בסיבוב לילי בוובסטר נתקלתי בדוגמה של פרסום ויראלי טוב (פרסומת קורעת של קודאק) ובדוגמה של פרסום ויראלי רע (סרטונים פסאודו-אותנטיים של פלייסטשן, וכדאי להיכנס ללינקים המעניינים), וגם בסרטון הוונאבי-ויראלי הדוחה הזה של הרשות למלחמה בסמים, שמשווה נער סטלן למחבל מתאבד.

נו, עוד קמפיין הפחדה כושל של הרשעות למלחמה בצרכן, אותם אנשים שהביאו לנו את "רצית רק לדפוק את הראש, דפקת את החיים" עם התמונה של ג'וינט שהופך למזרק (תגובה מתבקשת: "וואלה, עישנתי ג'וינט ולא קרה כלום, אולי בפעם הבאה אני אנסה להזריק") . אין לי ספק שהתוצאה העיקרית של הקמפיין הזה תהיה שלל בדיחות שאהידים של ילדים לפני הורדת ראש. כנראה שהמומחים שם לא קראו את המחקר שהתפרסם לא מזמן (היה לי לינק, אבל איבדתי אותו מרוב סוטול) על זה שמבנה המוח של צעירים גורם להם להמעיט בהערכת סיכונים. הם ימשיכו לנסות להפחיד את ההורים והילדים בדימויים חלולים ותלושים מהמציאות, וימשיכו להיכשל.

מה שכן, אני חייב להודות שיש משהו במה שהם אומרים. מניסיוני, אלכוהול וקנאביס זה אכן שילוב מגעיל. לכן אני ממליץ לכל קוראיי לא לערבב, ולוותר על האלכוהול.