החברים של ג'ורג'

אמא, הבטחת לנו קריקטורה לשבת!

bilin

נהניתם? ספרו לחבריכם:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • email
  • RSS
  • Twitter

7 תגובות על ”אמא, הבטחת לנו קריקטורה לשבת!“

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    תכלס, הפלסטינאים האם אחד העמים הכי מטומטמים על פני האדמה, ובסופו של דבר הם אשמים במצבם לא פחות מאשר ישראל.
    צריך להיות ערבי, כדי להאמין שבעזרת אבנים ופיגועי טרקטורים, אפשר להשיג משהו ממדינה מפותחת עם צבא. הם לא מבינים שהם מנציחים כל הזמן את הסטריאוטיפ שהם כנופיית טרוריסטים, ונותנים לימין בארץ כל יום סיבה לחגוג, ולגיטימציה להמשיך להחזיק באידאולוגיה הלאומנית מיליטנטית שהופכת את המדינה הזאת עם כל יום שעובר ליותר ויותר עויינת כלפי הפלסטינאים והערבים, דבר שההיגיון שלהם פשוט לא מסוגל לתפוס.

    • וורצל הגיב:

      נכון.. כמו הימנים בארץ. רק ששם הם הרוב כי שם המצב יותר חרא. בכל מקום שבו המצב מדרדר הימין עולה.

    • להיפך. מי שמטומטם הוא אנו, הישראלים, שמוכיחים לפלסטינים פעם-אחר-פעם שרק באמצעות אלימות וטרור הם יגיעו להישגים.

      רוצים לשחרר אסירים? תחטפו חייל. רוצים לשכנע את הציבור הישראלי שאין לו מה לחפש בשטחים? תפוצצו אוטובוסים. רוצים לעצור הקמת חומת בטון על האדמות הפרטיות שלכם? תפגינו הפגנה אלימה.

      אם ישראל היתה מדינה של אנשים חושבים, יכול להיות שהיינו נפרדים מהשטחים מזמן, רק מתוך הבנה אמיצה של המצב, וראיית נולד דמוגרפית ולאומית. מאחר ואנו מדינה של מטומטמים, אנו מושכים את הסיוט הזה עד טיפת הדם האחרונה שנוכל לסחוט ממנו. הפלסטינים אולי לא ינטלגנטים במיוחד, אבל אנחנו מתחרים בהם בהצלחה מרובה.

  2. אמנון הגיב:

    כי כאילו לפני שהיה טרור מצבם של הערבים והפלסטינאים היה טוב, וישראל הייתה אחלה בחלה אליהם.

    • סיון פ הגיב:

      טוב, זה בגלל שהישראלים הם אחד העמים הכי מטומטמים על פני האדמה, ובסופו של דבר הם אשמים במצבם לא פחות מאשר פלסטין.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    יש קצת אסימטריה בין ישראל לביניהם- ישראל היא מדינה ריבונית ועצמאית שלא צריכה מהם שום דבר מלבד שקט, לכן בין כה וכה אין לה הרבה מה להפסיד, עם כל הטעויות שעושה הממשלה והפשעים נגד הפלסטינאים.
    הפלסטינאים לעומת זאת הם פליטים שחיים בתנאים עלובים ללא עצמאות כלכלית ותוך תלות כמעט מוחלטת בישראל, ולכן להם יש הרבה מה להפסיד, ובאופן הגיוני האינטרס שלהם היה צריך להיות להציג את עצמם בתור עם שוחר שלום שנאבק בדיכוי בדרכים לא אלימות, ככה לא היה לישראל תירוץ להמשיך ב"כיבוש"…
    אבל בינתיים הם מנהלים מאבק מזויין חסר תוחלת שמציג אותם בתור מחבלים ברברים צמאי דם (וגם אם זה רק בעיני ישראל, אבל מבחינתם דעתה משפיעה על גורלם יותר מכל מדינה אחרת בעולם). איך הם מתכוונים לצאת מהמצב העלוב שלהם בצורה הזאת?
    במיוחד הארגון שהם בחרו להציב בראש, חרט על דגלו את המטרה של השמדת המדינה, מה שהחמאס עצמו מבין שבלתי אפשרי, איך הם רוצים בעזרת הזיות להתקדם לאנשהו?

    לפלסטינאים יש הרבה יותר אינטרס מאשר ישראל לעשות את הצעד הראשון ולהפסיק את המעגל הזה.

  4. אייל הגיב:

    כבר בשנות השמונים, ישראל הבהירה לפלסטינים כי אם הם ינקטו בגישה של התנגדות לא אלימה, מצבם יהיה גרוע בהרבה (גירוש מובארק עוואד לעומת התמיכה הישראלית בחמאס לדוגמה). בילעין משמשת רק תזכורת קטנה לכך שישראל רוצה את המאבק הפלסטיני אלים, חמוש ורצוי פונדמטליסטי (כי עם חילונים וקומוניסטים אפשר, חו"ח, לדבר)