גורמים במשטרה: וואי, וואי, מה צפוי במצעד בירושלים

החרדים: אנחנו נביא מיליון אנשים שיעשו הרבה מאד דברים רעים. המשטרה: אנחנו נביא מיליון שוטרים. ההערכות הן קשות. החרדים: אנחנו יודעים גם להכין בקבוקי תבערה. המשטרה: נביא גם סוסים. ההערכות הן קשות מאד. החרדים: מכל העולם ומכל הדתות יגיעו. המשטרה: אנחנו נכנעים. בבקשה אשרו לנו לבטל את המצעד. תחרות ההפחדה שמתנהלת בין החרדים למשטרה בנוגע למצעד הגאווה בירושלים היא כמעט פארודית. רציתי לכתוב על זה, אבל ראיתי שכבר כתב על זה יפה שחר אילן מ"הארץ".

15 תגובות “גורמים במשטרה: וואי, וואי, מה צפוי במצעד בירושלים”

  1. ויש גם התפתחות:
    החרדים: מתוקף שליטתנו בגנאולוגיה היהודית, הננו להצביע בצער על כשלבשושלת של מפקד מחוז ירושלים. [מכרזות שנתלו אחר הצהרים ברחובות ובבתיכנסת במאה שערים]: "אילן פרנקו, נכדו של פרנקו שמירט, מפקד האס.אס. במחנהההשמדה טרבלינקה, סופך כסבך הנאצי, זכרך לדראון עולם, חזור לגרמניההנאצית".
    המשטרה: אמא’לה
    החרדים: – נאצית

  2. שיפעילו את הצבא. אם צריך, אני מוכן לצעוד בליווי של נגמ"שים, עם צלפים על הגגות. די, נמאס.

    (אגב, אני די בטוח שראיתי את שחר אילן במהדורה העברית).

  3. גם אם ראית, כנראה שלא הבנת. הפואנטה היתה שאין צורך בשום צבא, נגמ"שים אוצלפים, די בכך שהמשטרה תתפקד כראוי. האופציה הצבאית היא לחלוטין ההעדפההמקסימה שלך.

  4. למה מביך? (אם מתעלמים מסגנון הכתיבה)
    אחד כתב שהוא פוחד ללכת למצעד, השני סתם הרהר הרהורים ובסוף הגיע לאותה מסקנה.
     

  5. המשטרהטוענת שאין לה את הכוח הנדרש לבצע את המשימה. על כל פנים, זה מה שהםהולכים להגיד מחר. יכול להיות, כמובן, שהם משקרים. אבל אם התשובה נכונה,שיביאו את הצבא. ביטול המצעד יהיה אסון.

  6. באמת, למה מביך?
    (קצתחסר מודעות עצמית – אולי; עוד לא ממש בשל – ייתכן. אבל מביך? אני לא חושבתשהייתי מגיבה אחרת – ובטח לא "טוב" יותר – אם מישהו היה מחליט לעשות מצעדגאווה באילת של שנת 95)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>