× ×›×ª×‘ למען פרויקט ×‘× ×™×ž×™×Ÿ.
התפילה
×ין ×©×•× ×“×¨×š ×œ× ×¤×•×ž×¤×•×–×™×ª, מלבד ×ולי ×–×ת, להתחיל רשומה על תפילה. ובכל ×–×ת, גרעין הרשומה הזו ×”×•× ×˜×›× ×™ בעיקרו – התפילה כצורת תקשורת. ו×ולי, ×‘× ×™×¡×•×— ×חר, התפילה כבעיית תקשורת. התפילה, במרבית המקרי×, מקורה ב××“× ×•×ª×›×œ×™×ª×” ב×לוהי×. ×”××“× ×ž×ž×¢×Ÿ ×ת השדר ×ל ×”×ל. ×ל ×”×ל, ש×חת ×ž×ª×›×•× ×•×ª×™×• המהותיות ×”×™× ×›×œ-ידיעה. כלומר, התפילה, כמו ×”×ž× ×—×”, ××™× ×” × ×—×•×¦×” למעשה. ×”×™× ×›×ž×¢×˜ ביטוי של זלזול. ××™ ×פשר לטעון ×‘×¨×¦×™× ×•×ª ×©×”×™× ×ž×ž×œ×ת ×¤×•× ×§×¦×™×” תקשורתית כלשהי מבלי להפחית בכוחו של ×”×ל. ×× ×›×‘×¨, ו×ולי, התפילה ממל×ת ×¤×•× ×§×¦×™×” תקשורתית כלפי המוען דווק×, ×•×’× ×–×• ××™× ×” ×¤×•× ×§×¦×™×” תקשורתית של ממש, ××œ× ×™×•×ª×¨ תרפויטית. ×”××“× ×ž×ª×¤×œ×œ למען עצמו, כדי שיוכל לדמות ×ל שיכול להקשיב. ×œÖ·×žÖ°× Ö·×¦Ö¼Öµ×—Ö· ×ֶל-×”Ö·× Ö¼Ö°×—Ö´×™×œ×•Ö¹×ª מִזְמוֹר לְדָוִד. ×ֲמָרַי ×”Ö·×Ö²×–Ö´×™× Ö¸×” יְהוָה ×‘Ö¼Ö´×™× Ö¸×” ×”Ö²×’Ö´×™×’Ö´×™. הַקְש×ִיבָה לְקוֹל ש×ַוְעִי מַלְכִּי וֵ×לֹהָי ×›Ö¼Ö´×™-×ֵלֶיךָ ×ֶתְפַּלָּל.יְהוָה בֹּקֶר תִּש×ְמַע קוֹלִי בֹּקֶר ×ֶעֱרָךְ-לְךָ וַ×ֲצַפֶּה. ×›Ö¼Ö´×™ ×œÖ¹× ×ֵל חָפֵץ רֶש×Ö·×¢ ×ָתָּה ×œÖ¹× ×™Ö°×’Ö»×¨Ö°×šÖ¸ רָע. לֹ×-יִתְיַצְּבוּ ×”×•Ö¹×œÖ°×œÖ´×™× ×œÖ°× Ö¶×’Ö¶×“ ×¢Öµ×™× Ö¶×™×šÖ¸ ×©×‚Ö¸× Öµ×תָ כָּל-פֹּעֲלֵי ×ָוֶן. תְּ×ַבֵּד דֹּבְרֵי כָזָב ×ִיש×-×“Ö¼Ö¸×žÖ´×™× ×•Ö¼×žÖ´×¨Ö°×žÖ¸×” יְתָעֵב יְהוָה. וַ×Ö²× Ö´×™ בְּרֹב חַסְדְּךָ ×Ö¸×‘×•Ö¹× ×‘Öµ×™×ªÖ¶×šÖ¸ ×ֶש×ְתַּחֲוֶה ×ֶל-הֵיכַל-קָדְש×ְךָ בְּיִרְ×ָתֶךָ. יְהוָה × Ö°×—Öµ× Ö´×™ בְצִדְקָתֶךָ לְמַעַן ש×וֹרְרָי הושר (הַיְש×ַר) ×œÖ°×¤Ö¸× Ö·×™ דַּרְכֶּךָ. ×›Ö¼Ö´×™ ×ֵין בְּפִיהוּ × Ö°×›×•Ö¹× Ö¸×” ×§Ö´×¨Ö°×‘Ö¼Ö¸× ×”Ö·×•Ö¼×•Ö¹×ª קֶבֶר-פָּתוּחַ ×’Ö¼Ö°×¨Ö¹× Ö¸× ×œÖ°×©××•Ö¹× Ö¸× ×™Ö·×—Ö²×œÖ´×™×§×•Ö¼×Ÿ. ×”Ö·×ֲש×Ö´×™×žÖµ× ×Ö±×œÖ¹×”Ö´×™× ×™Ö´×¤Ö¼Ö°×œ×•Ö¼ ×žÖ´×žÖ¼Ö¹×¢Ö²×¦×•Ö¹×ªÖµ×™×”Ö¶× ×‘Ö¼Ö°×¨Ö¹×‘ פִּש×Ö°×¢Öµ×™×”Ö¶× ×”Ö·×“Ö¼Ö´×™×—Öµ×ž×•Ö¹ ×›Ö¼Ö´×™-מָרוּ בָךְ. וְיִשְׂמְחוּ כָל-חוֹסֵי בָךְ ×œÖ°×¢×•Ö¹×œÖ¸× ×™Ö°×¨Ö·× Ö¼Öµ× ×•Ö¼ וְתָסֵךְ עָלֵימוֹ וְיַעְלְצוּ בְךָ ×ֹהֲבֵי ש×ְמֶךָ. ×›Ö¼Ö´×™-×ַתָּה תְּבָרֵךְ צַדִּיק יְהוָה ×›Ö¼Ö·×¦Ö¼Ö´× Ö¼Ö¸×” רָצוֹן ×ªÖ¼Ö·×¢Ö°×˜Ö°×¨Ö¶× Ö¼×•Ö¼. (×ª×”×™×œ×™× ×”' – ממכון ממר"×. ×¡×ª× ×›×™ ×–×” יפה) ו×ולי זו הסיבה לקישוטיות שבכל התפילות הללו. החזרות והתקבולות שב'תהילי×' ××™× ×Ÿ בהכרח הגבהת משלב לכבוד ×”×ל, ××œ× ×‘×™×˜×•×™, כמעט הסוו××”, לחוסר ×”×˜×¢× ×©×‘×–×”. ×‘×‘×—×™× ×ª '××™× ×™ יכול לומר דבר, ולכן ×‘× ×™×ª×™ לך צעצוע יפה'. ו×ולי ל×. סביר ×œ×”× ×™×— של×. סביר ×œ×”× ×™×— שכמו מרבית הצורות החברתיות, שלובשות הדתות הגדולות, התפילה ×›×–'×× ×¨ × ×•×¦×¨×” בחצי מחשבה ובחצי ××™× ×¡×˜×™× ×§×˜ וביותר ×ž×©× ×™ שליש ×רעיות היסטורית. 
התחת
'תפילה' של מן ריי יכול ×œ×”×™×§×¨× ×›×¤×¨×•×“×™×”. הגוף ×”×¢×™×¨×•× × ×ž×¦× ×‘×ª× ×•×—×ª כריעה, ×בל ×”×™×“×™×™× ×œ× ×‘×ž×§×•× ×”× ×›×•×Ÿ. ×”×™×“×™×™× ×§×ž×•×¨×•×ª כידי מתפלל, ×בל הן מכסות על פי הטבעת, והן, ×›×מור, ×œ× ×‘×ž×§×•× ×”× ×›×•×Ÿ. ×בל זו ×œ× ×¤×¨×•×“×™×”. יש יותר מדי ××™× ×˜×™×ž×™×•×ª ופחות מדי קומיות, ויש משהו עצוב בתחת המצחק ×”×–×”. מה שכן, ריי לוקח ×ת התפילה, ומפשיט ×ž×ž× ×” ×ת מרבית ×ª×›×•× ×•×ª×™×”. × ×™×ª×Ÿ לקרו×, ×× ×¨×•×¦×™× ×œ×ª×ž×œ×œ בכוח, ×ת ×©× ×”×ª×ž×•× ×” כך: "×’× ×–×• תפילה". יש לזה ×ימפקט, ×בל ×× ×™ ×œ× ×‘×˜×•×— מה עוד × ×™×ª×Ÿ לומר על כך. ותומר ליכטש, בשיחת טלפון פת×ומית, מציע שמדובר ×‘×¢×¦× ×‘×¤×¨×•×“×™×”, ×בל ×œ× ×¢×œ התפילה כפרקטיקה ××œ× ×¢×œ ציור של דירר, "Study of Praying Hands". ×’× ×©×, כמו ×צל ריי, ×”×™×“×™×™× ×ž×¨×¤×¨×¤×•×ª זו על זו, ×•×’× ×©× ×”×‘×™×˜×•×™ הדתי משמש כצידוק להסתכלות על הגוף. ר×ו ×ת הוורידי×. 
×”×לוהי×
התפילה ×”×™×, כמובן, ×¡×™×ž×¤×˜×•× ×©×œ מגיפה ×חרת –ידיעה. ×ותה בעיה ×©× ×ž×¦×ת בלבה של עקדת יצחק, שפותחת ×ותה: "וַיְהִי ×ַחַר ×”Ö·×“Ö¼Ö°×‘Ö¸×¨Ö´×™× ×”Ö¸×ֵלֶּה וְהָ×Ö±×œÖ¹×”Ö´×™× × Ö´×¡Ö¼Ö¸×” ×ֶת-×ַבְרָהָ×" (בר×שית כב'). זו ×’× ×ותה בעיה שמייצרת ×רבע ×¤×¨×©× ×•×™×•×ª ×©×•× ×•×ª למילה "× Ö´×¡Ö¼Ö¸×”" ×‘×ž×©× ×”, ×¤×¨×©× ×•×™×•×ª ×©×œ× ×ž× ×™×—×•×ª ××™-ידיעה. יש ×›×ן ×”×–×“×ž× ×•×ª של ממש להי××—×– ברצף הטקסט, ולפתוח בדיון ×¨×¦×™× ×™ על ×”×’×™×œ×•×ž×™× ×”×ž×¤×•××¨×™× ×©×œ הפרדוקסליות ×”×לוהית. לדון בתפילה כביטוי לכשל-תפיסתי, ×¡×™× ×§×“×•×›×” ל×ופן שבו הדת מקרקעת ×ת ×”×לוהי, ומלבישה ×ותו בלבוש צר, של ×¢× ×™×™×. ו×פשר ×’× ×œ×”×ž×©×™×š הל××”, ×ל תפילת ×”× ×™×•-××™×™×’', זו ×©×¢×•×©×™× ×ž×•×œ המר××”, ×•×œ× ×‘×¨×•×¨ למי ×”×™× ×ž×™×•×¢×“×ª. ×בל ×–×” ×œ× ×‘×©×‘×™×œ×™. דרוש מישהו ×¢× ×™×•×ª×¨ ידע, ×•×¢× ×™×•×ª×¨ תעוזה.
המס××™
×‘× ×™×ž×™×Ÿ ×”×™×” ×יש ×›×–×”. בתחילת כתיבת הפוסט ×”×§×•×“× ×©×œ×™ × ×™×¡×™×ª×™ לחקות ×ותו. זו הסיבה שבסוף הפסקה הר××©×•× ×” מופיעה המילה "×ד×". ×חר כך ירדתי מזה, ורק המילה × ×©×רה בתור הד לפומפוזיות של ×× ×©×™× ×חרי×. ×× ×™ ×œ× ×œ×•×¢×’, הפומפוזיות הזו חסרה לי. בתחילת "××¡×¤×§×˜×™× ×©×œ הרומן", מדבר ××™×ן מ. פורסטר על טבעה של ×”×œ×ž×“× ×•×ª. הלמדן ×”×מיתי, ×”×•× ×˜×•×¢×Ÿ, "בוחר × ×•×©× ×¨×וי ומשתלט על כל עובדותיו ועל העובדות העיקריות של × ×•×©××™× ×©×›× ×™×". למדן מסוג ×–×” "יכול לעשות ככל העולה על לבו. ×”×•× ×™×›×•×œ, ×× × ×•×©×ו ×”×•× ×”×¨×•×ž×Ÿ, להרצות עליו לפי סדר ×”×–×ž× ×™×, שכן ×”×•× ×§×¨× ×ת כל ×”×¨×•×ž× ×™× ×”×—×©×•×‘×™× ×©×œ ×רבע מ×ות ×”×©× ×™× ×”××—×¨×•× ×•×ª, ×•×’× ×¨×‘×™× ×ž×Ÿ הבלתי חשובי×, ויש לו ידיעות × ×ותות במחקר השוו×תי הקשור ברומן ×”×× ×’×œ×™". ×× ×—× ×•, ×¨×•×‘× ×•, ×œ×ž×“× ×™× ×ž×“×•×ž×™× ×ž×וד. ×œ×‘× ×™×ž×™×Ÿ, ×•×œ× ×¨×§ לו, לדור ×”×–×”, היתה התעוזה המפוקפקת של ×”×–×™× ×•×§ מן המקרה ×ל רצף הזמן, ×ל ×”×ª×‘× ×™×ª ההיסטוריציסטית הגדולה. מי יכול ×”×™×•× ×œ×¢×©×•×ª ×–×ת, מבלי לחוש כמו ×ž× ×•×•×œ ושרלטן? יותר מכך. חישבו על המסות ×”×רוכות ההן, שבהן ×“×•×’×ž× ×”×•×œ×™×›×” לטיעון, שהוליך הל××”, בסדר גדול ומחושב היטב. ×× ×™, ×× ×× ×™ כותב ×רוך, ×× ×™ כותב ×‘×¤×¨×§×™× ×ו ×‘×¡×¢×™×¤×™× ×ž×ž×•×¡×¤×¨×™×. בין לבין – ×–×™× ×•×§. 
הצחוק
חוקרת ×חת, ששמה × ×©×›×— ×ž×ž× ×™ כרגע, כתבה ×¤×¢× ×©×œ×• בטהובן ×”×™×” כותב ×”×™×•× ×ת ×”×¡×™×ž×¤×•× ×™×” החמישית ×”×™× ×”×™×ª×” × ×—×©×‘×ª לפרודיה. ×œ× × ×™×ª×Ÿ לכתוב כך ×”×™×•× ×ž×‘×œ×™ להיחשד בגיחוך. ×פשר לומר ×ת ×ותו הדבר על ×‘× ×™×ž×™×Ÿ, ×בל הפרודיה הזו על ×”×ž×•×“×¨× ×™×–×, על ההיסטוריציז×, × ×¨×ית מעט כמו הפרודיה של מן ריי על התפילה. ×ין בזה ×©×•× ×“×‘×¨ מצחיק ×•×©×•× ×“×‘×¨ מגוחך, יש בזה רק משהו ש×תה חש בשכלך ש×מור להיר×ות מצחיק, ו×מור להיר×ות מגוחך, ××•×œ× ×œ×ž×¢×©×” ×”×•× ×›×•×œ×• עצב גדול.
×‘× ××“× – – – × ×”×“×¨.
×¤×¢× ×”×™×™×ª×™ חושב על הדור ×”×–×” ×•×œ×¢×ª×™× ×§×¨×•×‘×•×ª למדי, ×•× ×ª×§×£ עצבות. כל כך הרבהגדולה שבוזבזה לשו×. היו×, ל×חר ×©× ×™× ×©×œ ××™×ž×•× ×™× ×‘×”×˜×™×™×ª המגבעת בזוויתמסוימת וכתיבה מ×ומצת ומחושבת על × ×•×©××™× ×©×—×©×•×‘×™× ×¨×§ לי, ×× ×™ חושב עליופחות, ועצוב פחות. ×ת ×”×ž×œ× ×›×•×œ×™×” ×•×”× ×•×¡×˜×œ×’×™×” לעתיד מחליפות ההשלמה הסטו×יתוקמצוץ של ×©×ž×¨× ×•×ª., ו×ת ההבעה המהורהרת והטר×גית – חיוך עליז.
חוץ מזה – היסטוריציז×? ×‘× ×™×ž×™×Ÿ? מה ×¢× "על מושג ההיסטוריה"?
פוסט × ×”×“×¨ ל×ללה. ×× ×›×™ ×× ×™ חולק על × ×™×ž×ª ×”×’×ž×“×™× ×¢×œ כתפי ×¢× ×§×™× ×©×ž×œ×•×•×” ×ת סופו (הכתוב ×’× ×”×•× × ×”×“×¨).
תודה
×–×” מזכיר לי קטע מ"×”×יש ×‘×œ× ×ª×›×•× ×•×ª", שבו המספר מת×ר כיצד המלומד ×”×•×œ×š×•×ž×¦×˜×ž×¦× ×œ×ª×•×š ×”× ×•×©× ×©×œ×•, עד שכל מה שי×מר ב×ותו × ×•×©× ×™×¨××” לו ×›×”×‘×œ×™× ×©×œ×‘×•×¨. מצד ×©× ×™, ×ותו מלומד ×œ× ×™×¢×– לצ×ת מחוץ לקוביה הזו, ×›×™ ×”×•× ×™×•×“×¢ ×©×›×œ×©×”×•× ×™×›×•×œ לומר ×”×•× ×”×‘×œ×™× ×©×œ בור.
ו×× ×™ ×œ× ×™×•×“×¢. ×× ×™ ×œ× ×¢×¦×•×‘ ב×מת. הרשומה הזו ×”×™× ×œ×ž×¢×©×” פרדוקס.
לגבי ×‘× ×™×ž×™×Ÿ: ×”×•× ×”×™×” מרקסיסט, וככזה היסטוריציסט. ×ין לי כרגע ×ת "הרהורי×" לידי, ×בל יש ×©× ×›×ž×” ×¦×™×˜×•×˜×™× ×”×™×¡×˜×•×¨×™×¦×™×¡×˜×™× ×œ×¢×™×œ×.
×× ×™ ×œ× ×™×•×“×¢, ×›×מור. ×× ×™ ×œ× ×—×•×©×‘ ×©×‘× ×™×ž×™×Ÿ ×¢× ×§ יותר מ×× ×©×™× ×©×ž×¡×ª×•×‘×‘×™× ××™×ª× ×•×”×™×•×. ×× ×™ חושב, ×בל, ×©×‘× ×™×ž×™×Ÿ × ×•×¢×– יותר, ×œ× ×ª×ž×™×“ בצדק, מ×× ×©×™× ×›×™×•×.
לטעוןעל ×‘× ×™×ž×™×Ÿ ×©×”×•× ×¢× ×§ ו×× ×• ×¢×•×ž×“×™× ×¢×œ כתפיו וגו’, ×”×™× ×˜×¢× ×” ×ž×•×“×¨× ×™×¡×˜×™×ª.לעשות ×›×›×” ×œ×ž×•×“×¨× ×™×¡×˜, מריח מפרודיה. ×בל ל×; ×–×” פסטיש, ×•×ž×”×¡×•×’×”×¤×•×¡×˜×ž×•×“×¨× ×™, ולמה?
למה, ×יתמר?
×›×™ ×תה מר××” ×œ× ×• תחת ומדבר על ×¢× ×•×•×”. ×ין בך (×‘× ×•) ×¢× ×•×•×” ××™× ×˜×œ×§×˜×•×לית, ×œ× ×‘×מת, ולר××™×™×”: הבלוג ×”×–×”.
×œ×§×¨×•× ×ת ×‘× ×™×ž×™×Ÿ *היו×*, מכ×ן, ×”×™× ×‘×”×›×¨×— פעילות רפקלסיבית. ×”×יש מדבר עלהזיקה בין ×ž×“×™×•× ×œ×”×™×¡×˜×•×¨×™×•×’×¨×¤×™×” )(×•×œ× "היסטוריציז×"), בכל ×”×’×™×’ שהתשרבטתחת ידיו; מה כבר ×פשר לעשות ×¢× ×–×”, ×¢× ×”×ž×•×¤×¨×›×•×ª המקסימה של ×”×“×‘×¨×™× ×•×©×œ×¦×•×¨×ª×. ×ולי לכתוב ×¤×•×¡×˜×™× ×‘×‘×œ×•×’×™× ×©×›×•×—×™ ×ל. ×ולי להדביק בתוך ×ž×¡×•×ª×œ×§×œ×™×™× ×‘×¨×’.
ל××˜×¢× ×ª×™ על ×‘× ×™×ž×™×Ÿ ×©×”×•× ×¢× ×§, ו×× ×• ×¢×•×ž×“×™× ×¢×œ כתפיו (למרות ש×ת ×œ× ×”×¨××©×•× ×”×©×ž×ª×¢×§×©×ª ×œ×§×¨×•× ×ת הפוסט ×”×–×” כך); ×’× ×œ× ×“×™×‘×¨×ª×™ על ×¢× ×•×•×”, דיברתי על ×¡×•×’×ž×¡×•×™× ×©×œ ×¢× ×•×•×”.
×פרשן: הקפיצה ×”×‘× ×™×ž×™× ×™×ª, מהדבר ×ל הרצף ההיסטורי, ××™× ×” בלתי ×פשרית היו×.×× ×©×™× ×¢×•×“ ×¢×•×©×™× ×ת הקפיצות הללו, ב×ופן מופרך יותר ×ו פחות. ×בל הקפיצההזו ××™× ×” × ×•×—×” לי, ×•× ×“×ž×” לי ×©×”×™× ×œ× × ×•×—×” ליותר ויותר ×× ×©×™× (×•×”× ×”, ×× ×™×ž×‘×¦×¢ ×ת הקפיצה בעצמי, ×בל שימי לב – ×‘×¦× ×™×¢×•×ª).
ולכן ×œ×§×¨×•× ×ת ×‘× ×™×ž×™×Ÿ ×”×™×•× ××™× ×” בהכרח פעולה רפלקסיבית. פעולה ×¨×¤×œ×§×¡×™×‘×™×ª×”×™× ×œ×˜×¢×•×Ÿ כיצד יש ×œ×§×¨×•× ×ת ×‘× ×™×ž×™×Ÿ היו×; לומר משהו על היחס בין ×ופןהטיעון ×”×‘× ×™×ž×™× ×™ ל×ופן הטיעון של ×™×ž×™× ×• (×•×”× ×”, הקפיצה שוב. ×בל שימי לב -×‘×¦× ×™×¢×•×ª).
×ת הערתך ×”××—×¨×•× ×” לגבי מופרכות ×”×“×‘×¨×™× – ××™× ×™ מבין.
×× ×™ חושבת ש×× ×™ ×פסיק עכשיו.
I’ve been using thc infused drink ordinary on account of all about a month for the time being, and I’m indeed impressed by the positive effects. They’ve helped me perceive calmer, more balanced, and less anxious from the beginning to the end of the day. My sleep is deeper, I wake up refreshed, and sober my pinpoint has improved. The attribute is distinguished, and I appreciate the accepted ingredients. I’ll definitely preserve buying and recommending them to person I identify!