הזמנה: פרויקט עבודה

יש מלחמה בחוץ, אנחנו יודעים. אבל מלחמה היא דבר זמני, גם אם נורא, ועבודה היא דבר קבוע ונורא. קבוע מאוד. מאוד קבוע. ונורא מאוד גם. וחוצמזה, החלטנו לעשות את הפרויקט הזה הרבה לפני שבאה המלחמה, וכבשה מקום כה חם בלבבנו.

לכן, ובגלל סיבות אחרות, החלטנו להכריז על פרויקט נוסף, ברוח הפרויקטים ששוטפת לאחרונה את הבלוג. הנושא: עבודה. התאריך: עוד שבועיים מעכשיו. המוזמנים: רובכם.

מה עבודה? עבודה. הדבר הזה שאתם הולכים אליו כל יום או במשמרות; הריקוד הכוחני הקטן שהבוס מבצע מדי גיחה למקום בו אתם עומדים/יושבים/זזים במרץ; האנשים שמשלמים את המשכורת שלכם; שורה בקורות החיים שעוד תשלחו; המוות הקטן, בכל בוקר, כאשר אתם מתעוררים. עבודה.

עוד שבועיים מעכשיו. אולי עד אז תיגמר המלחמה.

14 תגובות “הזמנה: פרויקט עבודה”

  1. לחלק מאתנו התברר לאחרונה שבעתות מלחמה עבודה היא דבר פחות קבוע משנדמה.

  2. מזתומרת מה הם עושים? הם שולחים מייל לאיתמר עם הפוסט שהם כתבו, והוא מעלהאת זה לפי הסדר המקובל: קודם המגניבים מגניבים מגניבים, אחר כך המגניביםמגניבים, אחר כך המגניבים, ובסוף הבררה. (אני האחרונה, ככה שזה חוזרלמגניבים מגניבים מגניבים)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>