קונטרא-פוסט

 
 משהו צורם לי ברטורטיקה האתית-אסתטית*  שתמימות הדעים של הפרוייקט הולכת ומתעבה סביבה.  יש לה מין צלצול של אדורנו נושא קינה אל מול  זוועות המוזיקה הקלה, מעין הדהוד של הארולד בלום מזדעק בשנתו עם כל ילד שפותח כרך של הארי פוטר. לעזאזל, יש לה ניגון של פאקינג סלואו פוד
היא מניחה כלכלה נפשית ותרבותית חד-ערוצית כל כך,  כבדת יד וחסרת קורדינציה כל כך.  אם זה כל האדם, אז פורנו או לא פורנו מוטב כבר שנסגור את הבאסטה בירייה מכוונת היטב לרכה.
 
  איך אפשר בכלל להעלות על קצה הדמיון את המחשבה שאנחנו מסוגלים להכיל רק צורת מידול אחת של סקס?  אני לא יודע מה אתכם, אבל כשאני לועס בזוקה אני מצליח לזכור לא רע שהחיך מסוגל לשאת גם מתחים מורכבים יותר של טעם ומרקם.  לפעמים בא דווקא בזוקה. אני מסוגל לאלתר בדקלום  שבעה- עשר מצבי ארגון תודעתי שונים שמנהלים לסירוגין את הצורה שאני חווה סיגריות. או כוסות שוקו. או משחקי מחשב; יחסי מכרות ארעיים; הליכה בקנינג ג'ורג'; פאקמן; אוניברסיטה; פיצה עם אנשובי.  אז שלסקס —  הזה מ "..סמים ורוקנרול", ".. ומוות", "כסף ו…" ולהיטים אחרים —  שלדבר הזה  אני לא היה מסוגל לתחזק יותר ממודל אחד? שלדבר הזה מישהו בעולם לא יהיה מסוגל לתחזק יותר ממודל אחד?
 
*להבדיל חצי-תריסר הבדלות מהרטוריקה המוסרית הקונקרטית לגבי ניצול פסיכולוגי וכלכלי באופן ההתנהלות של התעשייה; אלא שהיא גם מוצגת כמעל ומעבר לזו.
 
 

7 תגובות “קונטרא-פוסט”

  1. ההערה שלך היא במקומה, למרות שיש הבדלים משמעותיים בדרך החשיבה של אקסאקסטרימיסטית של ואי\לו\נית, ותומר בכלל לא מתאים לרטוריקה שציינת.

    אבל אני חושבת גם ש(אם נלך לפי אנלוגיית הבזוקה) היו מבטיחים לך שמסטיק יענג אותך עם עצמך וישפר את חיי המין שלך עם אחרים, והיית מגלה שהוא בא רק בטעם ורוד מתוק, גם אתה היית נזעק בראש חוצות על כך שמגיע לך יותר, ולכל הפחות גם בזוקת ענבים.

    במילים אחרות, אני חושבת שפוסטי הפורנו האלו דומים קצת לפוסט הכעס שלנו על וורדפרס. מבטיחים לך משהו אחד, ואתה מקבל משהו הרבה פחות טוב ממנו. זה נורא נורא מעצבן.

  2. זה נכון, מה שאת אומרת.
    יש לי הסבר ללמה הפורנו נראה כמו שהוא נראה ולמה אני מעדיף אותו ככה,אגב. חשבתי לעשות ממנו פוסט אבל גילתי שהוא קצר מדי:

    למרות שלא רק, עיקר הפונקציה של פרנו היא לתקופות נטולות סקס, ומכאן גם נטולות מערכות יחסים. לענג את עצמך באמצעות סימלוציה של דבר שאתה חושק בו זה לא נעים לתחושת הערך העצמי לכל הדיעות. לכן, אנשים (אני) מעדיפים להפיק מפורנו הנאות מיניות שאין להם רצון מודע (על הלא מודע אני לא חותם) לממש בחיים — סקס חסר רגש והלאה דרומה משם.

    ככה גם הצרכים באים על סיפוקם, וגם נחסכת ההרגשה הלא נעימה שאתה מסתפק בתחליפים פיקטיביים לחיים שאתה משתוקק אליהם.

  3. יש בזה משהו. וזה הופך גרוע יותר כשהם (אני) לא מצליחים למצוא שם את ההנאות המיניות שאין להם רצון מודע לממש בחיים.

  4. על החלק השני שבתחלופת התגובות שלכם, מיטל ופלאי (עדיין לא מצליחה להגיב לתגובה מסויימת. למה?):
    מה אתם מקשקשים, ילדים. פורנו הוא רק לתקופות נטולות בנבתזוג? למה? זה כמו לומר שאוננות היא רק לתקופות כאלה. אם אתם באמת פועלים לאור הכלל הזה, או מאמינים בו, לבי לבי עמכם.

  5. בקרוב: חוברת ההדרכה המאויירת.

    יש לי הסברים באמתחתי, אבל זה קשור לפוסט שלי וגו'. ברכות לרגל חנוכת מערכת אישור התגובות החדשה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>