(מוקדש לתל-××‘×™×‘×™× ×‘×שר ×”× ×©×)  חשדה של גיתית ×™×נגמן התעורר ×›×שר חברה לספסל הלימודי×, ×¢.ב.[1], הצהיר ×‘×¤×¢× ×”×©× ×™×”, בנחישות יוצ×ת דופן, ×ך תוך חוסר-יכולת ממזרי להסתיר זנב-חיוך, ×©×”×•× ×¢×™×§×© בדעתו להיות נוכח השנה בטקס ×™×•× ×”×–×›×¨×•×Ÿ לחללי צה"ל של בית-הספר[2]. "×× ×™ חושב שזה חשוב" ×מר בפשטות, "×לו בכל ×–×ת בוגרי בית-הספר שנפלו במלחמות, ×”× ×”×§×¨×™×‘×• ×ת ×—×™×™×”× ×‘×©×‘×™×œ ש×נחנו נוכל להמשיך ×ת שלנו, וזה המינימו×, לדעתי, ש×× ×™ יכול לעשות בשביל×."[3] 
 במ×מר מלומד שפרסמה תוך שבוע בבט×ון בית-הספר[4], ×”×™× ×‘×™×©×¨×”, כנקבת-נשר ×רוכת-רו××™, ×ת לידתו של ההפוך-על-הפוך: "בנסיון נו×ש להחלץ מקליש××”, להתחמק מכל מה שכבר × ×מר, נעשה, נחווה, נחשק – ו××£ שוכפל ושובט – ×—×•×–×¨×™× ×לו מ×יתנו שמחוייבי×, ×ž×˜×¢× ×¢×¦×ž×, למ×בק ל"×ותנטיות" ×•×œ×§×™×•× "מקורי" (×× ×›×œ×œ ניתן עוד להשתמש ×‘×ž×™×œ×™× ×”×œ×œ×•[5]) ×ל הקליש×ות הקל×סיות, הבסיסיות ביותר, שמכיוון שמעמדן כקליש×ות ותיק כל-כך, ×“×•×•×§× ×ימוצן המחודש מעיד על סוג סוטה של מקוריות. ×›×שר הקונצנזוס עצמו, תוך נסיונות ×¤×ª×˜×™×™× ×ž×©×œ×• להיות "IN"[6] – דוחה בלעג נכסי-צ×ן-ברזל ×©×•×¨×©×™×™× (לדוגמ×, מצהיר ×›×™ ×”×•× ×¨×•×¦×” להיות ×’'ובניק, ×ו, כמובן, ×›×™ ×›×£ רגלו ×œ× ×ª×“×¨×•×š בטקסי יומ"×– ×ו שו××”), חייב ×”×ווג×רד לשעוט עוד קדימה – ××œ× ×©×ž×›×™×•×•×Ÿ שקדימה יותר ×ין[7], מבצע החלוץ ×“×•×•×§× ×”×™×¤×•×š ל×חור ורוכב שנית ×ת ×”×ידיליה הסוכרינית של ילדותו. זהו, רבותי, ×חד מביטוייו ×”×¢×™×§×¨×™×™× ×©×œ ההפוך-על-הפוך."[8]  המורה שהיה ×חר××™ על ההעמדה בשנה שעברה ×”×™×” ×חר××™ ×’× ×”×©× ×”, ולכן הטקס כולו הדהד כמעין מחווה חנפנית לזה ד×שתקד. ×¢× ×–×ת, התלמידה ששרה ×ת ××—×™-הצעיר-יהודה התעלתה על עצמה, ×•×’× ×לו ששרו למי-ש×ינו-מ×מין-קשה-לו-לחיות-השנה היו מצוינות. משורת ×”×”×•×¨×™× ×”×©×›×•×œ×™× × ×©×ž×¢×• קינוחי-××£. ×¢.ב. פער ×¢×™× ×™×™× ×ž×¨×•×ª×§×•×ª ופיו מלמל "××™×–×” יופי, ××™×–×” יופי".  במ×מרה ממשיכה ×™×נגמן ומר××” כיצד "קירבה מחודשת זו ×ל מחוזות ינקות ××™× ×” ×–×”×” כלל[9] ל×ותה ×מונה תמימה שעוררו ××•×ª× ×›×“×•×¨×™ נירמול שוטפי-מוח, שכן ××– היו "×מיתות" ×לו ברורות ומובנות מ×יליהן, תוקפן ×œ× ×¤×•×§×¤×§ ולו לרגע ומשמעותן לחיי כולנו פעמה בחזנו ×¢× ×›×œ דפיקת לב. כעת, מ×ידך, החזרה ×ליהן ×”×™× ×ž×•×“×¢×ª, פקוחת-×¢×™× ×™×™× ×•× ×˜×•×œ×ª-תמימות, ×›×ל הורה קשיש, חיוור ומפרפר. לכן, ב×ופן ×ירוני, החוויה המתיימרת ל×ותנטיות ××™× ×” שלמה ו×ורגנית: ×ין ב×מת התרגשות של ×מונה × ×יבית, ולמרות חותמת המקוריות על הבקבוק, תוכנו מזוייף כחיוך מ×ולץ"[10].  "×× ×™ שונ×ת ×ותך" לחשה גיתית לע'. "ו×× ×™ ×œ× ×—×•×©×‘ ×©×‘×™×•× ×›×–×” צריך להתעסק ×‘×—×™×›×•×›×™× ×ישיי×", הביט בה ×”×•× ×‘×¢×™× ×™ דבש.  —  [1] ×”×©× ×”×ž×œ× ×”×•× ×¢×•×ž×¨×™ בובסון.  [2] בית-הספר מור-ילין, ×§. ×ונו, הטקס של שנת 98'.  [3] כך ב×מת ×מר!  [4] "לידתו של ההפוך-על-הפוך", לומדימסבבה, גליון 19, 11.5.98, עמ' 5-6.  [5] "×•×¢×¦× ×”×¢×œ×ת הספק ועיטורן במרכ×ות מכשיר, כמובן, ×ת השימוש המילי×" – הערה שהוספה ×¢"×™ המחברת בכתב-יד על טיוטת המ×מר.  [6] = מגניב.  [7] פולחן השטן דבילי מדי.  [8] ש×,ש×.  [9] הדגש במקור.  [10] ש×,ש×.
		
יפה ×מרת!
קרעת ×ותי 🙂
תומר שלו×, מדוע ××™× ×š מריץ יותר כתבות? ×”×× ×תה עסוק בדבר מה ×חר , ×הבת מ×וד ×ת שיטת כתיבתך ו×פילו בכמה ×ž×§×¨×™× ×”×™×–×ª×”×ª×™ עימך , ×”×× ×תה חש בטוב? ×תה עדיין עוזר ×œ× ×¤×’×¢×™ ×”× ×¤×©? ×ולי תכתוב לי ל×מייל. תודה על ההקשבה.
יהודית,
×צלי הכל בסדר, תודה.
×× ×™ כותב ×œ× ×ž×¢×˜ – ×ת יכולה ×œ×§×¨×•× ×ותי בבלוג שלי: http://www.notes.co.il/tomer
×•×œ× ×ž×¦×תי ×ת המייל שלך כדי לכתוב לך ב×ופן ×ישי, סליחה.