עיתונות: 30 באוגוסט, 2011

אין תגובות

עובדים ברשות השידור טענו בפני מועצת העיתונות כי לשכת ראש הממשלה התקשרה למערכת החדשות של הערוץ הראשון בערב הפגנת ה-300 אלף של מחאת האוהלים, ודרשה כי הכתבים והשדרים יפסיקו לדווח על מספר המפגינים בארץ.

שתפו אותנו:
  • Twitter
  • Facebook
  • Digg
  • Reddit
  • email