6 תגובות “פרומו”

  1. פעם בראתי לי זהות חדשה לגמרי, עם שם והכל, אבל אז ניתקו אותי מהאינטרנט ליומיים, ושכחתי את הסיסמה.

  2. ובנימה רצינית.

    לקחתי לי יומיים לחשוב על הפוסט שלך, ואני לא לגמרי בטוח שאת צודקת. הזהותאינה "בת החלפה", או לפחות מבנה העומק שלה אינו כזה. גם אם החלפת 20"זהויות" בימי חייך, מעין זליג ממשי, הזהויות הללו נתפסות, וכנראה הינן -אם מותר לי לשאול מטאפורה בלשנית – מבני השטח של מבנה עומק מסוים. כלומר,גם זליג הוא איש עם הפרעת אישיות – הוא מחליף דמויות, לא אישיות.

    ביוגרפיות זו דוגמא. הביוגרפיה מניחה שהיטלר, שיושב בווינה בבית מחסה, הואסיבתו של היטלר שמורה לחסל את כל יושבי בית המחסה בווינה. הוא סיבתו שלהיטלר שמתנקם בווינה.
    האירוע הביוגרפי שלוח תמיד קדימה, תמיד מרכיב בפונקציה שהתוצאה שלה, בדרךכלל, ידועה לנו לפני שהתחלנו את הביוגרפיה. היטלר לעולם לא החליף זהות,מקסימום – הוא השתנה.

  3. אני לא אקח יומיים, ברשותך. אהבתי את מה שאמרת – מסכימה איתך שמדובר במבני שטח שונים של מבנה עומק אחד.
    אני מניחה שהוויכוח בינינו הוא כמותי.
    מבחינתי,השינוי שג’ס עשה דרש הרבה מרכיבי אישיות חדשים (קול, תנועות, היסטוריה,חברה, סוג של שפה כי הוא עבר מסקוטלנד ללונדון וגו’). אם אתה לוקח את כלמרכיבי האישיות האלו ומחבר אותם יחדיו – משל היה מיסטר פוטטו הד – אתהמקבל בנאדם.
    זה נכון שכל מיסטר פוטטו הד יהיה בסופו של דבר מיסטר פוטטו הד, ובכך יישארעל עומדו מבנה העומק שלו. אבל מבחינתי זה מספיק בשביל להכריז על אישיות.בשבילך לא, כנראה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>