«
»

איתמר שאלתיאל

הסופרבול של פרסום הנייר

06.08.07 | הוספת תגובה

יובל דרור על ספר המותגים החדש של גלובס:

הספר מחזיק 522 עמודים אבל 189 עמודים מתוכו הן פרסומות של עמוד אחד או כפולה (כן, ספרתי. כן, יכול להיות שטעיתי. לא, אני לא סופר עוד פעם) ואינספור קרטונים כאלו שמחוברים לאמצע שהן פרסומות מצ’וכללות במיוחד והן לא נספרות במניין העמודים אלא רק במניין הגרמים. יאמר לזכותן של הפרסומות שרובן מוצלחות. זה הסופרבול של פרסום הנייר הישראלי.

כאן

אפשרות התגובות אינה פעילה.


«
»