האם יש רופאים בקהל?

בראשית השבוע נחתה בתיבת הדואר שלנו הפתעה: מישהי הזמינה אותנו למנוי פרו. איתמר ואני לא ידענו את נפשנו מרוב שמחה. הבטנו זה בזו – וירטואלית, כמובן. אני ואיתמר לא באמת אנשים, רק חיות הקלדה – ומייד הבנו: אין לנו שום צורך לקבל את הזמנתה הנדיבה של אותה גברת, שמכונה "אמא שלך", משום שבקרוב מאד אנחנו עוברים מהשכונה, עוברים מישראבלוג. כן, מה ששמעתם. אנחנו חושבים על כך זמן מה, ואנחנו כבר מחזיקים בדומיין hahem.co.i. התקופה האחרונה הוקדשה להעלאת רעיונות לשיפור, ובקרוב צפוי להיפתח שם משהו עוד יותר מראוי. אנחנו מקווים לעשות שם מה שעשינו פה, רק יותר טוב, ועם עוד כמה חברים. אם תלכו ללינק תראו שתומר ליכטש כבר עזר לנו לפתוח וורדפרס ראשוני ביותר. אבל תומר הוא איש עסוק, ואנחנו, למרות הכל, אנשי תוכן יותר מכל דבר אחר. ולכן, הפנטזיות שלנו מסרבות לקרום עור וגידים. וכאן אני מגיעה למטרה שלשמה התכנסנו. אנחנו צריכים עזרה בפיתוח ובעיצוב. אין לנו שאיפות גדולות מדי, ויש לשער שאדם מיומן יוכל לסייע לנו בכמה שעות בודדות. אז אם אתם אוהבים את המקום הזה, ומעוניינים לעזור כתבו לנו. אנחנו זקוקים לכם.

8 תגובות “האם יש רופאים בקהל?”

  1. זה מצוין, האמת. ישראבלוג, על כל מעלותיו כבלוג עברי וכו’, די מכוער. הוא גם קוטע את ה-RSS אחרי כמה מילים.

    יש לי ידידה שכבר יצא לה לעבוד בלהתאים את WordPress לעברית. יש משהו ספציפי שצריך?

  2. אני לא יכולה לעזור בעצמי, אבל אולי אמצא מישהו מתאים להפנות לכאן.
    אישית אני חייבת לציין שקצת חבל לי, תמיד יותר קל לי לעקוב אחרי הבלוגים בישרא, אבל אני סומכת עליכם שהמעבר יניב צמיחה. בהצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>