גרררר! הצילו!

בשבועיים האחרונים יש בעיה משונה שתוקפת את "ההם".

דיברנו עם החבר'ה מהאחסון (כמו שהם מכונים אצלנו) ב-dreamhost. יוק. (הייתם מאמינים שנציג תמיכה מנומס מאמריקה ישתמש אי פעם במילים I'm waxed?)

דיברנו עם קווי זהב, שנראה לנו שהבעיה קשורה אליהם. יוק.

למה אני מספרת את זה? משתי סיבות. ראשית, אם אתם לא מצליחים להיכנס, אנא ספרו לנו על זה. נו, בטח יש לכם מחשב מהעבודה או מהאוניברסיטה או מההורים או משהו שאתם כן מצליחים להיכנס ממנו. אל תתחכמו. שנית, אני תיכף הולכת לפרט את הבעיה, ואם אתם במקרה אנשים שמבינים בדברים האלו, הציעו הצעות. אם אתם מכירים אנשים שמבינים בדברים האלו, פרוורדו. אם אתם מכירים אנשים שמכירים אנשים שמבינים בדברים האלו, אתם לא כל כך עוזרים לנו.

הבעיה

חלק מהאנשים לא מצליחים להיכנס לבלוגים של ההם: הסיפור האמיתי והמזעזע, החברים של ג'ורג' וגםשם. הם כן מצליחים להיכנס לעמוד הראשי. כל התלונות שקיבלנו עד כה היו מאנשים שמחוברים דרך קווי זהב. קווי זהב טוענים שאין להם מושג על מה אנחנו מדברים. בדרימהוסט ייעצו לנו לכבות את כל הפלאגינים של וורדפרס שנועדו למנוע ספאם. גם זה לא עזר. ניקינו את הדפדפנים מההסטוריה שלהם. גם זה לא הועיל בכלום. אחד מהגולשים הנחמדים גם עשה traceroute כדי לתת לנו פרטים. הוא זמין, אם אתם חושבים שזה יועיל במשהו.

ואני רוצה לסיים במילותיו של איש גדול: I'm waxed.

5 תגובות “גרררר! הצילו!”

  1. נו, בדיוק שאלתי את איתמר.
    אני לא מצליחה להיכנס בכלל מהבית. באמת קווי זהב. ימח שמם אמן.
    מהמחשב של האוניברסיטה, שעכשיו, הצלחתי להגיע עד לכאן, שזה לא רע.

    וכמו שאמרתי לפני חצי שעה למר שאלתיאל: ידעתי. ידעתי שפלאי הטכנולוג'יה הזה עוד יתנקם בנו.

  2. לי זה עובד יופי (ואני לא קווי זהב)
    מה רואים מי שלא נכנסים? מה אומר הבראווזר? זה כמו אתר שלא עובד או שהאייקון מסתובב ולא עוצר?
    ומה אומר ה-traceroute?

  3. טוב, אני מאמינה שאני יכולה לעזור. תשלחו לי מייל וניצור איזשהי התקשרות טלפונית אם הבעיה עדיין ממשיכה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>