כל האמת האמיתית על הקרן החדשה לישראל.

מסתבר שהקרן החדשה לישראל מנסה לאחרונה לשעבד את ישראל לגז המצרי ולמנוע ממנה עצמאות כלכלית, באמצעות קידום הגדלת רווחי המדינה על חשבון כיסו הפרטי של האוליגרך יצחק תשובה (שידוע כיהודי חם במיוחד) משדה הגז שהתגלה מול חופי חיפה, וזאת על מנת להחליש אותה ולגרום להשמדתה. איך יודעים? טוב, כבר הוכח שהקרן רוצה להשמיד את המדינה כמדינה יהודית, אז כנראה שגם הפרויקט הזה חותר בעקיפין לאותה מטרה. מסתבר שהערמומיים האלה משתמשים גם בפרויקטים "טובים" לדפוק את המדינה. וזה לא המקרה היחיד. הנה עוד כמה:

הקרן החדשה לישראל תומכת בהמון ארגוני עולים, בעיקר מרוסיה ואתיופיה. נשמע טוב, אבל אם נסתכל יותר עמוק, נראה שהם תומכים גם בעולים שמקימים עסק קטן. בטח חלק מהעסקים הם מעדניות שבהן מוכרים חזיר ושאר שיקוצים ורמשים. וזה עוד לא הכול! הם תומכים בפעילים אתיופים שרוצים שיאפשרו לקרובי המשפחה שלהם מהפלאשמורה לעלות, וגם בעולים מרוסיה שההלכה האורתודוכסית לא מחשיבה כיהודים. האחרונים מקדמים בישראל חתונה אזרחית וכיו"ב. ברור שכל זה נועד כדי לחסל את ישראל כמדינה יהודית באמצעות הבאת שיקסעות בלונדיניות שיתחתנו עם ילדינו ויגרמו להתבוללות, הצפתה בעולים גויים שיחסלו את הרוב היהודי, השמדת האופי היהודי של המרחב הציבורי והרעלת נוזלי הגוף היהודי בשרימפס ושינקן. הם אפילו משתפים פעולה עם הסוכנות היהודית, ואנחנו יודעים שיו"ר הסוכנות היה פעם אברום בורג האנטישמי, שעכשיו יושב במועצת המנהלים של הקרן. גם זה "צירוף מקרים"? הא!

במסגרת התמיכה של הקרן באינספור פרויקטים חינוכיים, הם גם זוממים להרחיב את לימודי האזרחות, ליצור תכנית ליבה בנושא ומריצים גם תכניות לקידום הדמוקרטיה. אבל עלינו אי אפשר לעבוד! הרי ידוע ש"דמוקרטיה" זה מונח מכובס ל"שמאלנות" שבעצמו מונח מכובס ל"אנטי-ציונות" ו"אנטי-יהדות". כבר היום, תכנית הלימודים באזרחות היא שטיפת מוח שמאלנית שנבנתה ע"י אקדמאים שמאלנים מהחוג למדע המדינה השמאלני באוניברסיטה השמאלנית שהמרצים שלה קוראים להחרים את ישראל כדי להשמיד אותה. לימודי האזרחות מלאים כל מני דיבורים על "זכויות אזרח" ו"זכויות אדם" שאנחנו יודעים שהומצאו כדי לשמור על כל מיני מיעוטים ובעלי דעות שמחוץ לקונצנזוס מדיכוי בידי הרוב או בידי המדינה. זה רק מוכיח שהם בעצם אנטי-דמוקרטים שפועלים נגד רוב האזרחים ונגד המדינה. ואף מילה על החובה של האזרח להיות נאמן למדינה ולא לפעול נגדה. דמוקרטיה זה לא הפקרות!

הקרן תומכת בהמון ארגונים פמיניסטיים ופרויקטים לקידום נשים, גם במגזר הדתי והערבי. נשמע מאוד יפה נפש. אבל אנחנו יצאנו ובדקנו! הרי ידוע שהמשפחה היהודית היא הבסיס לקיומו של העם היהודי, וכשהמשפחה תתפורר, העם יתפורר. והיות שהחלטנו שזה בדיוק מה שהקרן רוצה לעשות, ברור שכל העניין פה זה לחרחר ריב ומדון ולהשמיד את שלום הבית היהודי. בעידוד האנטישמים של הקרן, ארגונים כמו "קולך" מחסלים את ההלכה היהודית ששמרה על העם אלפיים שנה בגלות ופורמים את מרקם החיים של הקהילה. ורבות מהנשים הנ"ל הן בכלל מתנחלות! אז אני שואל אתכם, הרי הקרן היא נגד התנחלויות. אז אם הם תומכים במתנחלות, בטוח יש להם אג'נדה נסתרת לגרום לקריסת ההתנחלויות מבפנים וכך לגרום לנסיגה שתוביל למדינת חמאסטן שתזרוק קסאמים על נתב"ג, ואחרי זה גם תזרוק את כולנו לים.

אבל זה לא הכול! הם גם תומכים בכל מני ארגונים של יהדות פלורליסטית כמו בינ"ה שבהם חילונים (הייתם מאמינים?) מעבירים פעילויות בנושאי "זהות יהודית" בבתי ספר. אבל לא מספיק להם לשבות תינוקות, הם גם רוצים שהממשלה, במסגרת שירותי הדת שהיא מממנת, תתמוך גם ברפורמים וקונסרבטיבים. ידוע לכולם שהם אחוז קטן בארץ, אבל יש הרבה מהם בארה"ב, שם הם קשורים לארגונים בוגדניים כמו ג'יי-סטריט שפועלים להשמדת ישראל באמצעות מתקפת הדה-לגיטימציה יחד עם ארגונים מוסלמים ושמאלנים אנטישמים. לא מספיק להם שהיהודים בארה"ב עומדים להיות מושמדים באמצעות התבוללות, הם רוצים לבולל גם את היהודים בארץ באמצעות סוכניהם כאן.

חשבתם שזהו זה? הא! לא ולא. אין גבול לרשעות של הגיס החמישי הזה. הם תומכים בעשרות ארגונים ופרויקטים בשכונות עוני ועיירות פיתוח. אבל האם הם תומכים בגרעינים תורניים שבאים לעזור ליהודים עניים "להתחזק"? האם הם תומכים בגני הילדים של ש"ס למשל? מה פתאום! הם תומכים במלא ארגונים שמאלנים שמעודדים את העניים לצאת נגד המדינה ולדרוש כל מני "זכויות" דיור, בריאות, חינוך ורווחה, ומקדמים שם כל מני פרויקטים חינוכיים כמו מרכזי הלמידה של מהפך-תגיר שבהם סטודנטים "עוזרים" לילדים בלימודים בחינם. זאת תנועת שמאל קיצונית שעוזרת גם לערבים, הם בטח מלמדים את הילדים שלכם לשנוא את עצמם במקום ללמד אותם למבחני הבגרות. והסטודנטים השמאלנים האלה מהאקדמיה השמאלנית שמנצלים את זה שלהורים שלהם אין כסף למורה פרטי, עושים זאת בתמורה למלגת פר"ח. ומי היה שר החינוך החליט לשלב את הפרויקט בפר"ח? יוסי שריד! הא לכם, עוד חוט ברשת קורי העכביש שהשמאלנים האלה טוו סביב המדינה הזאת נחשף. הכול קשור. מפחיד.

אני אומר לכם, אין קץ לערמומיות ולחתרנות של האנשים האלה. ואני בטוח שכל אחד שיודע שהמטרה האמיתית של הקרן החדשה לישראל זה להשמיד את המדינה, אם רק יחפש טוב טוב, יגלה בעצם שכל דבר שהם עושים זה נגד ישראל. ה"חשיפות" הבאות כבר בדרך.

This entry was posted in כללי and tagged , , , . Bookmark the permalink.

24 Responses to כל האמת האמיתית על הקרן החדשה לישראל.

  1. נעם says:

    התאור שלך מזכיר מאוד את הפרוטוקולים של זקני ציון: גם הם ניסו למגר את העוני והדיקטטורה (כך במקור) ולהביא שלום לעולם. גם להם יצא שם לא מהמעולים.
    וברצינות, אני חושב שהפאניקה הגדולה שמעוררת הקרן ומעשיה היא שלראשונה יש גוף שמאל שעושה יותר ומדבר פחות. התשובה השמאלנית חילונית למוסדות של שס. סוג כזה של פעילות, הדומה יותר בפעילותו לקרן פיננסית הבונה השקעות שישאו פירות בטווח הארוך, זר ומפחיד להגמוניה בתחום הזה שהיתה לימין הדתי. צרף לזה גזענות ולאומנות, וקיבלת אויב החותר תחת מהות קיומך. כמו הפרוטוקולים של זקני ציון.

  2. Pingback: Tweets that mention כל האמת האמיתית על הקרן החדשה לישראל. | תניח את המספריים ובוא נדבר על זה -- Topsy.com

  3. AP says:

    שכנעת אותי. שמאלנים ארורים!!

  4. עוד פגיעה בול. מעולה.

  5. רות says:

    נקודה אחת מסנגורו של השטן:
    " "דמוקרטיה" זה מונח מכובס ל"שמאלנות" " – אם מדובר בשמאל הליברלי, זה למעשה נכון.

    • זה לגמרי לא נכון. אבל זה כן מתאר את המצב בארץ, לא נשארו הרבה דמוקרטים בימין למרבה הצער, אבל אין סיבה מיוחדת שלא יהיו.

      • רות says:

        כשיש לך ימין קלאסי, שמקדש ערכים כמו הדת, המשפחה, המדינה, חופש הביטוי מצטמצם, כי עקרונות כאלה הולכים לרוב עם נטיה לשלטון מרכזי חזק ועם הכתבת התנהגויות. לעומת זאת, שמאל ליברלי מחזיק בדיעה שדת ומשפחה הם עניינים פרטיים; שהמדינה אמורה לשרת את האזרח יותר מאשר ההפך; ושהיא צריכה להתערב כמה שפחות בהתנהגות הפרט (רק במידה שתאפשר ביטוי לכל דעה שהיא).

        • אלה ממש לא בהכרח מאפיינים של ימין, ואין כאן שום דבר שסותר מחוייבות לדמוקרטיה. מה גם שהשמאל יכול להגביל יותר מהימין בתחומים מסויימים, כלכלה למשל.

          הדמוקרטיה שאנחנו מדברים עליה היא אכן דמוקרטיה "ליברלית" מהבחינה שמטרתה הבסיסית היא חירות לאזרחים, אבל במסגרת הדמוקרטיה הזאת אפשר ללכת גם ימינה וגם שמאלה (אני משתמש במונחים האנכרוניסטיים האלה לצורך נוחות הדיון בלבד, כמובן).

          • רות says:

            למעשה אלה הם כן מאפיינים של הימין – הקוטב הימני של הספקטרום הפוליטי הוא הקונסרבטיביות והפשיזם, מול סוציאליזם וקומוניזם בקוטב השמאלי. ואולם בקצה השמאלי יש שני וריאנטים שונים ואפילו מנוגדים – שמאל קיצוני יכול להיות אנרכיזם מצד אחד (אינדיבידואליזם מוחלט, שלילת מדינה) או קומונריזם, כמו קומוניזם, שלמעשה מאוד מגביל את הפרט, בעיקר אך לא רק בתחום הכלכלי.
            בגדול, שמרות ושלטון מרכזי חזק – (דת משפחה מדינה דגל) – הם בדיוק מאפייני הימין, עם וריאציות בכל מדינה, אבל אלה הקוים הבסיסיים.
            להתחלה –
            http://en.wikipedia.org/wiki/Political_spectrum

            • רות says:

              כמובן, במסגרת דמוקרטיה יש שמאל וימין, שניהם דמוקרטים לחלוטין, אבל כ"א עם "משיכה" מסוימת לכוון שלו.

            • רות, יש המון טעויות במה שאת אומרת. יש גם ימין ליברטיאני, רוב הזרמים האנרכיסטיים הם מאוד קהילתיים באופיים ורחוקים מ"אינדיבידואליזם מוחלט" ויש לא מעט שמאל דתי-תקראי קצת על "תיאולוגיה של שיחרור" בדרום אמריקה לדוגמא וכו' וכו'. סורי, העולם לא פשטני כמו שאת מציגה אותו.

            • רות says:

              אני בהחלט מקבלת את המשפט האחרון אודות הפשטנות…
              לגבי נצרות/יות בדרום אמריקה, ונצרות/יות אינדיאנית/יות בפרט, חלק מהשורשים של העניין הזה בכלל לא בתרבות המערבית (לא מבחינה דתית ולא מבחינה פוליטית), כך שזה סיפור שונה.

            • זה שיש המון סינקרטיזם בקתוליות באמל"ט זה ידוע. ובכל זאת, השמאל הקתולי הגיע מהכמרים, שקהילותיהם היו לרוב עניות ולכן גם עתירות אינדיאנים, שחורים, מולאטס ומסטיסוס, אבל הם עצמם היו אנשי ממסד קריאולים,. ובהחלט יש לזה שורשים בתרבות המערב בכלל, ובקתוליות בפרט.

            • רות says:

              1. אני לא בטוחה שגוטיירז הוא קריאולי.
              2. עושה רושם שבאיזשהו שלב הסתובבנו באותם המסדרונות.
              3. נצרות כסוציאליזם כן, גם באירופה.
              4. התגובה הזאת תראה די סינית, גם בתוכן וגם בצורה…

            • וזאת תגובת הייקו אבל לא. באמת. אין. מקום בעולם.

      • עדו says:

        הממ… אם אתה לא גזען, לא מטורף ולא טיפש, איך בדיוק תצדיק דיכוי של עם שלם באמצעות כוח אלים?

  6. עמיאל says:

    הקרן החדשה לישראל גם תומכת בנישואי זוגות שלא הוכרו ע"י הרבנות!!
    http://www.nif.org.il/israeli-wedding
    בדרך הזו היא יוצרת עוד פרנסה לדי.ג'י. ישראלים בחתונות!!
    הקרן גורמת לחרשות מכוונת אצל אזרחי ישראל בחתונות!
    כך שלא נוכל לשמוע את אזעקת 'צבע אדום' ונחשוב בטעות שזה 'צבע כתום'!
    במקום להכנס לחדר מוגן נרוץ לתלות סרט כתום על הסובארו סטיישן ונתפוצץ!!!
    עלינו על ה'קרן' האלו!

  7. מה שמטריד ומפחיד אותי זה שאחרי קריאה של כמה תגובות בזמן האחרון, אני קצת מפחד שיהיה מי שיקרא את הטקסט הזה ברצינות…

  8. אייל says:

    אולי זו השעה, אבל לרגע לא הבנתי למה יש לי RSS לבלוג שלך :)
    ואז ראיתי את יוסי גורביץ בלינקים ונרגעתי.

  9. ההוא says:

    בן אדם, אתה הזוי לגמרי. אבל לגמרי מחוק. פגשתי אנשים דומים לך בשמאל, אבל אתה באמת מפליא בקונספרציות. מה זה גראס? זהו, היובש נגמר ואפשר לכתוב קונספרציות. מעבר לכך, הניסוחים ממש לא רעים, אבל אתה צריך קצת קרדיט לקרוא. אתה זורק את המסקנות במכה אחת ומאבד את כל מי שלא מסכים איתך. אתה צריך לעשות את זה מובנה, להביא כמה וכמה דוגמאות, ולסיים באיזו מסקנה, אבל פחות חד משמעית – תן לקורא להסיק את עצמו. כי כמו שאמרתי, כמו שאתה כותב, אתה ישר מתוייג כהזוי וכמחוק.

  10. שונן רובל ותרז אדמור says:

    אנחנו מתנועת "אם תקפצו" נאיים עליך בתביעת סרק על זה שרמזת שאנחנו ימנים, כי לא קוראים לבעל מום בשם מומו.