"כתוב בגוף" ×”×™× ×¡×“×¨×” של ×¢×©×¨×™× ×•×©×‘×¢×” מ××ž×¨×™× ×¢×œ ×”×–×™×§×” בין "ספר הדקדוק ×”×¤× ×™×ž×™" של דוד גרוסמן ל××ž× ×•×ª הגוף של ויטו ××§×•× ×¦'×™. המ××ž×¨×™× ×ž×ª×¤×¨×¡×ž×™× ×›×ן ×חת לשבוע, כל ×™×•× ×©×œ×™×©×™ ב-20:00 (בשביל הטקס). זהו הפרק הרביעי בסדרה, המציג ×ת ויטו ××§×•× ×¦'×™.
"ב×מת התגעגעתי לר×ש שלך בוטן, כשהייתי בכל×. ×’× ×œ×›×œ הש×ר, כמובן, ×בל ×”×ופן שבו פועל הר×ש שלך ×”×•× ×”×ª×¢×œ×•×ž×” הפרטית של ×לוהי×."
סיילור ללולה, בלב פר××™ לדיוויד ×œ×™× ×¥'
סיבות ×œ×ª× ×•×¢×”
ויטו ××§×•× ×¦'×™. × ×•×œ×“ ב-1940, משורר, ×מן ויד×ו וגוף, פסל, ×רכיטקט, ×מן של ××ž× ×™×.
ב-1993 × ×›×—×ª×™ בהרצ××” שבה תי×ר ×ת מסעו ×”××ž× ×•×ª×™. וכך ×–×” התחיל פחות ×ו יותר: ×”×•× ×”×™×” משורר. ×™×•× ×חד ×”×•× ×’×™×œ×” שהדף ×”×•× ×ž×¨×—×‘ ×•×”×ž×™×œ×™× ×”× ×מצעי תחבורה. הן מובילות ×ת הכותב ו×ת ×”×§×•×¨× ×¢×œ ×¤× ×™ הדף, משמ×ל לימין ומלמעלה למטה. הגילוי דחף ×ותו לרדת מן הדף ×ל המרחב הממשי של הרצפה ושל הרחוב, ×•×©× ×”×•× ×—×™×¤×© ×§×•×“× ×›×œ סיבות חדשות ×œ×ª× ×•×¢×”: מה ×™×’×¨×•× ×œ×• עכשיו לזוז ×ž×ž×§×•× ×œ×ž×§×•×. ×”×•× ×”×—×œ×™×˜ להיות "טַפִּיל" על שיטה קיימת.
×”×•× ×¢×©×” עבודה ×‘×©× Following Piece (1969) שבה עקב ×חרי ×× ×©×™×. כל ×™×•× ×‘×ž×©×š חודש ×”×•× ×¢×§×‘ ×חרי מישהו ברחוב עד ש×ותו ××“× × ×¢×œ× ×‘×›× ×™×¡×” פרטית. ×”×פיזודות × ×¢×• בין 2-3 דקות במקרה שמישהו × ×›× ×¡ ×œ×ž×›×•× ×™×ª×• ×•× ×¡×¢, ל7-8 שעות ×›×©×”× ×¢×§×‘ בחר לצ×ת לסרט ולמסעדה. Following Piece היתה דרכו של ××§×•× ×¦'×™ לשוטט בעיר. ×”×× ×©×™× ×©××—×¨×™×”× ×¢×§×‘ קבעו ×ת הקצב ו×ת המסלול.
ל"טַפּילות" שעליה מדבר ××§×•× ×¦'×™ ×ין × ×•×¤×š שיפוטי. זהו ×›×™× ×•×™ × ×™×˜×¨×לי-×¤×•× ×§×¦×™×•× ×לי, טיפוסי ×œ×”×ª×‘×•× × ×•×ª חסרת ×”×¤× ×™×•×ª ולהומור המט×פורי של ××§×•× ×¦'×™. בכל ××ž× ×•×ª מושגית יש מימד טַפּילי ×©× ×’×–×¨ מן ×”×ž×§×•× ×”×ž×¨×›×–×™ של המרכיב התיעודי: ××§×•× ×¦'×™ תופס טרמפ על ×ª× ×•×¢×ª× ×©×œ עוברי ×ורח, וסופי ×§×ל, ×× × ×™×§×— ×“×•×’×ž× ×ž×Ÿ הפרק הר×שון – על ×ž× ×”×’× ×œ×¨×›×– ×‘×¤× ×§×¡ ×ת מספרי ×”×˜×œ×¤×•× ×™× ×©×œ מכריה×.
ו×וסטר? ×”×•× ×ž×¢×œ×” בחזקה ×ת הטַפּילות, ×›×©×”×•× ×ž×’Ö·×“×œ ×ת לוויתן על הפרוייקט של ×§×ל. (ו×גב, כשקר×תי בשעתו ×ת מישהו לרוץ ×יתו של גרוסמן, מיד × ×–×›×¨×ª×™ ב- Following Piece של ××§×•× ×¦'×™. הגיבור הפסיבי של מישהו לרוץ ×יתו ×”×•× ×˜×¤×™×œ על מסלול של כלבה. כמו ×וסטר קלט ×’× ×’×¨×•×¡×ž×Ÿ ×ת ×”×¤×•×˜× ×¦×™×ל הסיפורי והבלשי של הטַפּילות, ×ת היכולת שלה להסתבך ולהפוך לעלילה. ×”×•× ×¡×™×¤×§ לגיבור "סיבות ×œ×ª× ×•×¢×”" ×•×”×ª× ×™×¢ תוך כדי כך עלילה שלמה.)
×œ×¢×•×œ× ××™× ×™ רושמת ×¡×™×›×•×ž×™× ×‘×”×¨×¦×ות. ×× ×™ סומכת על ×–×™×›×¨×•× ×™. מה ×©× ×—×•×¥ יחרת מעצמו ועל הש×ר ×× ×™ מוותרת. ×בל בהרצ××” ×”×”×™× ×©×œ ויטו ××§×•× ×¦'×™ חרגתי ×ž×ž× ×”×’×™. כבר ×חרי כמה ×ž×©×¤×˜×™× ×§×œ×˜×ª×™ שמדובר בשרשרת שבה כל חוליה × ×’×–×¨×ª מזו ×©×œ×¤× ×™×” ומובילה לזו ש×חריה, והיופי ××™× ×• רק בכל חוליה לכשעצמה ××œ× ×‘×ופן ההתקדמות מ×חת ×œ×©× ×™×”, בהגיון ×”×ž×•×©×œ× ×•×”×ž×•×¤×¨×š של ×”×ª× ×•×¢×”. ×× ×× ×™ צריכה לפשט ×ת העקרון המוביל של ההרצ××”, ×”×•× ×”×™×” ×›×–×”:
החלטתי לעשות ×' כדי להשיג ב'
ו××– גיליתי שהשגתי בדיוק ההפך ממה ×©×”×ª×›×•×•× ×ª×™:
הבעייה ×”×™× ×‘×›×œ×œ ×’'
לכן החלטתי לעשות ד'
ו××– גיליתי שהשגתי בדיוק ההפך ממה ×©×”×ª×›×•×•× ×ª×™…
וכן הל××”.
למשל: ב- Following Piece כמעט ×œ× ×”×™×” לו קשר ×¢× ×”×¦×•×¤×™×. ×”×•× ×ª×§×©×¨ ××™×ª× ×‘×¢×§×™×¤×™×Ÿ, דרך ×”×× ×©×™× ×©××—×¨×™×”× ×¢×§×‘.
×”×•× ×”×—×œ×™×˜ לקצר ×ת המרחק ×‘×™× ×• לבין ×”×¦×•×¤×™× ×•×œ×¤×¢×•×œ ב×ופן מעגלי, להתייחס ×ל עצמו ×›×ל מטרה, כלומר להפעיל על עצמו לחץ פיסי, לתקוף ×ת עצמו.
ו××– ×”×•× ×’×™×œ×” שהשיג ×ת ההפך ממה שרצה: הפעולה המעגלית הרחיקה ×ותו מן הצופי×. ×”×™× ×‘×•×“×“×” ×ותו והפכה ××•×ª× ×œ×ž×¦×™×¦× ×™×.
כדי להתקרב ×œ×¦×•×¤×™× ×”×•× ×¢×©×” ×ת Pier 17 (1971): במשך 29 ×™×•× ×”×•× ×™×©×‘ בקצה רציף × ×˜×•×© ×‘× ×™×• יורק, ובמשך שעה בכל לילה, מ×חת עד ×©×ª×™×™× ×œ×¤× ×•×ª בוקר, ×”×•× ×¡×™×¤×¨ לכל מי שהגיע ×ליו סוד × ×•×¨× ×¢×œ עצמו. משהו מביש בתכלית, חומר לסחיטה.
ו××– ×”×•× ×’×™×œ×” שהשיג בדיוק ההפך ממה שרצה: ×”×•× ×¨×•×ž× ×ת עצמו לעמדה ×”×›×™ ×©× ×•××” עליו ב××ž× ×•×ª. ×”×•× ×”×¤×š ×ת עצמו למעין ×פיפיור ו×ת ×”×¦×•×¤×™× ×œ×¢×•×œ×™ רגל ×”×ž×©×—×¨×™× ×œ×¤×ª×—×•.
×”×•× ×”×—×œ×™×˜ ש×סור לו להיות הפוקוס של העבודה. ×”×•× ×¦×¨×™×š להעל×.
ו××– ×”×•× ×¢×©×” ×ת (1972) Seedbed, עבודה שבה זחל מתחת לרצפה של גלריה (×”×•× ×‘× ×” מעין רמפה ××œ×›×¡×•× ×™×ª שהתמזגה ×¢× ×”×¨×¦×¤×”) ×•×¤×¢×ž×™×™× ×‘×©×‘×•×¢, מעשר בבוקר עד שש ×חר הצהריי×, ×”×•× ××•× ×Ÿ ×›×©×”×•× ×ž×¤× ×˜×– על ×”×ž×‘×§×¨×™× ×”×¦×•×¢×“×™× ×ž×¢×œ לר×שו.
ו××– ×”×•× ×’×™×œ×” ש…
קשה לקטוע ×ת הרצף בגלל ההתמכרות שמעוררת שיטת ההתקדמות ×”×–×ת, המתח בין ×”×ª×‘× ×™×ª הקבועה להפתעות ×©×”×™× ×¦×•×¤× ×ª. הקריירה של ××§×•× ×¦'×™ על כל ×¤× ×™×, המשיכה להתפתח; ×חרי תקופת המיצג והוויד×ו ×”×•× ×”×¤×š לפסל, ×•×‘×¢×©×¨×™× ×”×©× ×” ×”××—×¨×•× ×•×ª יש לו סטודיו ל×רכיטקטורה. ×”×•× ×ž×’×œ× ×œ×˜×¢×ž×™ ×ת רוב ×”×“×‘×¨×™× ×©×¢×•×©×™× ×ת ×”××ž× ×•×ª הכרחית כמו ×וויר ×œ× ×©×™×ž×”: ×ª× ×•×¢×” מתמדת, מורכבות, יכולת הפשטה, הומור, ×—×ª×¨× ×•×ª וטוט×ליות בלי שמץ דוגמטיות. (×”×•× ×ž×§×™×™× ×‘×“×¨×›×• שלו, ×ת הכלל שקבע לעצמו מרסל דוש×ן: "×× ×™ מכריח ×ת עצמי לסתור ×ת עצמי כדי ×œ× ×œ×”×’×¨×¨ ×חרי טעמי".)
×©× ×™ ××™×™× ×©× ×•×¦×¨×• בסטודיו ל×רכיטקטורה של ××§×•× ×¦'×™. למעלה "××™ פרטי", ×”×•×œ× ×“, 1992. למטה גשר ו××™ על × ×”×¨ המור ב×וסטריה, 2003. ×”××™ כולל תי×טרון פתוח, קפה ופרק ×©×¢×©×•×¢×™× ×œ×™×œ×“×™×.
הדקדוק ×”×¤× ×™×ž×™
בסדרה זו ×× ×™ רוצה להתמקד בעבודות הגוף שיצר ××§×•× ×¦'×™ ×‘×©× ×™× 1969-1973. ×ת "××ž× ×•×ª הגוף" ככלל הצגתי בפרק שעבר וכ×ן ×× ×™ רוצה להתמקד במ×פיין ייחודי ל××§×•× ×¦'×™ – ההערות ×©×”×•× ×¨×•×©× ×‘×¦×“ תי×ור הפרוייקט, ×”×רות חופשיות ושיטתיות ×›×חת הממפות ×ת "הדקדוק ×”×¤× ×™×ž×™" של העבודה ומגדירות ×ותה מחדש ×›×מצעי חשיבה, צומת ×¨×¢×™×•× ×™, גן של ×©×‘×™×œ×™× ×ž×ª×¤×¦×œ×™×.
× ×™×§×— ×œ×“×•×’×ž× ×ת Blinks (1969), עבודה שבה שוטט ××§×•× ×¦'×™ ברחובות × ×™×• יורק כשמצלמה צמודה ×œ×¢×™× ×™×•; בכל ×¤×¢× ×©× ×לץ לעפעף ×”×•× ×œ×—×¥ על הכפתור ×•×¦×™×œ× ×ª×ž×•× ×”.
לתי×ור העבודה ×ž×¦×•×¨×¤×™× ×©× ×™ ×¡×˜×™× ×©×œ הערות:
הסט הר×שון ×©× ×¨×©× ×‘-1969 מדבר על המצלמה ככלי המ×פשר רצף של ר××™×™×”: "כש×× ×™ מעפעף ×× ×™ ×œ× ×™×›×•×œ לר×ות – כש×× ×™ ×ž×¦×œ× ×‘×–×ž×Ÿ העפעוף, יש לי תיעוד של מה ×©×œ× ×™×›×•×œ×ª×™ לר×ות."
×•×’× ×¢×œ ×”×–×ž× ×™× ×”×›×¤×•×œ×™× ×©×œ המיצג: "×× ×™ רו××” מה ×©× ×ž×¦× ×œ×¤× ×™ בהווה – עכשיו ו××–, ×× ×™ יודע ש×ר××”, בעתיד, ×ת מה שהיה ×œ×¤× ×™ בעבר."
ולבסוף על ××ž× ×•×ª כתוצ××” של ×ª×”×œ×™×›×™× ×’×•×¤× ×™×™×: "העפעוף שלי 'גור×', מפיק, ×ª×ž×•× ×”."
×ת הסט ×”×©× ×™ מ-1970 ×× ×™ מבי××” בשלמותו:
המצלמה ×›×מצעי ×יחסון (×”×™× ×ª×פשר לי לר×ות ×חר כך).
המצלמה ×›×יבר תותב (×”×™× ×ž×פשרת לי לר×ות ×ת מה ש×× ×™ ×œ× ×™×›×•×œ)
המצלמה כסימולציה (×”×™× ×ª×פשר לי לזכור ×חר כך מה ש×× ×™ ×œ× ×™×›×•×œ לר×ות עכשיו).
כילד קתולי ×”×ª×—× ×š ××§×•× ×¦'×™ בשורה של מוסדות ישועיי×, וש×, כפי שסיפר בר×יון, הכל מתחיל בדקדוק. זו התשתית; רק ×חר כך ×ž×’×™×¢×™× ×œ×¨×˜×•×¨×™×§×” ×”× ×—×©×‘×ª × ×—×•×ª×” מעט בגלל ×©×”×™× ×¢×•×¡×§×ª ×‘×©×›× ×•×¢. המורשת הישועית ×”×–×ת, ×שר התלכדה מן ×”×¡×ª× ×¢× × ×˜×™×™×ª×• הטבעית של ××§×•× ×¦'×™, מבצבצת מן ההערות המבליטות ×ת המהות המופשטת והמשחקית של העבודות.
Blinks יכלה להשתלב בקלות בספר הדקדוק ×”×¤× ×™×ž×™ ×›×חד "×”×¨×¢×™×•× ×•×ª של ×הרון", ×›× ×¡×™×•×Ÿ ×œ×”×¢×¨×™× ×¢×œ הביולוגיה ב×מצעות "המצלמה (של דוד שימק?) ×›×יבר תותב". בשבוע שעבר כתבתי ש- Diary of a Body (שמו של הספר ×”×ž×›× ×¡ ×ת עבודות הגוף של ××§×•× ×¦'×™) ×”×™×” יכול לשמש ככותרת חלופית לספר הדקדוק ×”×¤× ×™×ž×™. וזה × ×›×•×Ÿ ×’× ×‘×›×•×•×Ÿ הפוך: ספר הדקדוק ×”×¤× ×™×ž×™ ×”×•× ×©× ×§×•×œ×¢ ל×וסף עבודות הגוף של ××§×•× ×¦'×™.
ועוד משהו: ××™× ×™ יודעת ×× ×’×¨×•×¡×ž×Ÿ מכיר ×ת ××§×•× ×¦'×™, וזה ×’× ×œ× ×‘×מת ×ž×©× ×”. ×’× ×× ×¤×•×œ ×וסטר ×œ× ×”×™×” מכיר ×ת סופי ×§×ל, עדיין יש במ××¤×™×™× ×™× ×©×œ עבודתה – בצירוף של תיעוד ומשחק, ב×ובייטיפיקציה של ×ž×¦×‘×™× ×¤× ×™×ž×™×™×, בפעולות שהן ×‘×¢×¦× ×¡×™×¤×•×¨×™×, ××ž×™×ª×™×™× ×•×‘×“×•×™×™× ×›×חד – כדי לשפוך ×ור על יצירתו.
בורחס כתב בשעתו מסה על מבשריו של קפק×, שבה ×”×•× ×ž×¦×‘×™×¢ על ×יכויות קפק×יות ×‘×˜×§×¡×˜×™× ×ž×ª×§×•×¤×•×ª ×©×•× ×•×ª וממקומות ×©×•× ×™× ×‘×¢×•×œ×, ×˜×§×¡×˜×™× ×©×§×¤×§× ×œ× ×”×™×” מודע כלל לקיומ×, ×בל יצירתו בכל ×–×ת "×©×™× ×ª×”" ××•×ª× ×•×—×©×¤×” ×‘× ×™×¡×•×“ קפק××™. ×•×”×•× ×ž×¡×™×™× ×‘×ž×¡×§× ×” יפיפייה, שכל סופר (×•×’× ×›×œ ×מן, מן הסת×) יוצר לעצמו ×ת מבשריו.
××§×•× ×¦'×™ חזר וטען במשך ×”×©× ×™×, ש××™× ×• ×ž×¢×•× ×™×™×Ÿ ×‘×¦×•×¤×™× ××œ× ×‘"משתמשי×", שעבודתו ××™× ×” שלמה עד ×©×ž×ª×—×™×œ×™× ×œ×”×©×ª×ž×© בה. ×•×”×•× ××£ החצין ×ת ×›×•×•× ×ª×• כשעבר ×ž×ž×™×¦×’×™× ×œ×¤×¡×œ×™× ×”×ž×•×¤×¢×œ×™× ×¢×œ ידי הצופי×, ול×רכיטקטורה ×©×”×™× ×›×‘×¨ לגמרי שימושית. ×× ×™ מת×רת לי ×©×”×•× ×œ× ×”×™×” ×ž×ª× ×’×“ לשימוש החדש ×©× ×ž×¦× ×œ×™×¦×™×¨×ª×• כזרקור ×ל ספר הדקדוק ×”×¤× ×™×ž×™.
יופי של סדרה ויופי של פוסט.
×›×ן יש ×¡×¨×˜×•× ×™ ויד×ו שלו, ב×רומת ×©× ×•×ª ×”-70, כולל ויטו מ××•× ×Ÿ:
http://www.ubuweb.com/film/acconci.html
מה שמיטל ×מרה. וג×: ×–×” מוזר. כלומר, ל××—×¨×•× ×” ×× ×™ חושב הרבה על סימון ווייל, ××– ×ולי ×–×” קישור לגמרי ××™×“×™×•×¡×™× ×§×¨×˜×™, ×בל ××§×•× ×¦'×™ מזכיר לי ×ותה מ×וד. הדרך שבה ×”×•× ×ž×‘×¦×¢ ××ž× ×•×ª כדי ל- מזכירה ×ת "הכובד והחסד", ×ת הור×ות ההפעלה ×©×”×™× ×¨×•×©×ž×ª לעצמה.
תודה, מיטל
×•×’× ×יתמר. ×× ×™ ×œ× ×ž×¡×¤×™×§ מכירה ×ת סימון ווייל, ×בל ××™×“×™×•×¡×™× ×§×¨×˜×™ × ×©×ž×¢×ª לי מילה מצמצמת. הדבר ×”× ×¤×œ× ×‘×ž×—×©×‘×” ×”×•× ×©×תה ×œ× ×ž×•×’×‘×œ ×œ×“×¨×›×™× ××•×¨×’× ×™×•×ª ו/×ו סלולות, כלומר למה ×©×ž×ž×™×œ× ×§×©×•×¨ ומר×ש. בשבילי ××§×•× ×¦'×™ ×”×•× × ×¦×™×’ החירות, כמו שטיח מעופף ×©×ž×ž×¨×™× ×œ×ן ×©×”×•× ×¨×•×¦×”. ×ין הרבה ×“×‘×¨×™× ×©×ž×¨×’×©×™× ×ותי יותר ×ž×“×‘×¨×™× ×œ× ×§×©×•×¨×™× ×œ×›×ורה ×©×ž×ª×’×œ×™× ×›××—×™×. זו הכל××” של שירה (×›×™ בסופו של דבר זו חשיבה מט×פורית) ומחשבה ×× ×œ×™×˜×™×ª. ×–×” משהו כמעט דתי ×צלי. הייתי שמחה לדעת יותר על החיבור לסימון ווייל.
זו ×כן מילה מצמצמת, ×בל ×ולי ×ת צודקת. לגבי ווייל, חלק מ"הכובד והחסד" (שזה הספר היחיד שלה – ככל שידוע לי – ×©×ª×•×¨×’× ×œ×¢×‘×¨×™×ª, היחיד שלה שקר×תי, ×•×ž×¢×•×œ× ×œ× ×”×¦×œ×—×ª×™ לסיי×) משובץ בהור×ות ×§×˜× ×•×ª לעצמה. ×”×™× ×ž× ×¡×” להפוך לקדושה (×•×œ× "במובן מסוי×", ××œ× ×‘×ž×œ×•× ×”×¨×¦×™× ×•×ª), וההור×ות ×”×לו הזכירו לי ×ת ××§×•× ×¦'×™, ו×ת ×”× ×™×¡×™×•× ×•×ª שלו לתקן ×ת עצמו.
×¦×™×˜×•×˜×™× ×œ×“×•×’×ž×:
"בכל ×¤×¢× ×©×× ×• ××•×ž×¨×™× 'ייעשה ×¨×¦×•× ×š', לשוות ×œ× ×’×“× ×• ×ת כל ×”××¡×•× ×•×ª שב×פשר"
"×›×בי ר×ש. ברגע ×›×–×”: ×”×›×ב פוחת ×¢× ×”×˜×œ×ª×• על היקו×, ×בל ×”×™×§×•× × ×¤×’×; ×”×›×ב גובר ברגע שהוחזר למקומו, ×בל משהו בי ××™× ×• סובל ×•× ×•×ª×¨ במגע ×¢× ×™×§×•× ×œ×-× ×¤×’×. ×œ× ×”×•×’ כך ×’× ×‘×ª×©×•×§×•×ª. ×œ×’×¨×•× ×œ×”×Ÿ לשקוע, לקבץ ×ותן ×œ× ×§×•×“×” ×•×œ×”×ª× ×ª×§ מהן. ×œ× ×”×•×’ כך, בעיקר, ×¢× ×›×œ ×”×›×בי×. ×œ×ž× ×•×¢ ××•×ª× ×ž×œ×”×ª×§×¨×‘ לדברי×".
×•×”×¦×™×˜×•×˜×™× ×”×לה, ×גב, ×”× ×חת הסיבות לכך ×©×œ× ×”×¦×œ×—×ª×™ ×œ×¡×™×™× ×ת הספר. ×× ×™ כל ×¤×¢× ×ž×ª×—×™×œ ×ותו מחדש, × ×ª×§×œ שוב ×‘×§×˜×¢×™× ×”×לה, ×•× ×ª×§×¢ ×ית×.
×יתמר – רק שתר××” עד כמה ×–×” קרוב – ×× ×™ מיב×ת מ×חד ×”×¤×¨×§×™× ×”×¢×ª×™×“×™×™× ×©×œ הסדרה עבודה ×חרת של ××§×•× ×¦'×™:
Security Zone היתה פעילות ×œ×œ× ×§×”×œ, בהשתתפות לי ×’'×פי, ××“× ×©××§×•× ×¦'×™ ×œ× ×‘×˜×— בו בחיי היומיו×. העבודה ×©× ×•×¢×“×” "למדוד" ×ת ×”×מון ×‘×™× ×™×”× ×•××£ "×œ×‘× ×•×ª×•". ×œ×©× ×›×š הסתובב ××§×•× ×¦'×™ על רציף 18 ×‘× ×™×• יורק, רעול ×¢×™× ×™×™×, ידיו קשורות מ×חורי גבו ו××•×–× ×™×• פקוקות. ×œ× × ×•×ª×¨ לו ××œ× ×œ×‘×˜×•×— בג'×פי, היחיד שיכול ×”×™×” ×œ×ž× ×•×¢ ×ž×ž× ×• לפסוע לתוך המי×.
בהערות ×”× ×œ×•×•×ª לעבודה דן ××§×•× ×¦'×™ ב×פשרויות להרחבתה: ×”×× ×›×“××™ להפגש ×¢× ×’'×פי ב×ופן קבוע כדי לתרגל ×ת ×”×מון ×‘×™× ×™×”×, ×ו ש×ולי כד××™ להרחיב ×ת הפרוייקט ולהפוך ×ותו לשיטה, להכין מפה ×’×וגרפית של צרכי×, רגשות, בבו×ות, מערכת של מקומות שיות×מו ל××“× ×ž×¡×•×™×, ×•×‘×ª×•×›× ×™×•×›×œ להת×מן על ×”×™×—×¡×™× ×”×ž×©×ž×¢×•×ª×™×™× ×‘×—×™×™×•. ×”×•× ×ž×¤× ×˜×– על ×™×§×•× ×ישי ורגשי ×¢× ×¨×©×ª ×“×¨×›×™× ×‘×™×Ÿ ×ž×§×•× ×œ×ž×§×•×, בין רגש לרגש, בבו××” לבבו××”.
×תמול דיברתי ×¢× ×ž×™×©×”×™ על הקירבה בין ××§×•× ×¦'×™ לדוד ×בידן, ×•×”×™× ×מרה שזה ×ž×¤×œ×™× ×¢×“ כמה ×× ×©×™× ×©×ž×ª×—×™×œ×™× ×ž× ×§×•×“×•×ª ×ž×•×¦× ×¨×—×•×§×•×ª ×ž×’×™×¢×™× ×œ×ותן ×ž×¡×§× ×•×ª, ×•×’× ×œ×”×¤×š – ×× ×©×™× ×©×ž×ª×—×™×œ×™× ×ž×ותה × ×§×•×“×” ×”×•×œ×›×™× ×œ×›×•×•× ×™× ×”×¤×•×›×™×.
×× ×™ ×ž×ª× ×¦×œ מר×ש: ××™× × ×™ מתרגש כמעט מ××ž× ×•×ª ויזו×לית ובעיקר ממיצגי×. פשוט ×ין לי ×ת ×–×”. × ×™×¡×™×ª×™ ×’× ×”×¤×¢×. ×œ× ×¢×‘×“. :-). ×בל ×”×™×” חשוב לי לומר שהפוסט ×”×–×” יפייפה ×•×ž×œ× ×‘×ותה ×ª× ×•×¢×” מל×ת תשוקה של החיפוש חסר ×ž× ×•×—×”. ×©× ×“×ž×” לי שמשמש בשבילך כדלק × ×¤×©×™. ממש, ×בל ממש יפה.
תודה ×סף, שימחת ×ותי.
(וזה עתה התרגשת בעיקר ×ž×ž×™×¦×’×™× :-))
Great article… I completely agree with your points.
Thanks for sharing
Wonderful write-up. I completely agree with your points. Thanks for
sharing
Wonderful write-up! You've made some excellent observations.
Thanks for sharing
Wonderful write-up… I completely agree with your points.
Looking forward to more
Great article. I completely agree with your points.
Keep up the good work
Interesting post! Your perspective is refreshing. Will share this with
others
Hi there! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform are you using for this website?
I'm getting sick and tired of WordPress because I've had problems with hackers and I'm looking
at options for another platform. I would be great if you could point me
in the direction of a good platform.
Hi my friend! I want to say that this article is amazing, great written and
come with almost all significant infos. I would like to see extra
posts like this .
Wonderful write-up. You've made some excellent observations.
Thanks for sharing