עדכנת

"דומני שיש לא מעט אנשים מעל גיל מסויים (נניח, 30) שכמוני מזדהים עם התאור הזה של קריאה שוקקת של כל שם בתודות, של ניסיון לנחש מי זה מי כשמופיעים רק רמזים או שמות פרטיים, חיטוט בכל קרדיט למי שהביא את המים וסחב את המצילות – פעם זו היתה הדרך ללמוד מה חשוב, מה נחשב, למי להקשיב ואחרי מי לעקוב."

(הארגו)

ת'אמת, אני לא ממש מזדהה. כלומר, עם הקריאה השוקקת והניסיון לנחש אני כן מזדהה. אבל לא מובן לי הצורך "ללמוד מה חשוב, מה נחשב, למי להקשיב ואחרי מי לעקוב". בשבילי כל העניין הוא הרבה יותר אישי. כשאני מוצאת מישהו שמהדהד לי בנפש, אני אבדוק (לפעמים באובססיביות) את מי הוא אוהב וממי הוא מושפע, כי יש סיכוי לא רע שמה שמעורר אותו יעורר גם אותי. מה שלא מובן לי הוא הרצון להתעדכן ללא הרף במה שחשוב, נחשב וכו'. כאילו יש איזה סמן של רלוונטיות תרבותית שמתקדם בקצב רצחני וצריך כל הזמן לרוץ בעקבותיו באפס נשימה כדי להישאר באותו מקום – המקום המעודכן. חשבתי שהתפתחות (אינטלקטואלית, אמנותית, אישית, רגשית) היא משהו שקורה לפי קצב אישי. חשבתי שלא כולם מושפעים בהכרח מאותם דברים באותו זמן. טעיתי?

(בלי קשר, אם כבר נכנסתם לאפונים בחלל, תורידו את פודקאסט #8. כדאי. ואני יודעת שההמלצה על הפודקאסט הכה-מעודכן הזה סותרת את מה שאמרתי בפוסט. כן, אני בחורה מורכבת.)

5 תגובות “עדכנת”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>