פוסטים מוזמנים בין חברים לפני שהם מתפרסמים בתקשורת

בעולם מושלם הייתי יכול להזמין פוסטים מבלוגרים, והם היו אומרים "נעשה ונשמע"

כתבתי את זה בטוויטר לפני יומיים. הטוויט עלה אוטומטית לפייסבוק שלי. בפייסבוק, שחר הגיב, ואמר "לך על זה". אמרתי "1,000 מילה על ארז טל ואברי גלעד", והוא ענה ב"נעשה ונשמע". ואז חשבתי על זה קצת, ונראה לי שזה בכלל קונספט חוצה-בלוגים די מעניין. בפשטות, בלוגר א' מזמין פוסט מבלוגר ב'. בלוגר ב' מחליט אם לכתוב את הפוסט. אם החליט שכן, הוא רשאי להזמין פוסט מבלוגר ג'. וכן הלאה. נראה מעניין, לכל הפחות. שחר כבר כתב את הפוסט שלו, והוא יעלה בקרוב. מה דעתכם?

עדכון:

דובי העיר בתגובות שכדאי להוסיף דד-ליין. אם הבלוגר שקיבל את ההזמנה לא הגיב תוך שבועיים, הבלוגר שנתן לו את ההזמנה יכול להזמין בלוגר אחר. ואם אנחנו כבר כאן, אולי כדאי להוסיף עוד כלל – ניתן להזמין פוסטים ממספר בלוגרים שונים, כך שהשרשרת הזו תתרחב לאינסוף. לכו על זה.

הערה מנהלתית:

לאחרונה התקבלו כמה תרומות בעמוד התרומות של מדרון חלקלק. תבורכו, אנשים!

21 תגובות “פוסטים מוזמנים בין חברים לפני שהם מתפרסמים בתקשורת”

  1. לך על זה!
    (למרות שלי אישית היה אפס מאופס להגיד על ארז טל ואברי גלעד, שלא לדבר על 1000 מילה. אבל תמיד אפשר לנסות.)

    (וגם, צריך להוסיף דדליין. אם בלוגר ג' לא הגיב לחיוב תוך שבועיים, בלוגר ב' מקבל אפשרות להזמין פוסט מבלוגר ד'. אחרת השרשרת תקטע מהר).

  2. הזדמנות חביבה לטקבק לפני הפוסט –
    הילה קורח, בת זוגו של גלעד לתוכנית הבוקר, נראית לי מתפתחת לכיוון ארז טל מבחינת הערכים. לא בסלון שלי.

  3. רעיון מקסים וקצת מבהיל בגלל הערוץ החדש והפעלתני שהוא פותח במוח, של איזה פוסט הייתי רוצה להזמין ממי. למזלי נזכרתי שאני אוהבת הפתעות. :)
    אבל לך על זה.

  4. צריך למצוא דרך להחיל את זה בתקשורת הממוסדת. העורכים תמיד יוצרים רושם שהם יודעים מה אנשים רוצים, אבל אין להם מושג וחסרים אינדיקטורים.

  5. אני לא רואה את ארז ואברי כמוך כנראה, ואם הבנתי נכון את בלוג הסחים (שהיום ביקרתי בו בפעם הראשונה), אז ארז תואם בהרבה את האיש חסר העקרונות והאנטיפתי שמתכוונים אליו. דווקא אברי מתגלה בתור דעתן לא קונפורמיסטי, אבל אני שומע אותו רק בגל"צ. שנים שאין לי טלוויזיה, אז אין לי מושג איזה וניל-פרווה חסר דעות הוא מציג בתוכנית הבוקר (כמצווה עליו אני מניח, תוכניות בוקר אינן אמורות לתקוף אנשים על הבוקר אלא ללוות את הקפה).

    (וגם אני ממעריצי ומאזיני מאז "מה יש" וגו')

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>