החברים של ג'ורג'

23 במאי 2014

פרוייקט 300: תראו מי קיבל כסף מהקרן החדשה

ב”אם תרצו” לא בחלו לקחת כסף מהקרן החדשה ב-2009 – ולצאת נגדה למסע שטנה שנה אחר כך

אם תשאלו את הישראלי הממוצע מהי הקרן החדשה, הוא יגיד לכם שמדובר בארגון אופל שמטרתו להפוך את ישראל ל…אה… משהו. משהו לא ציוני, על כל פנים. שמדובר בקונספירציה אפלה למכור את המדינה למוסלמים, או משהו. שזהו ארגון פוסט ציוני אם לא אנטי-ציוני.

הטענה הזו, והעובדה שהיא מוכרת כל כך לציבור, היא תוצאה של קמפיין מבריק של ארגון ימני קיצוני בשם “אם תרצו”, GONGO של לשכת ראש הממשלה, שעסקתי בו פה לעייפה. “אם תרצו” קיימים מאז 2007, אבל פרצו לתודעה הישראלית ב-2010, בקמפיין מאורגן נגד הקרן החדשה, שזכה לסיוע קריטי של האידיוט המועיל בן כספית ב”מעריב.” ×–×” ×”×™×” קמפיין שעלה הרבה מאד כסף, הוא כלל שיר של עמיר בניון נגד הארגון, והוא כלל שיבוש של ברכות ×—×’ העצמאות כך שיקללו את הקרן. המון רעש, המון בלגאן, רמת ארגון ש”אם תרצו” לא הצליחה להפגין לפני או אחרי, תגובה לא מסודרת של הצד השני, וטראח – הדימוי התקבע.

אלא ש.

אלא שמסתבר שב-2009, כלומר שנה לפני שהקרן החדשה הפכה לאיום הגדול ביותר על הציונות מאז הצעת אוגנדה, “אם תרצו” קיבלה תרומה מהקרן החדשה. ולא רק “אם תרצו”: גם שני ארגונים קרובים לה – השומר החדש  ארגוון מקורב אליה, המכון לאסטרטגיה ציונית, המוח שמאחורי ארגונים נוסח “אם תרצו” – קיבלו ממנה כסף. בקרן גילו את ×–×” בערך הבוקר. “אם תרצו” קיבלה תרומה של כמה אלפי דולרים יחד עם ארגונים אחרים שהשתתפו במאבק נגד הפרטת הקרקעות.

ואחרי שאספתי את הלסת מהרצפה, כמה דברים שצריך לומר. קודם כל, על הקרן. אם מישהו היה צריך הוכחה לכך שלא מדובר באיזו אסופה של זקני ציון, הרי זה הסיפור הזה. ארגון קונספירטיבי אמיתי היה מוצא את התרומה שלו ל”אם תרצו” תוך 48 שעות וקובר את “אם תרצו” ואת הקמפיין שלה בים של לגלוג: אה, אנחנו השטן הגדול? אז למה לקחתם מאיתנו כסף? אה, אנחנו אנטי-ציונים? אז מה הכסף שלנו עושה אצלכם ואצל החברים שלכם?

אבל אם את הקרן אפשר להאשים בחוסר עירנות בפרשה הזו – העולם ×”×™×” טוב יותר אם הם היו גודעים את רגלי “אם תרצו” ב-2010; למצער, לא היינו צריכים לסבול את רונן שובל – הרי שאת “אם תרצו” צריך להאשים בהונאה והיעדר יושרה. סך כל התרומות של “אם תרצו” ב-2009 ×”×™×” ×›-450,000 ש”ח; קשה מאד להאמין שרונן שובל ושאר מנהיגי התנועה לא ידעו שיש להם כמה אלפי דולרים של הקרן החדשה. העובדה שהם קיבלו ממנה תרומה לא גרמה להם להסס לצאת להתקפה פרועה ושקרית נגדה, תוך שהם יודעים את העובדה שהיתה משמיטה את הקרקע מתחת לכל הקמפיין שלהם: שהקרן תורמת גם לארגונים אולטרא-ציוניים. אין זכר לתרומה של הקרן החדשה בניירת של “אם תרצו” לשנת 2009, ×›×™ היא מקפידה לא לעשות מעבר למינימום החוקי של פירוט תרומות מעל 20,000 ש”ח – וגם אז, מספקת מעט מאד מידע על התורמים. תזכורת, לפעם הבאה שהם ינסו לומר משהו על שקיפות.

imti

מותר, אגב, לתהות מה בעצם עשתה “אם תרצו” עם הכסף של הקרן החדשה, ×›×™ אני לא מכיר שום קמפיין שלה בנושא הפרטת הקרקעות. יכול להיות ששובל ושות’ לקחו את הכסף והשתמשו בו – אולי אפילו לתכנון הקמפיין נגד הקרן? יכול להיות שהם עבדו על הקרן כדי להוציא ממנה כסף, כפי שהם עבדו על הכומר האנטישמי ג’ון ×”×™×™×’×™ שהם עוסקים ב”חינוך,” וכשנחשפה הפעילות האמיתית שלהם, הוא הפסיק לתרום?

בשלב הזה, שום דבר לא יפתיע אותי. בפעם הבאה שתראו אפרצופו מדושן העונג של רונן שובל, זכרו: מדובר בשרלטן פוליטי חסר מעצורים. במי שצייר את התנועה שלו כתנועת מרכז ואיים בתביעת דיבה על מי שיכתוב אחרת, אבל הסתיר את העובדה שכל מקימי התנועה הם מתנחלים, טשטש את העובדה שהוא עצמו היה ממנהיגי “תא כתום”, ואת העובדה שהיה מועמד לכנסת מטעם “הבית היהודי”; מי שנתפס אומר שהוא דוחף לישראלים אידיאולוגיות פולקיסטיות בצורה מטעה כי זה “עניין של אסטרטגיית שיווק.”

אני מקווה שאחרי הסיפור המביך הזה לא נצטרך לעסוק יותר בקבוצת הפאשיסטים הילדותית הזו, אבל לצערי לא נראה לי שזה יקרה.

עדכון: אמש (ו’) טען ארז תדמור, בשרשור אצל עידו קינן, שהוא לא יודע על שום תרומה מהקרן החדשה ל”אם תרצו” ושהוא לא היה מקבל אותה אם היתה מוצעת. ביקשתי ממנו לחשוף את כל הניירת הכספית של “אם תרצו” ל-2009 כדי להוכיח את טענותיו. הוא נעלם.

הערה מנהלתית: ביממה האחרונה התקבלה תרומה גדולה בקרן הבעת הרצון הטוב והתודה. אני רוצה להודות בזאת לתורם.

(יוסי גורביץ)

61 Comments

  1. אה, רגע, לא. אם תרצו הייתה חלק מהקואליציה נגד הפרטת קרקעות, הקרן החדשה נתנה כמה אלפי דולרים לקואליציה. הכסף לא ניתן ישירות לאם תרצו, ואם תרצו קיבלו, אם בכלל, חלק קטן מאוד ממנו (כנראה את חלקם היחסי בעלות הפרוייקט – אם ×”×™×” להם חלק כלשהו בו מעבר להשתתפות בישיבות). כלומר, הטענה העקרונית עדיין נכונה – הם קיבלו כסף, בעקיפין, מהקרן, והם בהחלט היו מעורבים בפרוייקט שנתמך על ידי הקרן, אבל כל הסיפור על אלפי הדולרים שהם קיבלו ומי יודע מה איך הם השתמשו בהם – כל ×–×” לא מבוסס על כלום. יתכן בהחלט שהם עצמם לא קיבלו אגורה מהתקציב ×”×–×” ×›×™ הם לא באמת עשו שום דבר במסגרת הפרויקט, ובכל מקרה, כל סכום שהם כן קיבלו ×”×™×” חייב לשמש למטרות שהוגדרו על ידי התקציב של הפרויקט. כלומר, הם לא יכלו לקבל כסף כדי להדפיס חומרים עבור הקואליציה ואז להשתמש בזה כדי לממן קמפיין אחר.

    התגובה שלך by דובי — 23 במאי 2014 @ 16:33

  2. סהתחשב בזה שלקח להם חמש שנים לגלות את זה, אני לא הייתי סומך על כך שהם פיקחו על הכסף בצורה הדוקה.

    התגובה שלך by ygurvitz — 23 במאי 2014 @ 16:37

  3. אז אם תרצו קשורים לקרן החדשה באותה הצורה שיוצרי הסרטון ההוא מיד ושם קשורים אליה? גם סבבה.

    התגובה שלך by אמיר מלנקי — 23 במאי 2014 @ 16:54

  4. למיטב ידיעתי רונן שובל כבר לא עומד בראש הארגון.

    התגובה שלך by דני — 23 במאי 2014 @ 17:38

  5. אבל אז הוא עמד בראשון. בכל מקרה נכון להיום אתה צודק

    התגובה שלך by יואב — 23 במאי 2014 @ 21:18

  6. נכון, אבל הוא עמד בראשו אז.

    התגובה שלך by ygurvitz — 23 במאי 2014 @ 21:21

  7. בדקתי עכשיו את הלינק שהבאת – מעמיד את כל הטענה שלך באור מגמתי מגוחך, ובאותה מידה את כל הכתיבה שלך באור של חוסר אמינות. אם אי פעם תרצה לפנות לחושבים עצמאיים ולא רק לכבשים מהמחנה שלך, אני ממליץ על בדיקת עובדות חסרת פניות.

    התגובה שלך by נדב — 23 במאי 2014 @ 18:46

  8. נמק, פרט והרחב.

    התגובה שלך by ygurvitz — 23 במאי 2014 @ 19:25

  9. בלינק המצורף אין שום סימוכין על תרומה של הקרן החדשה לאם תרצו. אם מופיע משהו הרי שזו רמיזה על תרומה רחבה במסגרת המאבק נגד הפרטת קרקעות, רחוק מאד מתרומה ישירה מתרומה לאם תרצו כחלק מעידוד פועלה באופן כללי.
    בלינק הבא, למיטב הבנתי, מופיעים הארגונים שקיבלו תרומה ישירה שכזאת מהקרן החדשה
    http://www.nif.org.il/news/2012/09/04/479

    התגובה שלך by נדב — 23 במאי 2014 @ 19:44

  10. הקרן כמעט שלא מעבירה כספים "לעידוד פועלה באופן כללי." היא מעבירה כספים לפרוייקטים. ואם אתה טוען שהקרן שיקרה בנושא הזה, אתה צריך להביא הוכחות.

    התגובה שלך by ygurvitz — 23 במאי 2014 @ 20:03

  11. יוסי, אתה זה שטענת שאם תרצו קיבלה תרומה מהקרן החדשה. לא טרחת לציין את ההקשר.
    קיוויתי ליושרה מצידך.

    התגובה שלך by נדב — 23 במאי 2014 @ 20:12

  12. זה רלונטי? הם קבלו כסף ממנה, נקודה. מה זה משנה לאיזו מטרה ספציפית?

    התגובה שלך by An Cat Dubh — 23 במאי 2014 @ 23:19

  13. יוסי, גם אם במידה והטענה עובדתית נכונה, לא הבאת לה סימוכין, והיא כרגע בגדר פרשנות חופשית.
    don't be that guy
    אם הקייס שלך מספיק חזק, אתה לא צריך להידרש לכאלה מניפולציות. האמינות שלך, לדעתי, חשובה מכל נקודה על לוח נקודות דמיוני כלשהו.
    לא מאוחר להכות על חטא.

    התגובה שלך by נדב — 23 במאי 2014 @ 20:05

  14. ביקשתי מאם תרצו את רשימת התרומות שלהם לשנת 2009. אני בספק אם הם ייענו.

    התגובה שלך by ygurvitz — 23 במאי 2014 @ 21:21

  15. מה עם הקרן החדשה עצמה? להם יש מידע כזה? כי המסמך שצירפת לא מציין הקרן החדשה לישראל

    התגובה שלך by יואב — 24 במאי 2014 @ 1:22

  16. חדי העין ישימו לב היטב שאין כל סימוכין לתרומה שכזו. יותר מכך, בדף הפייסבוק סירבה הקרן החדשה לפרט על התרומות ולמעשה הוכיחה את בדיית כל העניין. נחשפה גם רמת כותבי הבלוג הנ"ל.

    אל תפלו בפח, "אם תרצו" לא קיבלה ולא תקבל כספים מהקרן …

    התגובה שלך by תום — 23 במאי 2014 @ 19:54

  17. הם הביאו תגובה של דובר הארגון שאמר שהם כן קבלו כסף מהקרן.

    התגובה שלך by An Cat Dubh — 24 במאי 2014 @ 17:07

  18. מההההה? מקור!

    התגובה שלך by ygurvitz — 24 במאי 2014 @ 17:19

  19. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=759604407406382&set=a.125413380825491.12868.124395890927240&type=1&comment_id=759633404070149&offset=50&total_comments=110

    התגובה שלך by An Cat Dubh — 25 במאי 2014 @ 0:02

  20. כל ה-ad hominem וה-guilt by association שבא לידי ביטוי בסטטוס המקורי, בפוסט הזה ובתגובות הוא מגוחך (ומזין את הסלידה שלי מפייסבוק ודומיו, אבל זה סיפור אחר).

    האם "אם תרצו" השתתפה במאבק נגד הפרטת הקרקעות? האם אנשיה חושבים שמדובר במאבק ראוי? האם הקרן החדשה השתתפה במימון המאבק הזה? האם אנשי "אם תרצו" יהיו מוכנים להסכים שהקרן מממנת גם פעילות ראויה?
    אלה השאלות המעניינות בהקשר הזה, לא המעשה הנורא ב-1081.79 ש"ח* שהועברו או לא הועברו מקבוצת "עוכרי ישראל" לקבוצת "הפשיסטים".

    *סכום דמיוני לחלוטין. אין לי מושג בכמה כסף מדובר, וזה גם לא ממש מעניין.

    התגובה שלך by מני זהבי — 23 במאי 2014 @ 20:21

  21. אני לא מרוצה מרמת הטיעון כאן. יש כאן בלבול בין שתי "רמות" טיעון.

    ברמה האחת, נטען שהעברת כספים מהקרן החדשה ל"אם תרצו" היא עובדה.
    אבל העובדה הזאת לא ממש ממוסמכת בצורה נאותה.

    ברמה השנייה, נאמר שרמת ההוכחה של העובדה לא נופלת מה"הוכחות" שבהן נוקטן "אם תרצו" ושלא יזיק להם לקבל פעם טיפול מאותו סוג.

    שזה די נכון, לטעמי, אבל הוא ההבדל בין עבודה עיתונאית (בערך) לבין פובליציסטיקה.

    התגובה שלך by אסףר — 23 במאי 2014 @ 22:18

  22. כייף לקרוא וחבל שהם לא לקחו יותר תקציבים מהאירופים

    התגובה שלך by רונן — 23 במאי 2014 @ 22:52

  23. אתה משתמש במלל כל כך ארוך להגיד דבר כל כך פשוט . העובדות תמיד קצרות יותר: הקרן החדשה לא מבףסייעת לאף ישות מעבר לקו הירוק. ויש אנשים שזה בצדק מקומם אותם. זאת קרן פוליטית ולגיטימית. לגיטימי גם לקעקע את פועלה בשל האפליה שהיא נוקטת כנגד מתנחלים. ולסיום נשמח לדעת אם התרומה האחרונה לאתר שלך הגיעה מהקרן? אם כן- כל הכבוד אתה יודע לעבוד.

    התגובה שלך by דורון — 23 במאי 2014 @ 23:05

  24. דורוו מבכה את זה שלא עוזרים למקימי הארגונים הניאו נאצים בשטחים, כפי שקרא להם עמוס עוז. אפליה נגד מתנחלים ? הצחקת אותנו. המתנחלים חיים בארץ האפליה הגרועה בהיסטוריה מאז אלג'יר ודרום אפריקה

    התגובה שלך by דוד — 24 במאי 2014 @ 0:59

  25. אז עמוס עוז קרה למקימי הארגונים בשטחים היאו נאצים ואתה אומר ״המתנחלים חיים בארץ האפליה הגרועה בהיסטוריה מאז אלג'יר ודרום אפריקה״ . מה זה בדיוק אומר? אתם אוהבים לחיות בבועה שלכם ולהתעלם משאר האוכלוסיה והטיעונים שלה. גם אם תעשו copy + Paste לעמוז עוז עוד 1000 פעם לא תצליחו לשכנע את הרוב במדינה. הפוסט הזה הוא חלש ולא רלוונטי בכלל והתגובות שלכם היסטריות ולא משכנעות איש.

    התגובה שלך by דורון — 24 במאי 2014 @ 7:38

  26. אתה צודק. למשל ארגוני זכויות אדם בשנות השישים תרמו כסף למרטין לותר קינג אבל היפלו לגמרי את הקו קלאקס קלאן.

    התגובה שלך by עדו — 24 במאי 2014 @ 7:59

  27. אתה בטח מאוד מרוצה מהטיעונים שלך. התנחלויות אינן לא חוקיות (אלו שלא חוקיות- מחוץ לטיעון שלי) וקו קלוקס קלאן הוכרז In 1870 a federal grand jury determined that the Klan was a "terrorist organization . שוב אתם יכולים לצעוק ולגדף אבל עדיף שתשתמשו בטיעונים נכונים ומדוייקים- כך אולי תשכנעו עוד אנשים. אופס… אולי אתם לא מעוניינים להגדיל את קבוצת האליטה הצפונית. בפוסט ×”×–×” של יוסי יש רק אוויר חם.

    התגובה שלך by דורון — 24 במאי 2014 @ 8:18

  28. ואם ה KKK לא היה מוכרז כבלתי חוקי בשלב מסויים בתוך ארה"ב , אז??
    ×—×—

    התגובה שלך by אביבית — 24 במאי 2014 @ 8:25

  29. התנחלות על שטח כבוש אינה חוקית , כך קובע העולם שמסביב לנו , באמנות בינלאומיות. היהירות שלך כלפי מי שאינו בדעתך דוחה , בפשטות. הארגון ההוא עשה השחרה אישית של ראשי הקרן החדשה בתעמולה בוטה ומדיחה לפגיעה , אף אם לא היה מקבל תרומה -מעשיו מזוהמים. פגיעה בזכות אחרים להביע דעתם בקמפוסים , מאמרים מלאי אי דיוק-שקר- של השובל אקס יו"ר..אני מתבייש לראות את דיוקנו של הרצל על חולצותיהם.הוא היה לגמרי אחר , וגם דיוקנו על חולצתם הוא זיהום.

    התגובה שלך by אור — 24 במאי 2014 @ 22:51

  30. ולמה לא לספר שאת הקמפיין של הפשיסטנים נגד הקרן החדשה שהתמקד בפוסטר עם הקרן על ראשה של נעמי חזן הכתירו מתנגדיהם "פוסטר בסגנון דר שטירמר" ובית המשפט דחה את תביעת הדיבה של השקרנון שובל ? כלומר – בית משפא ישראלי אישר שארגון המתימר להיות ציוני ערך מסע השמצה בסגנון שעשו כמה מראשי התועמלנים של הנאצים ! תחשבו על ×–×”

    התגובה שלך by דוד — 24 במאי 2014 @ 0:54

  31. באמת מצחיק ליילל על אפליה נגד מתנחלים, מסתבר שגם האבסורד חסר גבולות..

    התגובה שלך by אביבית — 24 במאי 2014 @ 7:16

  32. איך תקראי לזה אחרת? אם גוף מסויים קובע מחליט למי הוא נותן ולמי הוא לא נותן זאת אפלייה ואל תצטטי לי את הקשקושים הקודמים. אגב זכותו לעשות אפלייה זאת וזכותם של המופלים לחוש כך.
    אבל באליטה הצפונית שאתם חיים כנראה שאני לא זכאי להשמיע קול אחר…

    התגובה שלך by דורון — 24 במאי 2014 @ 7:41

  33. צודק.‏ אסור להפלות בכל מה שקזור למתנחלים.‏ ולכן בשם השוויון צריך לבטל להם את הטבות המס,‏ המימון לאוטובוסים,‏ השירות המקוצר לבנים והשירות הלאומי לבנות,‏ ההעברות הכספיות דרך החטיבה להתיישבות ושירותי האבטחה הפרטית של אנשי קבע בכניסה לישוב שלהם.

    וכשהם עוקפים מחסומים כשבא להם או תוקפים חיילים,‏ צריך להשוות את היחס אליהם לזה שמקבלים ערבים,‏ או לפחות אנרכיסטים.‏ בגבעת האנטנה זה עבד מצויין כשצה"ל טבח בשני מתנחלים חמושים באמצעות מסוק,‏ חחח

    התגובה שלך by משתמש אנונימי (לא מזוהה) — 24 במאי 2014 @ 8:07

  34. מסכים . חוק שווה לכלום

    התגובה שלך by דורון — 24 במאי 2014 @ 8:19

  35. הקודמים לא היו קשקוש אלא נתון מהותי בסיסי.

    התגובה שלך by אביבית — 24 במאי 2014 @ 8:08

  36. קריטריונים הם אפליה. לול!

    התגובה שלך by ygurvitz — 24 במאי 2014 @ 8:58

  37. תגיד אתה רציני? למה בדיוק הם חייבים להם? לא מדובר כאן בכספים של משלם המסים שאמורים להיות מחולקים בצורה הוגנת. הם יכולים לתת כסף למי שהם רוצים. אני מניח שאתה גם יוצא נגד אגודות צדקה חרדיות שלא תומכות בארגונים של ערביי ישראל? אתה יכול לצאת גם נגד אבא שלי שמפלה את רב אזרחי המדינה שהם לא ילדים שלו ולא נותן להם כסף.

    התגובה שלך by גיל ב' — 25 במאי 2014 @ 0:19

  38. אז לאחר 5 שנים הקרן לישראל חדשה גילתה סוס טרויאני…מי ×”×™×” מאמין?

    גם אני אשמח למימון אירופי

    התגובה שלך by Alex_F — 24 במאי 2014 @ 1:48

  39. בישראל יש עשרות אלפי אנשים המועסקים במסגרות שמקבלות, באופן כזה או אחר, מימון אירופי. לרוב המוחלט של המסגרות האלה אין שום נגיעה למאבקים פוליטיים כאלה או אחרים. חלק מהאנשים המועסקים בהן אפילו גרים, רחמנא ליצלן, בהתנחלויות.
    מה ההתלהבות (לחיוב או לשלילה) ממימון אירופי במדינה שהאיחוד האירופי הוא שותף הסחר הגדול ביותר שלה — לעשתורת הפתרונים.

    התגובה שלך by מני זהבי — 24 במאי 2014 @ 2:04

  40. נו אז חבל שהרחמנא ליצלן האלה לא יצאו להגנת הקרן והאיחוד האירופי כשהוקעו ע"י גופי ימין ואם תרצו (באינטנסביות מוטרפת )בראשם-כ'אנטיציונים/אנטישמים/סוכנים זרים',דרשו חקיקה נגדם והוקיעו את הנעזרים בהם כבוגדים.

    התגובה שלך by אביבית — 24 במאי 2014 @ 7:49

  41. התגובה כסיוע לעשתורת בפתרונים

    התגובה שלך by אביבית — 24 במאי 2014 @ 7:54

  42. אם תרצו זה כבר סוס מת.‏ גלוחי הראש והקפיטליסט היומי עסוקים בלאונן על תמונות של הר הבית ושלדון אדלסון באתר "מידה"‏.

    יש מצב שתוציא תחקיר מעניין על הדרך בה הימני הדגול רותם סלע הוציא "פטור משמש" כדי לחגוג על כספי ביטוח הבריאות הסוציאליסטי ולסדר לעצמו שירות צבאי קל יותר?‏

    התגובה שלך by משתמש אנונימי (לא מזוהה) — 24 במאי 2014 @ 8:18

  43. עדין לא הצלחתי לדעת אם הקרן החדשה נתנה תרומה לאתר ×–×” . במידה וכן שווה שתכנו את התוכן בשם תוכן שיווקי…

    התגובה שלך by דורון — 24 במאי 2014 @ 9:11

  44. בניגוד לאם תרצו, מעולם לא קיבלתי תרומה מהקרן החדשה. אני בכלל לא בטוח שמותר להם לתרום לאנשים פרטיים ולא לארגונים, ועל כל פנים מעולם לא ביקשתי ולא קיבלתי מהם תרומה.

    אני שומר לעצמי את הזכות לשנות את הסעיף האחרון, אבל אם וכאשר יהיה שינוי, תהיה הודעה פומבית.

    התגובה שלך by ygurvitz — 24 במאי 2014 @ 9:13

  45. תוכן שיווקי זה לא מילה של הימין?‏


    אתה יודע,‏ כשאותם אנשים מושכים כסף גם מנתניהו-אדלסון ולגמרי במקרה גם פעילים באם תרצו,‏ מידה,‏ המכון לאסטרטגיה ציונית וישראל היום?‏

    טוב,‏ הגיון לא היה הצד החזק של הימין-‏ בסופו של דבר המחנה שלך הוא זה שמצליח באותה נשימה גם להלל את רצח רבין וגם לטעון שזו קונספירציה שמאלנית..

    התגובה שלך by משתמש אנונימי (לא מזוהה) — 24 במאי 2014 @ 10:32

  46. מה בדיוק הקשר. המחנה לא שלי . שוב אני חוזר הטיעונים שלכים מאוד חלשים ואם אי פעם תרצו לשכנע את הקהל הרחב תצטרכו יועץ תקשורת. שמעתי שאלעד יניב פנוי.

    התגובה שלך by דורון — 24 במאי 2014 @ 18:20

  47. והטעונים שלך משכנעים להפליא. אף פעם לפניך לא ראינו מישהו לוקח מושג, מרוקן אותו מהתוכן והכוונה המקוריים שלו ומשתמש בו בצורה צינית.

    אה, אופס. חברת הכנסת סטרוק עשתה את איזה פעם – פעמיים.

    נ.ב אם המדד שלך לטיב הטעונים זה כמ ההם משכנעים את כלל העם, אז באמת חבל על הזמן. גם אם משיח בן דוד יבוא לכאן, הוא לא יצליח לשכנע את המוני הישראלים שאולי, חלילה, במקרה לגמרי, הם גזענים גמורים ויש משהו פגום בהתנהלות המדינה שלנו.

    התגובה שלך by אין לי שם — 24 במאי 2014 @ 19:01

  48. איך גלגל מסתובב.

    בשורה התחתונה "אם תרצו" הסכים לקבל כסף מארגון שמטרתו (על פי "אם תרצו") היא השמדת מדינת ישראל.

    כל הקש והגבבה שנכתב כאן בסגנון של "הם היו חלק מקמפיין", "לא בטוח שהכסף בכלל הגיע"," מדובר במטרה חיובית" וכולי מזכירים את הטענות של הקורבנות של "אם תרצו" בשנים האחרונות.
    אכן פעם אתה למטה ופעם אתה למעלה…

    התגובה שלך by נתן — 24 במאי 2014 @ 17:43

  49. אני לא מבין מה רוצים מ"אם תרצו". לא שאני מעריץ גדול שלהם אבל הם בפירוש אמרו שהם היו מוכנים לקבל כסף גם מהיטלר אם היה תורם להם. מהבחינה הזאת הם קונסיסטנטיים לחלוטין.

    התגובה שלך by גיל ב' — 25 במאי 2014 @ 0:25

  50. לא נכון, מישהו אחד אמר את זה ושאר פעילי התנועה גנו את ההתבטאות הזו בכל תוקף.
    יש הרבה מה לתקוף עליו את אםתי, לא על זה.

    התגובה שלך by An Cat Dubh — 25 במאי 2014 @ 13:01

  51. רגע אני רוצה להבין הקרן המרכזית לישראל זו תנועה ימנית בכלל ולא היא לא הקרן החדשה לישראל אז מה פשר הטיעון? מה בעצם הוכחת פה?

    התגובה שלך by דר פלדמן — 25 במאי 2014 @ 19:18

  52. הקרן המרכזית לישראל והקרן החדשה זה לא אותו גוף גורביץ.. הקרן המרכזית לישראל זו שתרמה את הכסף היא תנועה ימנית בעוד הקרן החדשה היא תנועת שמאל זו נראית כמו הטעייה

    התגובה שלך by דר פלדמן — 25 במאי 2014 @ 19:26

  53. גורביץ, אם טמטום היה מחלה כואבת כבודו היה מאושפז בבית חולים.
    CENTRAL FUND OF ISRAEL
    Physical Address: New York, NY 10018 EIN: 13-2992985Web

    New Israel Fund New Israel Fund

    AlPhysical Address: New York, NY 10001 5010 EIN: 94-2607722

    התגובה שלך by ×’'ו — 26 במאי 2014 @ 0:14

  54. מה הקשר? הקרן החדשה לישראל אומרים שהם גילו ברשומות שלהם את התרומה.

    התגובה שלך by אסףר — 26 במאי 2014 @ 10:45

  55. בקיצור.
    הקרן לישראל חדשה,
    תרמה כסף ללמאבק שקיבל תמיכה של הרבה אירגונים, כולל אם תרצו.
    וגם לזה אין מסמכים.
    אז אני עדיין לא יודע כמה אם בכלל.
    חבל שרוב השמאלנים כאן לא חוקרים קצת מעבר ולא קוראים את תגובת אם תרצו .

    התגובה שלך by אחד אחר — 26 במאי 2014 @ 8:01

  56. למי שלא הבין,
    הדף שמפרט את התרומות של אם תרצו הוא הוכחה לכך שאם תרצו לא רשמו את התרומה של הקרן לשיראל חדשה.
    זה גם מה שהבלוגר פה ניסה להבהיר.
    הבעיה היא, שגם בדוחות של הקרן לישראל חדשה מאותה שנה,
    לא נמצא שהם תרמו לא לאם תירצו ישירות ואפילו לא למטה נגד הפרטת קרקעות- כמו שנטען .
    כשמפרסמת הסטאטוס התבקשה לספק צילום מסך מהדוחות שלהם (של הקרן)
    היא ענתה שהיא לא עובדת שלהם ושיחפשו בעצמם טוב יותר.
    —————————–
    לסיכום,
    הקרן לישראל חדשה/ חדשה לישראל.
    פירסמו סטאטוס בו מאשימים את אם תירצו על צביעות בכך שהשתתפו ב"מטה נגד הפרטת קרקעות"
    שנתמך על ידי הקרן.
    רק שהם לא סיפקו ראיה לזה שהוא באמת נתמך – או שאם תירצו קיבלו חלק מהכסף.
    זה פחות מכלום.
    אני מבין שיש כאן שהדעות שלהם רחוקות משל אם תרצו.
    אבל, אמת אוביקטיבית היא ערך גלובאלי ,הלא כך?
    ולא יכול להיות שהאשמה כל כך קלושה ולא מבוססת תתקבל כאמת צרופה?
    או שהקרן ימצאו את הפירוט של כמה הם בדיוק תרמו- ולמי.
    או שיתנצלו.

    התגובה שלך by אחד אחר — 26 במאי 2014 @ 10:32

  57. הם לא אמורים להראות ש"אם תירצו" קיבלו חלק מהכסף. הטקסט שלהם היה

    "מסתבר, שב-2009, לפני שאם תרצו איבדו את זה סופית, הם חברו יחד לעוד כמה ארגונים במטרה להיאבק בהפרטת קרקעות ישראל (http://tinyurl.com/yfjv9oe). מטה המאבק קראו להם. ואתם יודעים מי נתן למטה שני מענקים בשווי אלפי דולרים? נכון, אנחנו."

    התגובה שלך by אסףר — 26 במאי 2014 @ 12:26

  58. כן- אבל גם לזה הם לא סיפקו ראיות.
    לא מצאתי בדוח שלהם את המטה הזה.

    התגובה שלך by אחד אחר — 26 במאי 2014 @ 13:41

  59. נכון, אבל זו שאלה אחרת. אם כבר אתה דורש דיוק בהאשמות, הפעל זאת גם על עצמך…

    התגובה שלך by אסףר — 26 במאי 2014 @ 16:40

  60. בגדול, זה לא מופיע בדוח של הקרן ,
    לא מצאתי את זה שם- גם לא בשנה שאחרי.
    אז איפשהו כאן הם משקרים,
    או שהם משקרים בדוח, או שהם משקרים בפירסום הזה.
    זה ספין שנועד לעבוד על שמאלנים ,
    שמעדיפים להאמין לקרן ולא לאם תירצו .

    התגובה שלך by אחד אחר — 26 במאי 2014 @ 22:40

  61. כן- אבל גם לזה הם לא סיפקו ראיות.
    לא מצאתי בדוח שלהם את המטה הזה.

    התגובה שלך by אחד אחר — 26 במאי 2014 @ 13:41

RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Powered by WordPress