¨ הביתה ולזיין ×ת ×ישת×, בין ×× ×¨×¦×• בכך ובין ×× ×œ× ×•×”×”×•×ž×•×¡×§×¡×•×ליות התקבלה רק ×›×מצעי לקבוע ההיררכיה (×›×מור, ביחסי ×—×•× ×š-×—× ×™×š, ×‘×¦×‘× ×•×‘×™×—×¡ לעבדי×). ×‘×¢×•×œ× ×”×§×“×•× × ×©×œ×œ×” מזוגות חד-×ž×™× ×™×™× ×”×–×›×•×ª ×œ×”×§×™× ×ž×©×¤×—×”, וזה ×œ× ×ž×ž×© מצביע על קבלה (שכן הומוסקסו×ליות ××™× × ×” "רעות" ×ו ×–×™×•× ×™× ×‘×ª×—×ª – ×”×™× ×‘×¨×ש ובר××©×•× ×” ×הבה).
"הפעולה הספציפית ×©×ª× ×™×‘ ×מפטיה, מתי תגבר ×”×מפטיה על שיקול קר ומי ×”×•× ×‘×“×™×•×§ ×—×£ מפשע *××™× ×Ÿ* â€×”גדרות שחרטות בכל מוח ×× ×•×©×™ תקין"
הן ×מרתי "×”× ×™×ª×•×— ×”×–×” יכול להוביל למספר ×יד×ולוגיות ×ו תורות מוסר, ×בל כל עוד מספר ×”× ×—×•×ª היסוד הל×-×¨×¦×™×•× ×œ×™×•×ª × ×©×ר ×ž×™× ×™×ž×œ×™, × ×™×ª×Ÿ ×œ×§×™×™× ×“×™×•×Ÿ בדבר המוסר ×”×יד×ילי, ×ו הכיוון ×”×ידי×לי בו המוסר ×מור להתפתח."
"מוסר ×”×•× ×ž×•×¡×¨, והפרדה מל×כותית בין בסיסו לישומו בפועל ×œ× ×ª×©×—×¨×¨ ×ותך מהסתירה ×ליה × ×§×œ×¢×ª"
מוסר ×”×•× ×¨×¢×™×•×Ÿ ×”×‘× ×•×™ על רגש. כמו כל רעיון ×”×•× ×ž×•×¨×›×‘ ×ž×”× ×—×ª יסוד ומפיתוחה. מ×חר ×•×”×•× ×‘× ×•×™ על רגש, הרגש מהווה ×ת ×”× ×—×•×ª היסוד ומהווה ×ת הבסיס המוסרי עליו דיברתי.
"×. מדוע ×תה ×ž× ×™×— שמכת ברק ×”×™× â€×œ× בעיה גדולה“?"
×›×™ ×œ× ×”×•×œ×›×™× ×‘×’×œ×œ×” לבחירות.
"ב. ב×רה“ב × ×”×¨×’×™× 60 ×יש ×‘×©× ×” ממכת ברק…"
כמה היו ×¤×™×’×•×¢×™× × ×•×¡×— ×”- 11.9 ב×רה"ב ב232 ×©× ×•×ª קיומה?
"×’. מה קשור מחט לתחת? מה קשורה רמת ×”×¡×›× ×” מטרור למכות ברקי×? ×ž×–×™×§× ×” ×ž×ª×™× ×”×¨×‘×” יותר ×× ×©×™× ×ž×שר בת××•× ×•×ª ×“×¨×›×™× – ×–×” ×מור ×œ×’×¨×•× ×œ× ×• להרגיש יותר ×‘×˜×•×—×™× ×‘×›×‘×™×© ×ו מה?"
×× ×™ יותר מפחד ×ž×–×™×§× ×” מ×שר מת××•× ×•×ª דרכי×. ×œ× ×™×•×“×¢ מה ×יתך…
"ד. × ×–×§×™ הטרור ×ž×§×™×¤×™× ×”×¨×‘×” יותר ממוות ישיר, ×–×” הרי *כל הרעיון* בטרור, למען הש×"
כן, ×בל ×”×× ×–×” ×מור להד××™×’? ×× ×ת ×¤×¨× ×•×ידית שחוששת ממה ש××—×¨×™× ×—×•×©×‘×™× ×ו רוצי×, ××– זבשת"ך. ×בל ×× ×ת רק מוד×גת מהיכולת ×©×œ×”× ×œ×‘×¦×¢ ×ת זממ×, ××– בשביל רוב תושבי המערב יש ×“×‘×¨×™× ×™×•×ª×¨ חשובי×.
"×”. ×•×ž×ž×™×œ× ×ž×” ×ž×©× ×” מספר ×”×”×¨×•×’×™× ×›×©×תה מדבר על *מוסריות*?"
×œ× ×“×™×‘×¨×ª×™ על מוסריות. בתגובה המקורית ×ת ×˜×¢× ×ª שיש עליה ברמת הטרור, ×× ×™ ×˜×¢× ×ª×™ שיש ירידה כיוון שהטרור הממסדי קוטן ×•×©×ž×ž×™×œ× ×–×ת בעיה פחות ×¨×œ×•×•× ×˜×™×ª ממה ×©× ×”×•×’ לחשוב.
—–
בכל מה שקשור לגידול ×‘×’× ×‘×•×ª ×ת צדקת ו×× ×™ טעיתי.
—–
"התבלבלת – הטיעון שלך ×”×™×” (ההדגשה במקור) â€*שהתרבות* המערבית העכשווית ×”×™× ×”×ª×¨×‘×•×ª המתקדמת והמוסרית ביותר עד ×›×”."
יש הבדל בין תרבות, מערכת משפט ×•×ž×“×™× ×”. ×ž×“×™× ×” ×”×™× ×œ× ×¡×ª× ×§×‘×•×¦×” – ×”×™× ×§×•×“× ×›×œ מערכת ×•×”×™× ×“×•×גת לכל פיפס קטן של כל ×זרח.
קהילה ×”×™× ×וסף של ×™×—×™×“×™× ×¢× ×¢×¨×›×™× ×“×•×ž×™× ×œ×ž×¢×Ÿ מטרה משותפת. ××™ לכך × ×™×ª×Ÿ לדבר על מוסר ×ישי, קהילתי ×ו תרבותי (שכן לקהילות יש תקבות מסוימת), ×בל הרבה יותר קשה (×בל עדיין ×פשרי) לדבר על מוסר ×ž×“×™× ×™.
התגובה שלך by ×לכס ×–. — 18 באפריל 2008 @ 12:10
הומוסקסו×ליות:
עובדתית ×œ× ×¡×ª×¨×ª ×ת הטיעון שהעליתי, מ×חר ובחרת לתקוף ×“×•×•×§× ×ת הטיעון לגביו הבהרתי ×©×œ× ×תייחס (הומוסקסו×ליות ברומ×)-
וז×ת מ×חר וקל קצר ופשוט יותר לטעון על פי ×”×“×•×’×ž× ×”×™×•×•× ×™×ª שהייתה דוגמטית ו×חידה יותר – ×•×ž×ž×™×œ× ×“×™ בה כדי לסתור ×ת ×˜×¢× ×ª×š, לפיה קבלת ההומוסקסו×ליות בחברה משמעה "×מפטיה והרצון ×œ×ž× ×•×¢ סבל ×ž×—×¤×™× ×ž×¤×©×¢", ובתור שכזו ×”×™× ×™×›×•×œ×” לשמש פרמטר למוסריות.
×ת קבלת ההומוסקסו×ליות בחברה ×”×™×•×•× ×™×ª – הוכחתי, ×•×œ× ×©×”×™×” צורך בכך מ×חר וכך יטען כל הסטוריון ממיל×.
×˜×¢× ×ª: "× ×•, ×× ×¤×Ÿ ×חד ×•×œ× ×ž×‘×•×˜×œ של הומוסקסו×ליות ×–×›×” ×œ×’×™× ×•×™, ×יך ×פשר להגיד שהומוסקבו×ליות היתה מקובלת?" וטיעון ×–×” × ×•×¤×œ כמובן, מכיוון ×©×”×—×¦× ×ª ×ª×›×•× ×•×ª × ×©×™×•×ª ××™× ×” הומוסקסו×ליות, כמו שבתרבותך המתקדמת ×קסטרוורטיות לשמה ×•×¡×’× ×•×Ÿ דיבור ערסי ××™× × ×”×•×ž×•×¡×§×¡×•×ליות, למרות ×©× ×•×§×˜×™× ×‘×”× ×—×œ×§ מההומוסקסו××œ×™× ×•×œ×ž×¨×•×ª ×©×ª×›×•× ×•×ª ×לה שלעצמן ××™× ×Ÿ ×—×¡×™× ×•×ª לביקורת.
×’× ×˜×¢× ×ª×š "×‘×¢×•×œ× ×”×§×“×•× × ×©×œ×œ×” מזוגות חד-×ž×™× ×™×™× ×”×–×›×•×ª ×œ×”×§×™× ×ž×©×¤×—×”, וזה ×œ× ×ž×ž×© מצביע על קבלה (שכן הומוסקסו×ליות ××™× × ×” â€×¨×¢×•ת“ ×ו ×–×™×•× ×™× ×‘×ª×—×ª – ×”×™× ×‘×¨×ש ובר××©×•× ×” ×הבה)" × ×•×¤×œ×ª:
×§×•×“× ×›×œ עובדתית – הרי ×”×™× × ×¡×ª×¨×ª ×¢"×™ ×ž×§×¨×™× ×™×“×•×¢×™× ×”×™×˜×‘ (××œ×›×¡× ×“×¨ הגדול והפסטיון, × ×™×¨×• שהתחתן ×¢× ×הובו, ×גתון ויוריפידס, ×כילס ופטרוקלוס, ×©×œ× ×œ×“×‘×¨ על כל הגדוד התב××™ הקדוש) – ×”×הבה בין ×לה ×œ× ×ž×•×˜×œ×ª בספק.
×•×©× ×™×ª – ×’× ×× ×‘×ž×מציך ×œ×ž×¦×•× ×”×‘×“×œ ×תה מדקדק עד לרמת רשיון ×”× ×™×©×•×ין דווק×, הרי ש××– × ×™×ª×Ÿ להר×ות ×”×ª× ×’×“×•×ª משמעותית במערב ×œ× ×™×©×•××™ ×ותו מין, ×•×ž×ž×™×œ× ×”×ª× ×’×“×•×ª גורפת להומוסקסו×ליות ×•×—×•×§×™× × ×’×“×” בחברה המערבית של ×œ×¤× ×™ 30 ×©× ×”, ו××– ×תה ×™×•×¦× ×˜×•×¢×Ÿ שחברה זו היתה *פחות* מוסרית מהחברה העתיקה לפי ×¤×¨×ž×˜×¨×™× ×לה, ×•× ×•×¤×œ כל הטיעון ממיל×.
×תה פשוט ×™×•×¦× ×ž×”×ž×¦×‘ המקובל עליך כמוסרי, ×•×ž× ×¡×” לקבוע ×מת ××•× ×™×‘×¨×¡×œ×™×ª שכל מה ×©×œ× ×–×”×” לו ×”×•× ×¤×—×•×ª מוסרי… ובכך ××™× ×š ×©×•× ×” מ×לה ×œ×”× ×תה ×§×•×¨× "חשוכי×".
לגיטימי שחברה תקבע ×¢×¨×›×™× ×ž×•×¡×›×ž×™× ×•×ª×›×¨×™×– ×¢×œ×™×”× "×–×” מוסרי", מ×חר ומוסר רלטיויסטי מוביל בהכרח לחוסר מוסר – ×בל מוסר ×›×–×” ××™× ×• *××•× ×™×‘×¨×¡×œ×™*, ×ין ×§× ×” מידה ×ובייקטיבי ×ו קריטריון ×—×™×¦×•× ×™ שיוכיח ×œ×ž×ª×‘×•× ×Ÿ שהמוסר שלו ×”×•× ×”"× ×›×•×Ÿ".
× ×™×ª×Ÿ להר×ות ×–×ת ×’× ×‘×“×¨×š ההופכית: הרי ×ותה "תרבות מערבית עכשווית המתקדמת והמוסרית ביותר" ×וסרת על פוליגמיה למשל, המקובלת בחברות ×ותן ×תה מגדיר ×›"חשוכות" –
ולכן על פי ×ותו פרמטר שלך החברה המערבית ×ž×¤×’×™× ×” ×ת ההפך מ"×מפטיה ורצון ×œ×ž× ×•×¢ סבל ×ž×—×¤×™× ×ž×¤×©×¢" כלפי גבר ×•× ×©×™× (×ו ×ישה וגברי×) השו××¤×™× ×œ×§×™×™× ×§×©×¨ ×›×–×” ×‘×™× ×™×”× –
ושוב יצ×ת מגדיר ×ת התרבות הערבית למשל, מוסרית יותר מתרבותך שלך.
—
טרור:
×× ×תה ×‘× ×œ×˜×¢×•×Ÿ ששיש ירידה בסה"×› בכמות הטרור כיוון שהטרור הממסדי קוטן, הרי ×תה טוען שהטרור הממסדי ×”×™×” גדול ל×ין שיעור מהטרור ×”×œ× ×ž×ž×¡×“×™, שהרי ×תה ×œ× ×—×•×œ×§ על כך שזה עלה בהרבה.
סבבה – ×ולי ×תה רוצה לפרט כמה מ×זרחיהן בדיוק × ×”×’×• לרצוח כל ×©× ×” ×ž×“×™× ×•×ª המערב ×‘×©× ×•×ª השישי×, וכמה הן × ×•×”×’×•×ª לרצוח היו×.
—
ציטוט:
"יש הבדל בין תרבות, מערכת משפט ×•×ž×“×™× ×”. ×ž×“×™× ×” ×”×™× ×œ× ×¡×ª× ×§×‘×•×¦×” – ×”×™× ×§×•×“× ×›×œ מערכת ×•×”×™× ×“×•×גת לכל פיפס קטן של כל ×זרח.
קהילה ×”×™× ×וסף של ×™×—×™×“×™× ×¢× ×¢×¨×›×™× ×“×•×ž×™× ×œ×ž×¢×Ÿ מטרה משותפת. ××™ לכך × ×™×ª×Ÿ לדבר על מוסר ×ישי, קהילתי ×ו תרבותי (שכן לקהילות יש תקבות מסוימת), ×בל הרבה יותר קשה (×בל עדיין ×פשרי) לדבר על מוסר ×ž×“×™× ×™."
—
וו×לה? ××– ל×יזו "קהילה" בדיוק ×תה משתייך ×× ×œ× ×œ×ž×“×™× ×”?
ו×לה הקור××™× â€×ž×•ות לערביד ×œ× ×ž×©×ª×™×™×›×™× ×œ×ותה קהילה?
המצ×ת לך קהילה שהגדרת ×›"כל מי שחושב ×›×ž×•× ×™", ו×תה ×§×•×¨× ×œ×” "התרבות המערבית העכשווית" ×¢×לק.
היכן ×ª×ª×‘×˜× ×ותה ×¡×•×‘×œ× ×•×ª להומוסקסו×ליות למשל ×× ×œ× ×‘×—×•×§×™ ×”×ž×“×™× ×” ×©×”× ×”×ž×‘×˜××™× ×ת המוסכמה החברתית –
ש×חרת בקהל הגדול המרכיב ×ת "התרבות המערבית" ×ין לך מה לדבר על ×§×•× ×¦× ×–×•×¡ ×ו מוסכמה כלשהי, מ×חר ×•×œ×¤×¨×ž×˜×¨×™× "×מפטיי×" ×©×•× ×™× ×ª×™×ž×¦× ×ופוזיציה בתוך החברה המערבית העכשווית, ו××– ×ž× ×™×” וביה ×œ× ×ª×•×›×œ לטעון שהחברה המערבית ×ו חברה כלשהי ×”×™× "מוסרית", רק חברת "×”×—×•×©×‘×™× ×›×ž×•× ×™".
התגובה שלך by ×“×•×‘×©× ×™×ª עגומה — 18 באפריל 2008 @ 16:20