קפסולה מדוייקת של רעיון בזמן

מחשבה א'
"הסיפור האמיתי והמזעזע של" הוא אחד הבלוגים האהובים עליי בעולם כולו.
אני יכולה לכתוב בו הכל. לא תמיד זה היה כך. פעם הוא היה יותר נוקשה, אבל במשך השנים הוא התגמש באופן פלאי.
אני יכולה לקרוא בו על הכל. זה לא מפסיק להפתיע אותי עד כמה מגוונים הנושאים שאנשים כותבים עליהם.
תמיד יש פה אנשים אחרים. בחורה כותבת רעיון שהיה לה. אנשים אחרים מקשיבים לה. משיבים לה. מעלים רעיונות משלהם. שיחה. כמעט מציאותית.
רק מה? צריכים לכתוב את הפוסטים. ולא כולם אוהבים את זה. ולא סתם שלא כולם אוהבים את זה. דיבור/הקשבה הוא צורה לגמרי אחרת של צבירת אינפורמציה וצורה לגמרי אחרת לפעמים יוצרת דיבור/הקשבה לגמרי אחרים.

מחשבה ב
'
TED, הארגון שמכנס מומחים לתחומי ה-Technology, Entertainment and Design, הוא אחד האתרים האהובים עליי בעולם כולו.
בכל פעם שאתה נכנס ל-TED, אתה יכול למצוא הרצאה מהוקצעת ומרתקת, שגורמת לך להגיד "וואלה!" על נושא שמעולם לא חשבת שאפילו תגיד לעברו "אה".

מחשבת סיכום

אז למה שלא נעשה הרצאות גם אנחנו? לא נעתיק מ-TED  וגם לא ניקח פורמט מוכר ואהוב כמו פצ'ה קוצ'ה. נעשה משהו שלנו, דומה אבל שונה, משהו שיהיה "הסיפור האמיתי והמזעזע בעל פה".
נזמין שישה דוברים מתחומים שונים בערב, ניתן לכל אחד מהם שתים עשרה דקות כדי לדבר על מה שבא להם. ממש כמו פוסט – טיעון, מחשבה, הפניית זרקור לדבר שהיה חשוך עד כה, קשר סמוי בין דברים – רק בעל פה. במלים אחרות, אנחנו נארגן מחדש את התשוקות של הדוברים לכדי קפסולות מדוייקות של זמן. זה יכול לפוצץ לנו ולכם את המוח.
בניגוד לבלוג, אנחנו נארגן את הדברים מראש. נבחר את הדוברים, נדע על מה הולכים לדבר, ונעשה עבודת עריכה, כדי שנוכל לדעת מראש שהולך להיות מעניין. חוץ מזה, נדאג למקום ולהגברה ולצילום.
אז נכון שתמיד רציתם לכתוב פוסט לסיפור האמיתי, אבל לא הצלחתם לארגן אותו כמו שצריך? זה הזמן שלכם! תשלחו לנו מייל ל-meitalsha בג'ימייל ותעזרו גם אתם לייצר את הקפסולות המדוייקות של רעיון בזמן.

10 תגובות “קפסולה מדוייקת של רעיון בזמן”

  1. רעיון מצויין שפוגש את הפנטזיה שלי לעשות באתר החדש שיהיה לי בקרוב הרצאות וידאו קצרות. איי׳ם אין.
    אפשר לעשות קואופרטיב ידע בין אתרים.

  2. רק הערה בעניין:
    אז נכון שתמיד רציתם לכתוב פוסט לסיפור האמיתי, אבל לא הצלחתם לארגן אותו כמו שצריך? זה הזמן שלכם!
    הרצאה, ודאי כזו של 12 דקות דורשת ארגון ומיקוד מדוייקים בהרבה מכתיבה של פוסט.
    נכון שמדובר במערך אחר שך כישורים, נכון שיש אנשים שיותר קל להם דווקא עם הרצאה, אבל בגדול יש משהו מטעה בקריאה הזו כפי שהיא מנוסחת.
    וכמו כן: רעיון מצויין, כבר אמרתי קודם.

  3. אני לא חושבת שיש פה הררכיה: הרצאה דורשת ארגון ומיקוד *אחרים*. כן, בשבילי זה יותר קל לכתוב פוסט מלארגן הרצאה, אבל אני בטוחה שיש אנשים שאצלם זה הפוך. המשפט הזה נועד לכל אותם אנשים שהמקום הזה מקשה עליהם יותר מאשר עליי, כי הוא כתוב ולא דבור.

    אבל אחלה רעיון :)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>