החברים של ג'ורג'

אמא, הבטחת לנו קריקטורה לשבת!

karta1

נהניתם? ספרו לחבריכם:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • email
  • RSS
  • Twitter

6 תגובות על ”אמא, הבטחת לנו קריקטורה לשבת!“

  1. יקי הגיב:

    חביב מאוד, כרגיל.

  2. שי "כבודו" הגיב:

    "בשלב מסוים החלו מפגינים להתקדם בריצה לעבר צלמי הטלוויזיה והעיתונאים תוך שהם קוראים "המחלל מות יומת". העיתונאים נסו על נפשם, בעוד ההמון הזועם יורק לעברם ודופק על דלתות רכביהם. כוחות יס"מ הרחיקו את המפגינים מהמקום."

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3737520,00.html

  3. סאנוק הגיב:

    אני אוהב אוכל תאי

  4. קורא קבוע הגיב:

    עוד מאמר מעולה שצריך לקבל חשיפה ארצית ולא רק אנטרנטית

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    גם אני נולדתי בפ"ת. לא בצד ה"צפוני" שלה. נולדתי להורים דתיים. תימנים. הם מאוד רצו להקנות לנו, הילדים, חינוך טוב. כיוון שלדעתם החינוך הדתי המזרחי בפ"ת לא היה טוב [מה שהיה נכון בזמנו] הם רשמו אותנו הילדים לבתי ספר דתיים בהם ביקרו בעיקר ילדים ממשפחות אשכנזיות. "נצח ישראל" וההמשך הטבעי שלו "ישורון". כמו כולם היינו בבני עקיבא. האפליה, ההתנשאות, האליטיזם הדתי-האשכנזי ליווה אותנו במשך כל שנות החינוך הפורמלי שלנו. כידוע, ועד היום, מתנהלות מלחמות ארוכות על רקע הפרדת הילדים בין בתי-הספר. אני שהייתי ילדה שחרחורת עם רעמת תלתלים שחורה זכיתי לכינוי "כבשה שחורה" מפי המחנכת האשכנזיה.
    לימים [בגיל 17] עזבתי את בי"ס ישורון, למורת רוחו של אבי והשלמתי את הבגרות ב"מישלב" בת"א.
    בשכבת גילי היו ילדים ספרדיים מוכשרים, חכמים מאוד אשר לימים גדלו והפכו לעורכי דין, רופאים ועוד אשר האליטה האשכנזית סרבה להכניסם לנחלים ואולי בזכותם הוקמה ישיבת נחלים הטכנולוגית, כדי להרחיק את הילדים הספרדיים מהנסיכים הלבנים.
    עד היום ניכרת האפליה והגזענות בקרב האליטה הדתית אשכנזית. במשך שנים ארוכות, בהיות מינהל החינוך בניהול דתי הם זכו לתקציבי ענק, לפתיחת בתי ספר פרטיים. ממש אפרטהייד.
    לבלוג שלך הגעתי באופן מקרי כאשר קראתי את אחד ממאמרי "העוקץ" בו צורף קישור אל הבלוג שלך.
    רק בבגרותי הבנתי את גודל הזוועה של התופעה הזו. את המשמעויות וההשלכות הקשות שלה.