כלכלה וחברה: 22 בספטמבר, 2011

אין תגובות

למרות שמבקר המדינה פרסם שני דו"חות גדולים על תחום תשתיות התחבורה, האחד ב-2002 והשני ב-2010, עד כה לא טופלו המחדלים שאותרו. בין הכשלים: אגף התקציבים מתעדף תוכניות למרות שאינו גוף תכנון; פרויקטים מאושרים ללא בחינת חלופות, כדאיות כלכלית ומקורות תקציביים; התמונה המוצגת למקבלי ההחלטות אינה שלמה והערכות העלות נמוכות מהעלות הממשית למשק. במרץ 2010 פרסם בנק ישראל תוצאות מחקר על 196 פרויקטים בתחום התחבורה, 55% מהם ביותר מ־100 מיליון שקל. 64% מהפרויקטים חרגו מהתקציב, בעיקר הגדולים, ועלותם הכוללת צמחה מ־37 מיליארד שקל ל־53 מיליארד שקל.

שתפו אותנו:
  • Twitter
  • Facebook
  • Digg
  • Reddit
  • email

נכתב על ידי צוות האתר

22 ספטמבר, 2011 ב 2:49 pm