החברים של ג'ורג'

הערה מנהלתית קצרה

אני מתנצל על חוסר הפעילות, אבל הפרנסה בולעת את זמני. אשתדל לכתוב מחר – יש על מה. בינתיים, אני אמור להתעמת הערב בהוט מרכז, בשעה 18:10, עם סגן ראש עירית אור יהודה. כן, ההוא.

מסיבות שטרם הובררו, לא יהיה באפשרותם להעמיד לרשותי הקלטה. תודתי תהיה נתונה, על כן, למי מקוראי הבלוג שיוכל להקליט את התועבה ולהעבירה ליוטיוב, או ערוץ דומה.

 

ומלבד זאת, יש להפסיק את רצח העם בדארפור.

(יוסי גורביץ)

נהניתם? ספרו לחבריכם:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • email
  • RSS
  • Twitter

6 תגובות על ”הערה מנהלתית קצרה“

  1. דחליל הגיב:

    בהצלחה יוסי
    תכניס לו חזק

  2. MuyaMan הגיב:

    כמי שנתקל בפוסט לראשונה בסביבות 9 בערב, אני אצטרף לתודתו של יוסי בעניין.

  3. יש דרך לראות את העימות מהניכר? להעלות אותו לאינטרנט או משהו?

  4. אסף הגיב:

    אם לא יהיה קישור לצפייה, אפשר יהיה לקבל תקציר ממך בנוגע למה היה שם?

    תודה 🙂

  5. אסף רזון הגיב:

    מצטרף לבקשה – מן הסתם לא מעט קוראים סקרנים לגבי התוצאה.

  6. ygurvitz הגיב:

    ובכן, זה הלך כך. הגעתי לאולפן חשוך ונטוש-למחצה. נשלחתי מיד להתאפר, וכשהגעתי לאולפן עצמו מצאתי שם את המפיקה, את הצוות הטכני, ואת המגישה. עוזי אהרן לא הגיע, נאמר לי שיערך איתו ראיון טלפוני.

    הם נתנו לו לדבר ראשון, הוא דיבר הרבה – בעיקר צעק וטען שהתקשורת רודפת אותו על לא עוול בכפו – ואחר כך נתנו לי לדבר במשך דקה וחצי בערך. העברתי את רוב הנקודות שלי – שההשוואה לשריפת הספרים על ידי הנאצים אינה במקומה, ראשית משום שהיו די הרבה גרמנים שהתביישו בה ושנית משום שהמקבילה היותר מדויקת היא האינקוויזיציה; שנית, שהבעיה שלי איננה עם אהרן כמי שהוא, אלא עם תושבי השכונה, החילונית ברובה, שמסרו את הספרים. ציינתי את העובדה שהטיפול המשטרתי בתלונה (מהמעקב של סקופ עולה שהתלונה עוד לא הגיעה לתחנת מסובים) היה מחפיר, ושכנראה שמשתמשים שם בצבים לשם העברת דואר. כשהזכרתי את העובדה שאהרן הוא חבר ש"ס ושאי אפשר לצפות ממנו לכלום, הוא התחמם והמגישה היתה עסוקה בהרגעתו. וזה, בערך, כל מה שנתנו לי לומר.

    ליסה גולדמן, שצפתה בשידור, אמרה שהייתי בסדר גמור, ממוקד ומדויק. אחרים הציעו לי לפתוח בקריירה של כריסטופר היצ'נס. אני משתעשע ברעיון של ולוג, אבל זה כנראה ישאר שעשוע.