מיני-תרומה מאוחרת לפרויקט הפורנו

אחרי עלעול שמוט-לסת בקטלוג החדש של פוקס שהונח על מפתני באישון בוקר, אין מנוס מהמסקנה: הפרסומאים של פוקס החליטו, כנראה, שהדרך היחידה לגרום לאנשים לקנות את הבגדים המכוערים האלה היא לשכנע אותם שממילא הם לא יצטרכו ללבוש אותם יותר מדי.
 
 

8 תגובות “מיני-תרומה מאוחרת לפרויקט הפורנו”

  1. אין שום קשר בין הקטלוג למה שמופיע באתר, אחרת הייתי מוסיפה לינק לאתר. אני לא ממש עוקבת אחרי פרסומות אופנה, אבל למיטב זכרוני עד כה לא יצא לי לראות פרסומות עד כדי כך בוטות ווולגריות.

  2. בתור מישהו שמכיר אישית מישהי שניסתה פעם להיות מנהלת השיווק של פוקס אני יכול לספר שהדבר היחיד שמניע את התקשורת השיווקית שם זה סקס. זה פחות או יותר תמצית הבריף למשרד שלהם (שהם הוא עדיין זרמון-גולדמן, אז וודאי שהוא מאמץ את זה ברצון). תפיסה מאוד פשטנית, אפילו יחסית לתחום שבו "סקס מוכר" הוא אחד הנרטיבים היותר דומיננטיים.
    בשלב מסוים כל מותגי האופנה הישראלים שבקטגוריה הזאת (כמו קסטרו ורנואר למשל) היו במירוץ חימוש מי יותר סקסי. אני לא יודע מה המצב כרגע, נראה לי שקסטרו מנסים ללכת על דברים קצת יותר מתוחכמים בשנים האחרונות… אבל (תודה לאל) אני לא חשוף להרבה פרסום ישראלי.

  3. למען האמת גם אני לא, למרות שאני חיה כאן. אולי בגלל זה הפעמים שאני נחשפת אליו עדיין מפתיעות אותי.

  4. חבר'ה חבר'ה רגע רגע, מי בכלל רואה פורנוטיוב?! יש לנו redtube.com ואת pornhub.com המצויינים. פורנו גולשים זה חרטא ברטא. פורנו שנראה כמו פורנו גולשים זה בן זונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>