החברים של ג'ורג'

מל"טים תמיד ישנים טוב בלילה

לפי ynet, "צה"ל הרג מחבל, שתי נשים וילד". טיל ששוגר מכלי טייס פגע במכונית המחבל, וכתוצאה מכך נהרגו סבתא, בתה, ונכדה בן החמש, שעברו באזור.

ונשאלת השאלה, האם הכוונות המותקנות במטוסים אינן יכולות לכסות שטח גדול יותר ממכונית אחת? האם אמנו את הטייס או מפעיל המל"ט להתעלם משלושת הכתמים שנראים באופן חשוד כמו שלושה דורות של משפחה שכל פשעם היה ללכת קרוב למכונית של מומחה לרקטות?

ידברו בתקשורת על פצצות מתקתקות. יסבירו לנו כי בסיכול ממוקד לפעמים יש טעות, ולא יתהו על כך שלמרות המיקוד נגרם נזק נלווה של 300%. אם יקרה משהו מאוד יוצא דופן אפילו ישאלו קצת שאלות קשות. אף אחד לא יגיד שכאשר יש ילד בן חמש ליד המכונית, והטיל עדיין משוגר, אז אולי הרגנו מחבל, אבל רצחנו בדם קר שלושה אנשים אחרים?

וכאשר מישהו יעיז לעשות את הקישור בין מפקדים שישנים היטב בלילה לבין ה"הצלחה" הנוכחית, נזכה להתרעמות על הפגיעה בחיילנו הקדושים וברמטכ"ל המהולל, שיש לנשק את נעלו ללחוץ את ידו, פן יבולע לך, וכתבים צבאיים חמורי סבר יסבירו לנו כי לא הייתה ברירה וכי פיגוע הנקמה (שיבוא תוך מספר ימים) היה מתוכנן בכל מקרה, ורק במקרה אביו של אותו הילד הוא זה שבא לפגע.

כל מה שנשאר לתהות עליו הוא אם הטייסים הפכו למחוסנים למכות קלות בגוף המטוס, או שפשוט עברו לשימוש במל"טים כדי להקטין עגמת נפש.
(עופר רון)

נהניתם? ספרו לחבריכם:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • email
  • RSS
  • Twitter

אין אפשרות להוסיף תגובה.