סיכות ביטחון ועניבות
בספרו היפה והכיפי מ×ד לקרי××” "תת תרבות פ×× ×§" (תרגו×: רונה כהן, הוצ×ת רסלינג) מנתח דיק הבידג' ×ת תופעת התת- תרבויות שצמחו בבריטניה של×חר מלחמת ×”×¢×•×œ× ×”×©× ×™×™×”. ×”×•× ×ž×“×‘×¨ בעיקר על תת-תרבויות מובחנות מבחינה סטייליסטית כמו מודס (קיצור של מודרניסטי×), טדי בויז, סקינהדס, גל×× ×¨×•×§ וכמובן הפ×× ×§, שכל ×חת מהן פיתחה ×¡×ž×ž× ×™× ×—×™×¦×•× ×™×™× ×‘×¨×•×¨×™×, שנועדו להבהיר ×ת ×”×ופן שבו חבריה ×ž×ª× ×’×“×™× ×œ×”×’×ž×•× ×™×” השלטת, ×¡×™×ž× ×™× ×שר יש ×œ×”× ×™×—×¡×™ ×”×–× ×” ×”×“×“×™×™× ×¢× ×”×ž×•×–×™×§×” השולטת בסצינה. הגל×× ×¨×•×§ ×¢× ×”× ×¦× ×¦×™× ×•×”×ž×™× ×™×•×ª המעורפלת, המודס ×¢× ×”×¢× ×™×‘×•×ª והסגנון הבריטי ×”×ž×•×’×–× ×©×¢×™×§×¨ ×ת הנימוס מתוכן, והפ×× ×§ ×¢× ×¡×™×›×•×ª הביטחון, המוזיקה ×”×לימה וההתנהגות ×”×ינפנטילית, ×שר ×–×¢×§ ×ת חוסר התוחלת ×©×‘×§×™×•× ×œ×©×ž×™×™×. 
לטענת הבידג', זהו התהליך שקורה ×¢× ×ª×ª-תרבויות מרהיבות עין (כפי שמכנה ×–×ת הספר בעברית. ×ª×¨×’×•× ×©×œ מה, ×× ×™ תוהה):
1.    השכבות החלשות נתקלות בקשיי היו×-×™×•× ×•×‘×¨×™×—×•×§ מן ההגמוניה. ברקע, ×”×ינטרפלציה של ×לתוסר ותודעת המעמד של מרקס.
2.    ×”×¦×¢×™×¨×™× ×¨×•××™× ×ת ×”×•×¨×™×”× × ××‘×§×™× ×‘×œ×™ ×œ×”×•×¦×™× ×”×’×”, ×•×”× ×¨×•×¦×™× ×œ×¦×¢×•×§ ×ת הבעיות שלה×. 
3.    ×”×¦×¢×™×¨×™× ×ž×¤×ª×—×™× ×¡×™×ž× ×™× ×ž×—×ª×¨×ª×™×™× ×שר מבט××™× ×ת השונות ו×ת החתרנות שלה×. ברקע, ×”×ž×™×ª×•×¡×™× ×©×œ ב×רט ושרירותיות הסימן של דה-סוסייר.
4.    ×”×¦×¢×™×¨×™× ×”×œ×‘× ×™× × ×ª×§×œ×™× ×‘×¦×¢×™×¨×™× ×”×©×—×•×¨×™×, ×שר החתרנות ×©×œ×”× ×”×™× ×‘×¢×œ×ª ×–×™×§×” הסטורית ברורה הרבה יותר, ו×שר החתרנות ×©×œ×”× × ×ª×ž×›×ª בחלקה על ידי דור ההורי×, ×©×©×•×ª×¤×™× ×œ×˜×§×¡×™× ×“×ª×™×™×-×—×‘×¨×ª×™×™× ×©×œ געגוע למולדת השחורה.
5.    ×”×¦×¢×™×¨×™× ×”×œ×‘× ×™× ×ž×›× ×™×¡×™× ××œ×ž× ×˜×™× ×©×—×•×¨×™× ×œ×ª×•×š ההתנגדות שלה×, ×•×ž×¤×ª×—×™× "×תניות לבנה".
6.    התקשורת מגלה ×ת תת התרבות. ×”×™× ×ž×’×™×‘×” ב×חד משני ×”××•×¤× ×™× ×”×‘××™×: ×וי ו×בוי, ×”× ×™×•×¨×§×™× ×‘×©×“×” התעופה, עוד מעט ×”× ×™×¨×¦×—×• לנו ×ת ×”×™×œ×“×™× ×”×—×ž×•×“×™× ×©×œ× ×•. ×ו. תר×ו ××™×–×” ×ž×©×•× ×™× ×”×, ×”× ×œ×•×‘×©×™× ×¡×™×›×ª ביטחון ב××£. 
7.    תת התרבות מתרחבת. ×”×¡×™×ž× ×™× ×שר היו ×‘×¨×•×¨×™× ×œ×›×œ ×חד מחברי תת-התרבות ×›×שר הייתה קטנה, ×”×•×¤×›×™× ×œ×ž×ª×•×•×›×™ תקשורת עבור מספר גדל והולך של ×—×‘×¨×™× ×‘×ª×ª-התרבות.
8.    נציג בולט של תת-התרבות מגיע לתקשורת. מתעוררת שערורייה מוסרית. (בהקשר ×”×–×”, דבורי שלח לי לינק מהמ×, של ××™×’×™ פופ עושה שערוריה מוסרית זוט×, ב××ž×¦×¢×™× ×©×”×™×•× ×פילו ×œ× ×”×™×• ×–×•×›×™× ×œ×”×¨×ž×ª גבה) 
9.    ×”×¡×™×ž× ×™× ×”×ž×–×”×™× ×©×œ תת-התרבות ×”×•×¤×›×™× ×œ×ž×•×¦×¨×™ צריכה. למשל, דוגמניות בחצ×יות מיני ×¢× ×¡×™×›×•×ª ביטחון ובגרביוני רשת ×ž×ª×—×™×œ×™× ×œ×”×•×¤×™×¢ על מסלולי ×”×ופנה.
10.    התקשורת מתחילה לדווח על ×”×נושיות של חברי התת-תרבות. 
11.    הסגנון מעוקר מהחתרנות שלו, וההגמוניה שבה ×‘×©×œ×•× ×œ×‘×¡×™×¡×”.
×פשר לטעון כל מיני ×“×‘×¨×™× × ×’×“ התי×ור ×”×–×”. ×”×•× ×ž×ª×¢×œ× ×ž× ×©×™×, ×™×מרו הפמיניסטיות המרירות. ×”×•× ×ž× ×™×— הבדל ברור בין סגנון ×¢× ×ª×•×›×Ÿ לבין סגנון מעוקר, ×™×מרו הפוסט-×ž×•×“×¨× ×™×¡×˜×™×™× ×”× ×•×“× ×™×§×™×. ×”×•× ×ž×ª×¢×œ× ×ž×¡×ž×ž× ×™ המיניות ×”×‘×•×˜×™× ×©×œ תת-התרבות ×™×מרו חוקרי הקוויריות, ×‘×¢×•×“× ×ž× ×“× ×“×™× ×ת הדילדו על ×—×’×•×¨×ª× ×œ×›×ן ולכ×ן. ×בל בסך הכל, זהו תי×ור יפה על ×”×ופן שבו ההגמוניה מנכסת לעצמה ובולעת ×ת ניסיונות החתרנות.
תת תרבויות (מודס)
×ינטרנט ××™×– פ×ן
לפי ×”×¡×™×ž× ×™× ×”×ž×–×”×™× ×©×œ הבידג', ×”×ינטרנט ×”×•× ×¡×•×’ של תת-תרבות. 
יש ×ת התגובה התקשורתית:
1.    צעירה התלוצצה ×¢× ×¢×¨×‘×™ בצ'×ט וקיפחה ×ת ×—×™×™×”. ×›×•×œ× ×ž×›×™×¨×™× ×ת סוג הכותרות ×”×–×”, ×©×’×•×¨× ×œ×›×œ כתבי הטכנולוגיה ×‘×¢×•×œ× ×œ×—×¤×© ×ת החתול הקרוב כדי ×œ×”×•×¦×™× ×¢×œ×™×• עצבי×. זהו סוג הכותרות ×©×›×•×œ× ×™×—×“ ×ת ×”×—×‘×¨×™× ×‘×§×”×™×œ×ª ×”×ינטרנט, בדומה ×œ×“×™×•×•×—×™× ×¢×œ מהומות שחוללו המודס בשכונה בלונדון, ומזהיר מפני הפריצות המוסרית שמתחוללת ש×, ×‘×ž×•×¢×“×•× ×™× ×”×פלי×.
2.    ב×יביי ×ž×•×›×¨×™× ×ת פתח תקווה. לתת-תרבות יש הומור, וההומור ×”×–×” משתמש בקונבנציות הידועות לכל חברי תת-התרבות כדי ליצור ×”×’×—×›×”. ×›×שר התקשורת, ברגליה הגסות וחסרות החן, מנסה לדרוך בתוך תת-התרבות, הרבה ×¤×¢×ž×™× ×”×™× ×“×•×ž×” ×œ×¡×‘×ª× ×©×ž× ×¡×” לרקוד ×לקטרו בחתונה. ×”×™× ×—×¡×¨×ª כל יכולת להבין ×ת ×”×ž×¡×¨×™× ×”×ž×ª××™×ž×™× ×•×œ×©×›×¤×œ ×ות×. ×–×” דומה לכתבות על "תר×ו ××™×–×” ×ž×©×•× ×™× ×”×¤×נקיסטי×, יש ×œ×”× ×©×™×¢×¨ סגול", שהבידג' מדבר עליה×.
×בל לכ×ורה ×”×ינטרנט חסר ×ת ×למנט הסטייל הייחודי ש×ופייני לתת-התרבות. ××œ× ×× ×›×Ÿ ×œ×•×§×—×™× ×ת ×”×–×¢×§×” של ר×שית ×”×ינטרנט "הוריי, ×ין לי זהות קבועה ו×ין לי גוף קבוע" בחשבון, ×•×ž×’×œ×™× ×›×™ חוסר הסטייל ×”×•× ×למנט מכוון ומרכזי בהבנייה של תת התרבות ×”×ינטרנט.
×–×” דבר כל כך ×דיוטי וכיפי (גל×× ×¨×•×§)
מלונקקות
×›×•×œ× ×ž×“×‘×¨×™× ×¢×œ הסדרה החדשה של הוט: מחוברות. ×ורי ×מר לי שזה ניסיון מעניין בכוח של המצלמה. זוש כתבה על ×–×” שכולן ×©× × ×¨×ות ×ותו דבר. וצביקה כתב על החשיפה, שמבוססת על ×–×” שלכולנו יש ×ת ×ותו פטנט. 
ולדעתי, מחוברות ×–×” ×ינטרנט. ×× ×©×™× ×©×œ× × ×ž×¦××™× ×‘×ינטרנט ×™×›×•×œ×™× ×œ×ª×”×•×ª על החשיפה, ועל זרוב שמדברת על התנוחות בחיי המין שלה, ×בל כל מי ×©×§×¨× ×‘×œ×•×’ ×ישי ×‘×—×™×™× ×©×œ×•, יודע ש×לו בדיוק ×”×—×•×ž×¨×™× ×ž×ž× ×• ×”×•× ×¢×©×•×™: הבדידות, ×”×ינטימיות, מין, מריבות ×¢× ×‘×Ÿ הזוג, הש×יפות, ×•×”×—×™×™× ×”×לו, ×©×¢×•×‘×¨×™× ×™×•×ž×™×•×, ל×ט ל×ט, ומבי××™× ××™×ª× ×ת כל הפיכסה. 
×”×¦×™×œ×•× ×”×•× ×¡×•×’ ×”×¦×™×œ×•× ×©×”×ינטרנט כבר רגיל בו. בחורה הולכת ומצלמת ×ת ×”× ×¢×œ×™×™× ×©×œ×”. בחורה שוכבת על מיטה והמצלמה מכוונת עליה כך ×©×”×™× × ×ž×¦×ת ×œ× ×‘×ž×¨×›×– הפריי×, ×‘×¦×™×œ×•× ×ž×¨×•×©×œ שכזה, כמו השכיבה שלה. בחורה מתעדת ×ת ×”×¨×’×¢×™× ×ž×•×œ המר××” ×©×‘×”× ×”×™× ×”×•×¤×›×ª מ"×יך שקמתי בבוקר" ל"מהממת ש××ª× ×¨×’×™×œ×™× ×œ×¨×ות". בחורה מצלמת בחור מתקרב ×ליה לנשיקה, ×›×שר הנשיקה מתרחשת "מ×חורי" המצלמה. כל ×לו הפכו, כך נדמה לי, לקונבנציות ב×ינטרנט. זהו סוג ×”×¦×™×œ×•× ×שר מטשטש ×ת ההבדל בין "מרכזי" ל"שולי", בין מרכז ×”×¤×¨×™×™× ×œ×¦×“×“×™×•, והופך ×’× ×ת ×”×¨×’×¢×™× ×”×˜×›× ×™×™×, שבהוליווד ×ž×ª×¢×œ×ž×™× ×ž×”×, לר××•×™×™× ×œ×ª×™×¢×•×“. 
×”×¦×™×œ×•× ×”×–×” והחשיפה הזו הן כל כך קונבציות, ש×פילו הבחורות שמשתתפות במחוברות מודעות להן, ומשתמשות בהן. יש למשל קטע שחנה רטינוב, בחורה בת 16 מחולון, רוקדת מול המחשב. ×–×” נר××” בדיוק כמו ליטל והחברה שלה ב"×”×™×™". ×”×§×˜×¢×™× ×©×œ דודה מלכה, נר××™×, ב×ופן ×œ× ×ž×¤×ª×™×¢, בדיוק כמו הבלוג שלה. זרוב, ×¢× ×”×קסצנטריות המחושבת בקפידה שלה, משחקת, וכמובן ×œ× ×‘×¤×¢× ×”×¨×שונה, בדיוק על הקונבציה ×”×ינטרנטית של "×ל תתנו למר××” להטעות ×תכ×, ×”× ×”, לי יש שיער ורוד, ודוקטורט ב×סטרופיזיקה"
נדמה לי שמה שקורה פה ×”×•× ×‘×“×™×•×§ הרגע ש×ותו מת×ר הבידג': הרגע שבו תת-התרבות מגיעה לטלוויזיה. זהו הרגע שבו תת התרבות הופכת לכלל התרבות, והרגע שבו דודה מלכה הופכת להיות לי×ת בר-×ון, בת 36 (×ולי 37? ×œ× ×–×•×›×¨×ª) גרושה ובלוגרית. הרגע שבו ההגמוניה פורשת ×ת ידיה ×”×רוכות והדביקות, ולוקחת ×ת המרחב ×”×ישיותי ש×פשר להציג למשל בבלוג של×, ומרכזת ×ותו לכדי כמה ×ž×œ×™× ×©×ž×™×™×¦×’×•×ª ×ת הקטגוריות הנודעות בתרבות שלנו. הרגע שבו בחורה בלבוש בדסמי שמתנשקת ×¢× ×‘×—×•×¨ בבגדי ×ישה ×ž×ª×§×¨×‘×™× ×œ×ž×™×™× ×¡×˜×¨×™×. 
ו×× ×™ חייבת להגיד, בתור בחורת ×ינטרנט, שהרגע ×”×–×” משמח ×ותי. ר×שית, ×›×™ ×–×” משמח ×©×›×•×œ× ×ž×¦×˜×¨×¤×™×. ×× ×”×ינטרנט ×”×•× ×›×•×— צרכני ×›×” מוצהר ×©× ×•×ª× ×™× ×œ×• ×¤×¨×™×™× ×˜×™×™×, ××– ×œ×›×•×œ× ×‘×מת ×™×”×™×” בלוג, ובלוג ×–×” ×›×™×£. שנית, ×›×™ חתרנות ×œ× × ×¢×œ×ž×ª, ותת תרבויות נוצרות תמיד, ו×× ×œ×§×—×• מה×ינטרנט ×ת החתרניות שבחשיפה ×•×‘×¦×™×œ×•× ×”×ž×¨×•×©×œ, ××– ×”×ינטרנט ×ו ×ž×“×™×•× ×חר ×™×ž×¦×™× ×¦×•×¨×” ×חרת ×œ×‘×˜× ×ת ההתנגדות, וזה ממש מסקרן. ××•×ž×¨×™× ×©×™×”×™×” פה שמח, ×חרי שהגעתי.
 
		

×ž×¢× ×™×™×Ÿ.
יש לי ×’× ×”×¡×ª×™×™×’×•×ª: ×ולי הסיבה לרדוקציה שהמצלמה כביכול עורכת לדמות ×”××™× ×˜×¨× ×˜ המרהיבה ×”×™× ×¤×©×•×˜ מדיומ×לית? ויש ×’× ×ž×¦×‘ ש×פשר לה××©×™× ×‘×–×” ×ת ×”× ×©×™× ×©×ž×©×ª×ª×¤×•×ª ×‘×ª×›× ×™×ª: ×ת בלוגרית, ×–×ת הדמות ש×ת רגילה לייצר לעצמך, קיבלת מצלמה והכל ×בל ×ž×‘×—×™× ×ª×š, ×ת עדיין מבלגגת. × ×“×ž×” לי שזה וד××™ × ×›×•×Ÿ לגבי דודה מלכה, זרוב ×•×“× ×” ספקטור.
טוב. ×× ×™ צריך לחשוב על ×–×” עוד. × ×“×ž×” לי שיש לי הרבה מה להגיד.
×בל לגבי ××™×’×™ פופ – יש ר×יון הרבה יותר ×ž×¢× ×™×™×Ÿ, כשהפ×× ×§ רק × ×•×œ×“, שמצליח להעביר ×ת רגע הלידה בצורה מבריקה ועצובה כמו שצריך. ו×ולי מסביר למה ××™×’×™ פופ ×›×–×” חשוב בתור מולידה של תת תרבות. ×”×יכות זוועתית, ×בל המילי×, ×ך המיליׅ.
http://www.youtube.com/watch?v=kqxcgPPdYwo&feature=fvw
×•×”× ×” עוד דוגמה לתקשורת שמ×מצת ×ת תת-תרבות ×”××™× ×˜×¨× ×˜: מגיש בפוקס × ×™×•×– מבצע ב×ולפן ×ת ×”×œ×™×™× ×’-ד×ון-×’×™×™× ×©×”×ª×¤×©×˜ בפייסבוק:
http://news.sky.com/skynews/Home/video/The-Lying-Down-Game-Skys-Martin-Stanford-Has-A-Go-At-The-Latest-Facebook-Craze-With-John-Carden/Video/200907215335560?lpos=video_News_in_Video_Home_Region_6&lid=VIDEO_15335560_The_Lying_Down_Game%3A_Skys_Martin_Stanford_Has_A_Go_At_The_Latest_Facebook_Craze_With_John_Carden
למחתרתיות יש ביקוש. לכן תמיד ×”×™× × ×‘×œ×¢×ª בתוך השיטה. תמיד יש מישהו שיודע ×יך ×פשר לעשות ×ž×ž× ×” כסף. וזה קצת עצוב ×©×’× ×ª× ×•×¢×•×ª שיוצ×ות במישרין × ×’×“ תרבות הצריכה בסופו של דבר "מול×מות" ×¢"×™ הקפיטליז×. כמו, למשל, מודעות ×קולוגית.
×–×” ×œ× ×ומר שה××™× ×˜×¨× ×˜ ×œ× ×™×©×ž×© יותר ×ת המחתרתיות. ×בל ×× ×—× ×• ×¦×¨×™×›×™× ×œ×‘×“×•×§ ביתר ש×ת מתי ×× ×—× ×• ×ž× ×•×¦×œ×™× ×•×ž×ª×™ ×× ×—× ×• ×‘×©×‘×™×œ× ×•.
××™×”, ×œ×™× ×§ היסטרי. ×–×” יותר מסובך ממה ×©× ×™×¡×™×ª×™ להציג ×›×ן. ר×שית, ×–×” ×œ× ×”× ×™×¡×™×•×Ÿ הר×שון ×œ×”×›× ×™×¡ ×ת ×”××™× ×˜×¨× ×˜ לטלוויזיה (יש למשל ×ת "מסכי×", שעשתה ×ת ×–×” בצורה מעולה לדעתי). ×©× ×™×ª, כן, להשתמש בבלוגריות זו דרך קלה יחסית ×œ×”×‘×™× ×ת ×”××™× ×˜×¨× ×˜ לטלוויזיה. ושלישית, ×ין כבר טלוויזיה ×חת, כמו שברור ש×ין ××™× ×˜×¨× ×˜ ×חד. ×× ×™ חושבת, וכ×ן ×× ×™ לגמרי ×ž× ×—×©×ª, שבחו"ל בכל מקרה הטלוויזיה ×©×ž×¨× ×™×ª פחות ביחסה ל××™× ×˜×¨× ×˜. ורביעית, ב×מת תלוי ל××™×–×” ×פסקט של ×”××™× ×˜×¨× ×˜ ×ž×ª×™×™×—×¡×™× (טוויטר ב×יר×ן ×–×›×” לדקות ×¤×¨×™×™×ž×˜×™×™× ×‘×œ×™ סוף). ולמרות כל ההסתייגויות ×”×לו, × ×“×ž×” לי שזו ×”× ×§×•×“×” התרבותית שבה ×× ×—× ×• × ×ž×¦××™×.
×סף, ×œ×™× ×§ היסטרי ×’× ×תה. ו×× ×™ ב×מת חושבת שבגלל כל מה שעבר מ××–, ××£ ×חד כבר ×œ× ×™×›×•×œ ×œ×”×ª× ×”×’ ×›×›×” והליחשב ××•×ª× ×˜×™.
×קס, כן, ×–×” ×ספקט בעייתי של ×”×¢× ×™×™×Ÿ. ×× ×™ מבטיחה שכשמישהו ×™× ×¡×” למסחר ×ת הסיפור ×”×מיתי, ×× ×—× ×• × ×™×§×— ×ת ×”×ž×œ×™×•× ×™× ×בל × ×“××’ ×©×”× ×™×™×œ×›×• למטרות טובות, מלבד כמובן ×œ×—×™×™× ×”×˜×•×‘×™× ×©× ×¢×©×” ×œ× ×•.
כמה זמן × ×—×›×” לדבר הגדול הב×, ××”?
×•× ×¨××” לי שיש צדק רב בדבריה של ××™×” לגבי המוגבלות בתפישה של המצלמה ×›××§×¡×˜× ×¦×™×” של המקלדת. בזמן הצפייה ×× ×™ זוכרת שחשבתי לעצמי שהן מ×וד מרוכזות בתיעוד עצמי ופחות בתיעוד של הסביבה, ושמשהו בשיווי המשקל בין ×”×“×‘×¨×™× ×ולי מטה ×ת ×”×›×£ לכיוון התחושה הזו של התרכזות מקסימלית, × ×¨×§×™×¡×™×¡×˜×™×ª בעצמן. כש××“× ×›×•×ª×‘ על עצמו בבלוג, יש ×§×•× ×˜×§×¡×˜, יש ס×בטקסט, יש יכולת ×œ×”×‘×™× ×œ×–×” ××™×¨×•× ×™×” ×ו לפחות להיות מודע. כשמצלמה × ×›× ×¡×ª לו לחיי×, ×”×™×—×¡×™× ×©×œ×• ×תה ×”×•×¤×›×™× ×œ×”×™×•×ª חזות הכל.
וחברה שלי מוסיפה תהייה שעוד ×œ× ×§×¨×תי ב××£ פוסט: למה הן כולן ××©×›× ×–×™×•×ª?
השמח ב××™× ×˜×¨× ×˜ ×”×•× ×©×”×ž×”×¤×™×›×” ×”×™× ×”×ž×“×™×•×. ×ין דרך ×›×–×” "התקשורת מתחילה לדווח על ×”×× ×•×©×™×•×ª של חברי תת-התרבות". ×›×™ התקשורת ×œ× ×ž×¢× ×™×™× ×ª. ההיפך, ×”×™× × ×’×¨×¨×ª, והמחוות שלה לתת התרבות שוחטות לה ×ת ×”××ž× (למשל הרי×ליטי, ×©×©×™× ×” ל×× ×©×™ הטלוויזיה כל מה ×©×”× ×™×•×“×¢×™× ×¢×œ ×”×ž×“×™×•× ×©×œ×”×). הפ×× ×§ ×”×™×” צריך ××™×–×” מ×דרשיפ כדי להגיע דרכו ×ל ×”×”×ž×•× ×™×, ×•×ž×©× ×”×•× ×”×ª×¢×•×•×ª, ×בל מחוברות מגיע ×œ×¢×•×œ× ×›×©×”×‘×œ×•×’×¡×¤×™×¨×” כבר × ×§×¨×ת על ידי מ×ות ×לפי ישר×ליות וישר×לי×. ××£ ×חד כבר ×œ× ×™×›×•×œ לספר ×œ×”× ×ž×” ×–×” בלוג, ×ו מי ×”× ×›×©×”× ×‘×œ×•×’×¨×™×. ×יטס טו לייט. לדעתי, כבר מזמן × ×™×¦×—× ×•.
×ין דבר יותר פ×תטי מלשמוע קריין חדשות בטלוויזיה ×ו ברדיו מדבר בהטעמה מודגשת על "רשת ×”××™× ×˜×¨× ×˜" ומשהו שקרה "ש×" ×•×ª×ž×•× ×•×ª שפורסמו "ש×". הטלוויזיה ממשיכה להתייחס ל××™× ×˜×¨× ×˜ כמו ×ל ××™×–×” מועדון ×פל בעוד שהטלוויזיה ×”×™× ×”×¡×œ×•×Ÿ הל×ומי "המקו×" המו×ר, כיכר העיר.
זוש, ×× ×™ ×œ× ×‘×˜×•×—×” ש×ת צודקת. ×× ×™ חושבת ש×ולי ההיפך. בבלוג כתוב יש ×ולי יותר שליטה על מה × ×›× ×¡ ×ליו ומה ל×. כשספקטור, לצורך ×”×¢× ×™×™×Ÿ, מצלמת ×ת עצמה במקלחת, ×”×™× ×ž×¦×œ×ž×ª ×œ× ×¨×§ ×יך ×”×™× ×ž×ª×פרת, ××œ× ×’× ×יך × ×¨×ית המקלחת, והמקלחת הזו מספרת ×“×‘×¨×™× ×©×”×™× ×ולי ×œ× ×”×™×™×ª×™ מרחיבה ×¢×œ×™×”× ×‘×›×ª×™×‘×”. משהו ב×רטי×× ×™ ×›×–×”, סטייל ×¤×•× ×§×˜×•× ×•×¡×˜×•×“×™×•×.
×•×‘× ×•×’×¢ לתהייה ×”××©×›× ×–×™×ª, כמו ×’× ×”×ª×”×™×™×” שלך על ×יך שהן × ×¨×ות, דעתי ×‘×¢× ×™×™×Ÿ ×œ× ×ž×’×•×‘×©×ª. ×× ×™ תמיד × ×–×›×¨×ª במה ×©×ž×¡×¤×¨×™× ×œ×™ על ×”×›× ×¡ ×”×¤×ž×™× ×™×¡×˜×™, שבו בכל מושב צריך להיות ייצוג ל××©×›× ×–×™×” סטרייטית, ללסבית, למזרחית, ולערביה. ×‘×›× ×¡ ×”×חרון, שעסק ×©×˜×¨× ×¡×™×, ×”×™×” צריך ×’× ×˜×¨× ×¡/ית בפ×× ×œ. זו דרישה בעייתית ×‘×¢×™× ×™×™.
צביקה, לדעתי בתוך ×¢×ž× ×• ×× ×—× ×• שבויי×. ×ין ×œ× ×• ×©×•× ×“×¨×š לדעת מה "×”×ž×™×™× ×¡×˜×¨×™×" חושב על ×”××™× ×˜×¨× ×˜ ועל בלוגי×. ×× ×—× ×• בתוך התת-תרבות. כש××™×’×™ פופ יושב ×©× ×ž×•×œ המר×יין, ×•×¤×•× ×” לקהל ×›×™ ×”×•× ×™×•×“×¢ ×©×”×•× ×ž×‘×™×Ÿ ×ותו, ×”×”×‘×—× ×” בין תת-התרבות ×œ×ž×™×™× ×¡×˜×¨×™× ×‘×¨×•×¨×”. ×›×ן ×× ×™ חושבת שהסיפור מורכב יותר.
של, ×–×” בדיוק מה ש×× ×™ ×ž× ×¡×” להגיד, שהתייחסויות ×›×לו סופן שייעלמו די בקרוב.
בבלוג יש יותר שליטה בעיקר ×›×™ השליטה ×”×™× ×©×œ הכותב. ×ין עורך על. במחוברות הן יכולות ×œ×¦×œ× ×•×œ×¦×œ×, ומי יודע, ×ולי היו ×©× ×”×¨×”×•×¨×™× ×ž×•×¨×›×‘×™× ×™×•×ª×¨, ×בל ברור שתפקידו של הבמ××™ לקחת מזה ×ת ×”×—×•×ž×¨×™× ×”×—×–×§×™× ×‘×™×•×ª×¨. ×›×לה שיבי×ו קהל. וזה קהל שתפריט הצריכה ×”×˜×œ×•×•×™×–×™×•× ×™×ª שלו ×”×•× ×›×–×”, שצריך לדגדג ×ותו בקילשון.
ו×× ×™ חושבת שיש שליטה ומודעות ×œ× ×§×˜× ×” למה ×©× ×§×œ×˜ בעין המצלה, ×בל ×ת הסביבה המיידית והקרובה כרכתי ב×× ×™ החשוף שלהן. ×× ×™ מדברת על כל ×”×“×‘×¨×™× ×”×ž×’× ×™×‘×™× ×©×פשר לעשות ×¢× ×ž×¦×œ×ž×ª וידי×ו חוץ מלבדר ×ל עצמך ×•×¢× ×¢×¦×ž×š, ועל תחושת הפספוס על שכל כך מעט ×¤×¢×ž×™× ×–×” ×”×’×™×¢ למקומות ×חרי×, ×•×’× ×›×©×›×Ÿ, ×–×” לרוב ×”×™×” ×קט של ×”×’× ×” ×¢×¦×ž×™×ª×ž×¤× ×™ היחשפות רבה יותר.
התהייה ×”××©×›× ×–×™×ª ××™× ×” שלי. ×× ×™ בכלל ×œ× ×©×ž×ª×™ לב, ×•×’× ×¢× ×™×ª×™ לתוהה ש×× ×™ פשוט ×œ× ×¨×•××” צבעי×. ו×חר כך ש×לתי ×ת עצמי ×× ×œ× ×œ×¨×ות ×¦×‘×¢×™× ×–×• פריווילגיה של מי שמלכתחילה ×œ× ×—×©×” ×ž×¢×•×œ× ×ž×•×“×¨×ª בגלל ×”×ž×•×¦× ×©×œ×”.
טוב, התגובה הר××©×•× ×™×ª שלי היתה ×”×ª× ×’×“×•×ª. ×”××™× ×˜×¨× ×˜ ×”×•× ×œ× ×ª×ª-תרבות! ×”×•× ×¦×•×¨×ª תקשורת, ×¢× ×”×ž×•×Ÿ המון תת-תרבויות בתוכה. וזה × ×›×•×Ÿ, בסך הכל. ×בל ××– קלטתי שזה ×ולי הדבר ×”×ž×’× ×™×‘ ביותר בפוסט שלך. שלמרות כל התת-תרבויות הללו (הילדה ×”×©×ž× ×” מ×והיו/×”×× ×•×¨×§×¡×™×•×ª מישר×בלוג, המ××ž×¦×™× ×”×ž×•×§×“×ž×™×/×× ×©×™ דה מרקר קפה), יש ל××™× ×˜×¨× ×˜ תרבות משלה, ×•×”×™× ×”×•×œ×›×ª ומקבלת צורה ברורה מספיק בשביל ש×פשר ×™×”×™×” לחקות ×ותה.
××– ×× ×™ רק קד. פוסט ×ž×’× ×™×‘.
×. ×–×” ×©× ×•×“×¢ לי על קיומה של הסדרה ×”×–×ת מקרי×ת הפוסט ×”×–×”, ×–×” ×ומר משהו?
ב. מרגע שתת התרבות מכריזה על עצמה ×›×›×–×ת, כלומר לפחות מרגע ×©×¡×ž×ž× ×™×” ×”×—×™×¦×•× ×™×™× ×ž×©×ž×©×™× ×›×מצעי זיהוי/תקשורת/הרחבה, מתחיל תהליך ההכלה שלה ×‘×”×’×ž×•× ×™×”, ×”×œ× ×›×Ÿ? כלומר, רגע ×”×ž×•×‘×—× ×•×ª שלה כתת תרבות ×”×•× ×¨×’×¢ קצר ביותר. ×“×•×•×§× ×”××™× ×˜×¨× ×˜ מ×פשר השתלטות מהירה ביותר של ×”×”×’×ž×•× ×™×” על כל תת תרבות שצומחת בו.
ד. למה ×‘×¢×¦× ×× ×—× ×• ×ž×“×‘×¨×™× ×¢×œ תת תרבות בהקשר של הסדרה ×”×–×ת? (גילוי × ×ות: צפיתי רק בפרק הר×שון). × ×¨××” לי שהחמצתי משהו. ××”, ×›×™ ×–×” סוג של בלוג והבלוג ×”×•× ×ª×ª תרבות בתוך ×”××™× ×˜×¨× ×˜ ×©×’× ×”×•× ×ª×ª תרבות?
ה. פוסט מעורר מחשבה, תודה.
זוש, ברור שיש ×“×‘×¨×™× ×ž×’× ×™×‘×™× ×™×•×ª×¨ לעשות מ×שר לדבר על עצמך. ×בל זו ×œ× ×”×¡×“×¨×”. הסדרה ×”×™× ×¢×œ × ×©×™× ×©×ž×“×‘×¨×•×ª על עצמן, כך × ×“×ž×” לי. ×•×‘×¢× ×™×™×Ÿ הצבעי×, ברור שזו פריווילגיה. בדיוק כמו כל ×”×’×‘×¨×™× ×©×ומרי×, × ×•, כבר ×ין סיבה ×œ×¤×ž×™× ×™×–×.
×יתמר, תודה, ×’× ×¢×œ ×”×”×ª× ×’×“×•×ª 🙂
גילי, ×–×” שלמדת על ×–×” רק מהפוסט ×”×–×”, ×–×” ×ומר ש×תה ×§×•×¨× ×ת ×”×“×‘×¨×™× ×”×—×©×•×‘×™× ×‘××™× ×˜×¨× ×˜ :). ×× ×™ חושבת שתת-תרבות ×œ× ×ž×›×¨×™×–×” על עצמה ×›×›×–×ת ××£ פע×. × ×“×¨×©×™× ×›×•×—×•×ª ×—×™×¦×•× ×™×™× ×›×“×™ לעשות ×–×ת. ×בל כן, תת-תרבות ×”×™× ×ž×©×”×• שקיומו ×”×•× ×§×¦×¨ מועד. והזכרתי ×ת הסדרה ×”×–×ת בהקשר של תת-תרבות ×›×™ ×× ×™ חושבת ×©×”×™× ×ž×©×ª×ž×©×ª בסט של ×§×•× ×‘×¦×™×•×ª שמייצגות עבורי ×ת ×”××™× ×˜×¨× ×˜, ×ו לפחות ×ת ×”×—×œ×§×™× ×”×‘×œ×•×’×™×™× ×©×œ ×”××™× ×˜×¨× ×˜.
×ž×¢× ×™×™×Ÿ. ×× ×™ תוהה מדי ×¤×¢× ×× ×פשר בכלל ×”×™×•× ×œ×”×ž×¦×™× ×ª×ª-תרבות ×מיתית, כזו שתהיה תרכיז שמעט מעט מתפשט ×•× ×•×ª×Ÿ ×ת טעמו. ×× ×™ ×œ× ×‘×˜×•×—; ×‘×¡×’× ×•×Ÿ ×ו בפורמט בטח שכן (ולר××™×” כל שטות ×”× ×•×’×¢×ª לפייסבוק שחיש קל קיבלה כותרת). ×בל ×”×× ×‘×מת בתוכן? מרצון ×–×” בטח ×œ× ×™×§×¨×”, ×”×¢×ª×•× ×•×ª הכתובה והמשדורת למשל ×œ× ×ª×’×œ×” ×¢× ×™×™×Ÿ ×מיתי בתופעות ×©×•×œ×™×™× ×× ×œ× ×ª×§×‘×œ מהן בתמורה ×¡× ×¡×¦×™×” (שת×פשר לה ×•×œ×ž× ×—×™×” לזקוף גבה ××œ×’× ×˜×™×ª), ×ו תבלין חדש לרגע ×œ×ž× ×ª הקיטש הרגילה (שת×פשר לה ×•×œ×ž× ×—×™×” להוריד ×ת ×ותה גבה בחשיבות).
×בל היופי ב××™× ×˜×¨× ×˜ ×©×”×•× ×”×¨×—×•×‘ החדש, שי×לץ ×’× ×ת הממסד ×”×דיש ×ו מרוכז בעצמו לשלב בתוכו תופעות חדשות. וב×מת, הבורות ×œ×¤×¢×ž×™× ×ž×‘×™×›×” ו×ין לה סוף. ×ין ×©× ×•×ות עלי מידיעות "×”× ××©× ×”×›×™×¨ ×ת ×§×•×¨×‘× ×•×ª×™×• ברשת ×”××™×™-סי-קיו". התפיסה המובלעת בכותרות שזו ×”×“×•×ž×™× × ×˜×” שלהן – "×× ×¡ ×”××™×™-סי-קיו", ×ו "×× ×¡-סי-קיו" ×œ×ž×ª×§×“×ž×™× – ×”×™× ×©×”×ž×“×™×•× ×”×–×” החדש בו ×”×•× "פעל" שווה ×זכור. ×›×™ ××£ ×חד ×œ× ×ומר משהו כמו ×”"×× ×¡ השתמש במכשיר הטלפון כדי לשוחח ×¢× ×§×•×¨×‘× ×•×ª×™×•", ××– מה הדגש על ×”××™× ×˜×¨× ×˜? (ותשובת ×”×ין פיקוח על הילדות המצ'וטטות בגפן וכו' מתמקדת ×‘×ž×“×™×•× ×›×©×”×ž×§×•×¨ ×”×•× ×”×ž×”×•×ª: תכתיב ×”"×œ× ×œ×“×‘×¨ ×¢× ×–×¨×™×" צריך פשוט לעבור הת×מה ל×פשרויות ×”×˜×›× ×•×œ×•×’×™×•×ª)
וב×שר לפורעי סדר ×‘× ×™ חלוף וש×לת ×”××•×˜×•× ×•×ž×™×” מול הצרת ×¦×¢×“×™×”× ×‘×—×™×‘×•×§ הממסד – יש לי מלה ×חת: בור×ט
ובעקבות הפוסט ר×יתי ×ת הפתיח של מחוברות (×”×™×” לי מושג מ×וד כללי על מה מדובר, חשבתי שזו ×ª×•×›× ×™×ª ההמשך לשיחת הסלון של ×“× ×” ספקטור ×¢× ×ž×™×¨×™ × ×‘×• והשד יודע מי עוד). בכל מקרה, ×œ×¤× ×™ כל ×”×‘×—× ×” מחודדת ש×× ×¡×” להשתבח בה, ×œ× ×™×›×•×œ×ª×™ ×©×œ× ×œ×©×™× ×œ×‘ ×œ×ž×™× ×™×•×ª שרובן ככולן משתדלות להעביר. מה להעביר, להטיח בצופֶה. כלומר, ×× ×™ חושב ש×פשר לר×ות ×ת ההתקבעות של ×–'×× ×¨ ×”××™× ×˜×¨× ×˜ ×›×ž×™×™× ×¡×˜×™×¨× ×‘×–×” שהעבירו ×ותו ×ž× ×¡×¨×ª של ×¤× ×˜×–×™×” גברית. ×’× ×× ×ª×›× ×™ הסדרה ×ž×¢× ×™×™× ×™×/מורכבי×/מתמיהי×/ מעוררי מחשבה – הפתיח פשוט מציג לר×ווה ורי×ציות ×©×•× ×•×ª של הקטלוג, ×•×œ× ×¨×‘-×’×•× ×™: ×”×× ×”×¡×§×¡×™×ª למרות הכל, הצעירה ×”×ž×¨×“× ×™×ª, הצעירה ×”×רוטית, המל×ך בסיו×.
×בל ר×יתי רק ×ת הפתיח, ×ולי ×”×•× ×§×•×¨×‘×Ÿ הכרחי על מזבח ×”×¨×™×™×˜×™× ×’ וכל ×–×”
×—× ×” ×¨×˜×™× ×•×‘ ×”×™× ×œ× "××©×›× ×–×™×”". לכ×ורה ×”×™× ×ž×’×™×¢×” מהתפוצה המדוברת, ×”×™× ×œ×•×ž×“×ª ×§×•×œ× ×•×¢ ×•×”×™× ×‘×ª שש-עשרה ×ž×¨×“× ×™×ª, ×בל ×‘×¢×¦× ×”×™× – ×•×’× ×–×¨×•×‘ במידה פחותה – הן דור ר×שון ×œ×‘× ×™ מהגרי×. במקרה של ×—× ×” ×¨×˜×™× ×•×‘, ×ž×”×’×¨×™× ×§×©×™×™-יו×. ×”×™× ×ž×¡×ª×•×‘×‘×ª ×¢× ×—×‘×¨×™× "רוסי×". יכול להיות שבספר היוחסין ×¨×©×•× ×œ×” "××©×›× ×–", ×בל ×”×™× ×œ× ×ž×”×©×›×‘×” השלטת, ×”×™× ×וף-מיין-סטרי×, ×”×™× × ×בקת מעמדת ×”×× ×“×¨-דוג.
מצער ××•×ž× × ×©×›×œ ×”× ×©×™× ×”×‘×•×’×¨×•×ª בסדרה הן ××©×›× ×–×™×•×ª-תל-×ביביות-מקצועות חופשיי×, ×בל ×›× ×¨××” שכדי להשיג תוצר ר×וי לשידור ב××ž×¦×¢×™× ×›×œ×›×œ×™×™× ×–×•×œ×™× ×™×—×¡×™×ª, צריך לקחת ×›×לה שהחשיפה והחיטוט העצמי ×ž×•×›×¨×™× ×œ×”×Ÿ.
Different students that are willing to have a success find a trustworthy essays online service to order their sample essay at. These actions we do too.
At original, I wasn’t undeviating if CBD gummies would in reality do anything, but after a match up of weeks of taking them like cbd gummies cornbread for the sake of sleep, I can rephrase they’ve helped a lot. Normally my affronted by races at edge of night and I can’t determine down, but about 45 minutes after taking one, I start to feel more tranquil and drifting postponed is much easier. The unerring element is I don’t have a heavy or stupefied in the morning. They are a bit on the priceless side, but for nights when I remarkably emergency dignified inactivity, they’ve been significance it.
I’ve been using thc drops for drinks daily for during the course of a month now, and I’m indubitably impressed during the absolute effects. They’ve helped me judge calmer, more balanced, and less restless everywhere the day. My snore is deeper, I wake up refreshed, and even my pinpoint has improved. The quality is famous, and I appreciate the accepted ingredients. I’ll definitely heed buying and recommending them to everybody I know!
Tried these cbd tinctures for sale before bed a scarcely any times in and they in fact work. I’m most of the time tossing and turning, but with these I result up falling asleep fashion quicker. No way-out hangover view in the morning either. Kinda costly, but honestly worth it when I straight need a good night’s sleep.
At original, I wasn’t sure if CBD gummies would actually do anything, but after a couple of weeks of taking them like https://www.cornbreadhemp.com/products/thc-gummies-10mg on siesta, I can say they’ve helped a lot. Normally my affronted by races at edge of night and I can’t settle down, but close to 45 minutes after enchanting harmonious, I start to touch more at ease and drifting misled is much easier. The precise element is I don’t feel heavy or unsteady in the morning. They are a grain on the priceless side, but for the treatment of nights when I undeniably need apposite relaxation, they’ve been worth it.
I started entrancing cornbread hemp gummies a teensy-weensy while ago unbiased to last what the hype was yon, and now I in fact look forward to them up front bed. They don’t short work of me out or anything, but they make it so much easier to aloofness and disappointing collapse asleep naturally. I’ve been waking up inkling character more rested and not sluggish at all. Reliably, kind of choose I’d tried them sooner.