יא-אללה, חמש שנים

כן, כבר עברו יותר מחמש שנים מאז היום ההוא שפתחנו את הסיפור האמיתי והמזעזע של. מאז כבר עברנו לוורדפרס, איתמר נהיה מומחה CSS, ונכתבו כל כך הרבה מילים, שאם היינו מעמידים אותן אחת ליד השנייה, ונותנים להן לזחול מעט זו על גבה של זו, היינו מקיפים את כדור הארץ.

מתישהו במהלך הדרך נוספו גם גם-שם והחברים של ג'ורג' ותודעה כוזבת. אחר כך עוד כל מיני אנשים ביקשו ורשימות נסגר וכאלו, אז נוספו עוד כמה: לא מזיק ברובו, יהודי צעצוע, אורי בר-און, כוסות רוח, איך עושים ילדים מתרומת זרע?.

לכבוד כל אלו, איתמר עיצב דף בית חדש, מרהיב ביופיו!

יא-אללה, חמש שנים, תשעה בלוגים והמקום הכי כיפי באינטרנט. ברוכים הבאים, אתם. וברוכים הנמצאים, אתם. אנחנו שמחים בכם, כולכם.

תודה תודה (brieuc)

22 תגובות “יא-אללה, חמש שנים”

  1. מיטל ואיתמר – אתם מלך ומלכת האינטרנט, אתם. (אני אותיר לכם להחליט מי זה מי)

    ואפשר להוסיף: המלך והמלכה הכי כיפיים באינטרנט (חוץ מהמלך הקרח של צרפת) (או אולי אפילו יותר ממנו).

    חוצמזה זה לא רק המקום הכי כיפי באינטרנט. זה המקום הכי כיפי באינטרנט, באקדמיה, בספרות, בתל-אביב, ובקולקטיב המדומיין שלי בכלל. תבורכו אלף פעמים על זה שאתם עושים אותו.

  2. טרו טרו אה , טרו טרו אה. יום הולדת יום הולדת הנה בא!!

    (השיר המתאים ליצורים בני חמש)

  3. אשכרה, לא שמים לב איך שהזמן עובר.
    מזלטוב. והמון תודה על האירוח.
    אבל איך חוגגים באמת?

  4. דף הבית מגניב (ובאותה הזדמנות – איתמר, אני מתגעגעת לדימויים של סדרת איך הרסה הספרות את חיי, מהזמן שגיליתי אתכם. למה הפסקת להתבטא?) ושמחה רבה על קיומכם. וכמו שבני הקטן (שצפה בהדרדרות סבו) היה כותב בברכות ימי הולדת: שתהיה לכם זְקוּנה טובה!

  5. לא רק כיף, אלא חשוב. גם כשאני לא כותב, או כותב ולא נכנס, או לא נכנס בכלל, חשוב לדעת שבשלב מסוים יתעדכן האתר בפוסט חדש, שייכתב עם פחות שגיאות ויותר עומק וחידוש מרוב האתרים המרכזיים. שלא לדבר על הטוקבקים, שרק כאן זוכים סוף סוף בעברית למובנם המילולי על צדו הנחמד יותר.

    יש חגיגות?

  6. מזל טוב, וכל הכבוד על כל הפרוייקט המטורף הזה. גם אני בעד שתהיה חגיגה (בעולם האמיתי, כן) כמו סדרת ההרצאות של ההם אבל בלי ההרצאה. אני מתנדבת להכין את העוגת יומולדת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>