שתים עשרה דקות #2: מחשבות על בואו המאוחר של המודרניזם למטבח

בסוף יולי נערך ערב ההרצאות שתים עשרה דקות מספר שתיים, במכללת מנשר בתל-אביב. היה מקסים.

הדובר הרביעי בערב הוא שחר אבן דר מאנדל, שכמו חלק מהדמויות בהרצאה שלו הוא ד"ר לפיזיקה. עבודת הדוקטורט שלו באוניברסיטת תל אביב עסקה בתכונות אלקטרוניות של מודלים פשוטים בעלי סדר קווזי-מחזורי. כיום הוא עובד כפיזיקאי בחברה המפתחת ציוד רפואי, מנסה להפגין מעט יצירתיות במטבח, ומקווה שיום אחד ההבנה שלו בנושאים עליהם ירצה לא תהיה תיאורטית לגמרי.

את ההרצאה של שחר אפשר לראות באתר של 12 דקות: מחשבות על בואו המאוחר של המודרניזם למטבח

2 תגובות “שתים עשרה דקות #2: מחשבות על בואו המאוחר של המודרניזם למטבח”

  1. וואו שחר, הפה שלי פעור מזה, ואני צופה כבר בפעם השנייה. מאוד מעניין, אבל קצר מידי (בשבילי) ונשארתי עם המון שאלות. לדעתי אתה צריך לכתוב כאן כמה פוסטים על זה, שיפתחו את העניין, כי ההרצאה שלך רק פתחה לי את התאבון ועכשיו אני מתה לשמוע עוד (סליחה על הדימוי הכה קלישאתי). וגם אני קוראת בחודשים האחרונים מלאן ספרים שקשורים בסוציולוגיה של האוכל, בשביל התיזה שלי (שתקרה מתישהו אינשאללה) אז אולי יהיו לי רעיונות לתת לך חזרה (ואולי לא).

  2. הו, סוף סוף! חיכיתי שההרצאה תעלה סוף סוף, גם כי ידעתי שזה יהיה מעניין וגם, בינינו, כי ידעתי שאני ועידית מוזכרים שם איפשהו.

    מאוד מעניין שחר – תודה :) אולי באמת תכתוב על זה כמה פוסטים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>