האסטרטגיה. MK2

טוב, תגידו לי האם משהו מכל זה מצלצל לכם מוכר:

ארגון של איש אחד, שבראשו מישהו שהחל את דרכו כפעיל נגד ההתנתקות, מקבל ימבה כסף ממקורות שמעדיפים להישאר עלומים ופוצח בקמפיין בוטה שהשקפת העולם שמאחוריו נמצאת עמוק בימין המשיחי, אבל מנוסח בשפה חילונית פשוטה שמתחנפת למיינסטרים, ועוסק בלעדית בהתקפה על ארגוני שמאל.

כן. עוד אחד צץ.

תזכורת קלה למי שעוד לא מעורה בשיטה: כישלון המאבק נגד ההתנתקות שלח את המנהיגים והפעילים המרכזיים של הימין המשיחי לעשות חושבים. הם ראו שהתיישבות, קדושת האדמה ואתחלתא גאולה לא מדברים לאף אחד מחוץ למגזר, והם בעצמם לא עוברים מסך. לא עבר להם בראש לבדוק מה הם עשו שבגללו העם לא איתם, כי עם ישראל הוא "יסוד כיסא ה' בעולם". היהודים נולדו כשהם אתם, רק שלא תמיד הם מודעים לכך. אבל לא כולם…

יש גם יסוד של טומאה בעם, זיהום רוחני בגוף הלאומי. המונח המיסטי הוא "ערב רב", בד"כ מתייחסים אליו בתור "סמולנים", או לאחרונה, "שלושת האחוזים". אלו האנשים ששייכותם לעם היא רק מסיכה ערמומית, הם משרתים את האויב ומנסים להחליש את "התודעה" של העם באמצעות ייבוא רעיונות "של גויים" מבחוץ (דמוקרטיה והומניזם למשל). הרעיונות הזרים מיובאים כדי לשחוק את ייחודו של העם כעם נבחר שמתבדל מהגויים, וכך להפוך את מדינתו לסתם מדינה (שם קוד: "מדינת כל אזרחיה") ולא כלי שרת בידי החבר הדמיוני להביא באמצעותה את המשיח, כפי שהיא צריכה להיות.

האסטרטגיה שהתגבשה הולכת כך: הארגונים והאידיאולוגיה של הימין המשיחי יישארו "מאחורי הקלעים", ו"על הבמה" יוצבו פעילים צעירים ומבטיחים שיכחישו אליהם כל קשר, אבל יטופחו וימומנו על ידם. המסר יועבר בז'רגון חילוני, הם ינכסו לעצמם סמלים ומוקדי הזדהות מרכזיים כמו צה"ל ו"ציונות", הם כמעט לא ידברו על מה שהם מאמינים ורוצים, אלא יטרטרו לנו על השמאלנים שמנסים להשמיד את המדינה.

כדי שזה ייראה כמו גל עממי ספונטני ולא עוד קמפיין של הכתומים, כל מני ארגונים קיקיוניים יקפצו בזה אחר זה עם גרסאות שונות לאותם קמפיינים. עיתונאים יתנו להם  רוח גבית ופוליטיקאים יסתייגו מהשיטות, אבל יישמו את המדיניות. מה יקרה אחרי שהשמאלנים האלה יושתקו ויודרו מהשיח הציבורי? שום דבר מיוחד. לא בגללם ממשלות ימין עושות דברים כמו ההתנתקות והקפאת הבניה. והרעיון שלהם, ארץ ישראל השלמה שבה היהודים הם אזרחים וכל השאר תושבים ללא זכות הצבעה (שבו תומכים גם המתונים בינהם) הוא לא ישים בעליל. אבל זה לא ימנע מהם לנסות.

ארגון האיש אחד החדש הוקם ע"י אריה ארבוס, שהניף את שלט התמיכה בסרבנות בטקס השבעת גדוד נחשון, הועף מהצבא וקיבל עשרים אלף שקלים מטעם "המטה העולמי להצלת העם והארץ" (שאותם תרם לישיבת חומש, שגם עליה יש מה לספר בהזדמנות). כצפוי, הסרבנות היא נושא שהוא "מעדיף שלא להרחיב עליו את הדיבור, מאחר שהוא מבין שנושא הסרבנות רגיש והוא מעוניין להגיע לקהל יותר רחב".

הקמפיין הוא גרסה שלישית לשני קמפיינים קודמים של "אם תרצו", הראשון והמוצלח מבין ארגוני קדמת הבמה הנ"ל: ההפגנות בהן הם "הגנו על צה"ל" מהשמאלנים בנעלין, והקמפיין נגד מי שדורש לחקור או לתבוע את צה"ל בסביבות יום הזיכרון האחרון.

שימו לב שלכל קמפיין, יש עוד וריאציה של מישהו אחר. אחרי הקמפיין הידוע של "אם תרצו" נגד הקרן החדשה, הופיע יש מאין ארגון של איש אחד שהעלה גם הוא, בעזרת תורמים חבויים קמפיין נגד הקרן, קמפיין הגז הערבי הכושל. הקשרים הוכחשו, ואז התברר שאותו יועץ אסטרטגי עומד מאחורי שניהם. "המכון לאסטרטגיה ציונית" תקף את האקדמיה על שמאלניותה המופלגת באותו שבוע כמו "אם תרצו". הקשר הוכחש, ואז התברר שהבוסים של "אם תרצו" החלו את דרכם בקורס המנהיגות של המכון.

המכון הוא אחד מארגוני מאחורי הקלעים של "אם תרצו", "הפורום המשפטי למען ארץ ישראל" נחשד כארגון מאחורי הקלעים של "הפורום למען ארץ ישראל" (לא מתוחכם במיוחד, מה?) אבל הקשר לא הוברר. אז אם נזרום עם השיטה ונניח שגם כאן יש ארגון מאחורי הקלעים, וכנראה יש  כי הכסף מגיע מאיפה שהוא, אז הניחוש שלי, וזה רק ניחוש כרגע, שמדובר באותו "מטה עולמי להצלת הם והארץ".

הארגון הזה עשה בליפ על המכ"ם של הציבור החילוני עם הקמפיין ההזוי שטען, בזמנו, שחקירות נגד שחיתות, התרסקות קריירות פוליטיות ובעיות בריאות הן דרכה של ארץ ישראל להיפרע ממי שהשתתף בהתנתקות. אבל למרות שמדובר בארגון מטורלל למדי שמפלרטט עם כהניזם, ומוחזק ע"י הפלג המשיחי הקיצוני של חב"ד, מדובר בארגון חזק ועשיר שהוקם כדי להיאבק בתכנית ההתנתקות, תפס בה תפקיד מרכזי מאוד, והוא ממובילי המיינסטרימינג של עמדות הכתומים היום.

ראש המטה בארץ הוא הרב דב וולפא, אחד המסוכנים והמופרעים שברבנים החרד"לים, ושייך לצד הכהניסטי של הסקאלה. הוא גם אחד התומכים בספר "תורת המלך" שכזכור, טוען שמלחמה היא בין קולקטיבים ולכן מתיר לכל יהודי להרוג, על דעת עצמו, כל גוי מעם האויב אם הוא חושב שהא עלול, איכשהו, לסכן איזה יהודי. ישירות או בעקיפין, בהווה או בעתיד הרחוק. הספר מתיר לרצוח תינוקות, חסידי אומות עולם וסתם אזרחים חפים מפשע, וגם מי שתומך במלחמה נגד היהודים במחשבה או בדיבור, גם אם הוא לא גוי אלא ערב רב בתוכנו.

התומכים בספר כבר מציגים אותו כתמיכה בחיילי צה"ל, וטוענים ש"מווסר התורה צריך להיות הקוד המוסרי של צה"ל", שתפקידו הוא לא לעשות את מה שהממשלה הנבחרת אומרת לו לעשות, אלא לנהל מלחמת קודש על שלמות ארץ ישראל (לזה, אגב, הטיפה הרבנות הצבאית עצמה בראשות תא"ל רונצקי בזמן "עופרת יצוקה"). קמפיין ה"אל תהיו פראיירים" הוא פשוט ניסיון לעשות מיינסטרימינג לכהניזם בוטה, באותן שיטות שפורטו כאן. גם הפעם, אני מוכן להתערב שנראה גילויים חדשים של האסטרטגיה בקרוב.

כשאני קורא עכשיו את הציטוטים של משה קלוגהאפט, האיש שלו אני מייחס תפקיד מרכזי בפיתוח האסטרטגיה, אני מבין טוב יותר את עומקה ומשמעותה. הוא אמר "אחרי שיקשיבו- אז נדון במה נגיד". כרגע, לא משנה איזה פלג  ימין משיחי מנסה לעשות מיינסטרימינג של השקפותיו בציבור הכללי. אחרי שיצליחו, הסרוגים והחרד"לים, הממלכתיים ואנשי המהפכה האמונית, הדו-לאומיים והטרנספריסטים, ינהלו את הויכוח הפנימי שלהם. בינתיים, "צריכים להביא אנשים  שחלק יהיו ככה וחלק אחרת. צריך שזה יהיה מרתק, צבעוני, שידברו עליך, שזה יעורר ויכוחים, שיהיו פלגים לכאן ולשם". "אם תרצו" הוא פרונט של מועצת יש"ע הקלאסית, "בין הכוונות" הוא ארגון חזית כהניסטי, אבל את כל פלגי הימין השונים מאחד אויב משותף אחד. כתבתי בעבר ואני חוזר שוב, אין לימין שום אג'נדה משותפת חוץ משנאת "סמולנים", וזה גם כל מה שיש להם להציע כדי לאחד את המדינה השסועה הזאת.

נ.ב: לאחרונה התקבלה תרומה לתחזוקת הבלוג וכותבו. תודה רבה לתורם, ומי יתן שתכלה את יריביך בהרמוניה ופאסון.

This entry was posted in כללי and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

13 Responses to האסטרטגיה. MK2

  1. Pingback: Tweets that mention האסטרטגיה. MK2 | תניח את המספריים ובוא נדבר על זה -- Topsy.com

  2. "יורקים עליך, תוקפים אותך, מקללים אותך, זרקו עליך אבן והידיים שלך קשורות…" – נשמע יותר פנייה לשמאל מאשר לימין :)

  3. עכביש says:

    מה זה MK2?

    • MARK. תחשוב במישהו מייצר איזה מכשיר, ואז מכניס איזה שינוי או שיפור אבל הדגם נשאר אותו דגם. אז מוסיפים לו סימון של גרסה שניה, שלישית וכו'.

  4. נתאי says:

    נראה לי שיש כמה גרפיקאים שמלאנים תל אביבים שמתפרנסים לא רע מן העניין הזה.

  5. אזרח. says:

    בעבר כתבתי באתר של חנה בית הלחמי את הדברים האלה.

    http://2nd-ops.com/hanna/?p=64454

    אזרח. להגיב 02/03/2010 ב 19:43

    הכוחות השמרנים (חברתית-פוליטית-כלכלית) הפועלים בישראל, מקבלים השראה והון מהימין (החברתי-פוליטי-כלכלי) של ארה"ב.
    ישראל צועדת לשם.

    http://www.oldamericancentury.org/14pts.htm

    14 Points of fascism: The warning signs

    ראי כאן,

    http://www.notes.co.il/roy/40825.asp

    בתגובה מס’ 1 .

  6. יואב says:

    מישהו שמע על חייל צה"ל שארגון שמאל תבע אותו בבית משפט? למי הם קוראים "אחי", לדן חלוץ ושאר המועמדים למשפט בהאג?

  7. סלבה says:

    הפוסט הזה היה כל כך חזק, עד שהוא עשה לי רע. זה נפלא שאתה מביא את הדברים האלה לאור, לפחות עד כמה שאני מודע להם. אבל ראבק, עוד כמה פוסטים כאלה ואני מכין כובע מנייר אלומיניום וקונה את כל הרעש על קונספירציות יהודיות לשליטה בעולם.

    • סלבה says:

      זה מפחיד לדעת שזה המצב, זה מה שניסיתי להגיד.

    • עדו says:

      כובע נייר מאלומיניום? זה כמו צינור גומי מאלומיניום במערכון של הגשש החיוור על טבריה?